Voiko vaimon vaihtaa yli 20v. Jälkeen?
Kommentit (21)
Toki, puolisoilla on elinikäinen vaihto-oikeus. Palauttaminen ei tule kyseeseen jos puolison vanhemmat tai mahdollinen edellinen puoliso on joko kuollut tai vastustaa asiaa.
Niinhän naisetkin sanovat että suhteessa ei ole pakko olla jos se ei ole täydellistä niin eiköhän se sama koske myös miehiä että anna mennä vaan.
Eiköhän tuo ole jo lusinut kakkunsa. Päästä ihmeessä jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi voi.
Eronnut N46
Tulisitko? M47
Voi. Ja hyvä niin että voi. Avioero on täysin laillinen toimenpide ja siihen on suotavaa ryhtyä mikäli tuntuu siltä että elämä nykyisen puolison kanssa on hankalampaa ja epämiellyttävämpää kuin ilman häntä.
Hyvä tietysti selvittää mahdolliset ongelmat ensin. Mutta joskus on vaan reilua mennä peilin eteen ja myöntää että menin aikanaan väärän ihmisen kanssa naimisiin.
Tietty voi, jos haluaa.
Voi kuitenkin uuden vaimon hankkimiskyvyt olla vähäsen ruosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi voi.
Eronnut N46
Tulisitko? M47
En, mä vaihdoin myös jo uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi voi.
Eronnut N46
Tulisitko? M47
Tämähän ois hauska nähdä jatkossa, jos toteutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi voi.
Eronnut N46
Tulisitko? M47
Ei! Vaimon voi vaihtaa vain reilusti nuorempaan. Mikäs idea siinä vaihtamisessa muuten on?
t. veli hopea
Oon nyt vapailla markkinoilla. Ap m47
Mutta tuskin saat vaihdossa paljon entisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuskin saat vaihdossa paljon entisestä.
Menettää tosin senkin edestä.
Lykkyä tykö ap! Muistathan että sinun pitää olla parempi vaihtoehto kuin sen uuden vaimosi edellinen mies.
Ainakin on oikeus yrittää. Aiemman jättäminen on helppoa, mutta ei ole takeita siitä, löydätkö uuden.
Siis ap:ko si tajunnut, että vaihtaakseen pitää katsoa uusi ennen eroa. Muuten voi käydä kuten minulla, ettei enää ylipäänsä kaipaa "kumppania" elämään.
Kiitos kannustuksesta. Tänne voi ehdokkaat myös laittaa viestiä😘 m47
Vanhassa vara parempi, pitää muuten monesti paikkansa.
Vanha parempi kuin pussillinen uusia.
Voi vaihtaa ja kannattaa vaihtaa huomattavasti nuorempaan, jos kerran siihen päätyy.
Nähtävästi voi.
Eronnut N46