Stressaan joka päivä jostain
Olen nyt kyllästynyt itsessäni siihen, että stressaan aina jostain. Yhden asian kun unohdan ja käsittelen niin toinen tulee tilalle. Olen aina ollut tällainen hermoilija ja nyt haluaisin kuulla keinoja päästä tästä eroon. Onko täällä ketään kellä olisi ollut samaa ongelmaa tai olisiko vinkkejä tähän?
Asiat voivat siis olla joitain asioita joista pitääkin olla huolissaan, mutta niille ei juuri sillä hetkellä voi tehdä mitään (lapsen kasvu & kehitys, koulumenestys, harrastukset, eläinten vaivat)
Mikä ihme tähän auttaa. Saatan käyttää kokonaisen päivän googletteluun ja murehtimiseen. Usein itkenkin, enkä voi ajatella mitään muuta ja koko päivä menee sumussa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekana lopeta googlettelu. Siellä kaikki on aina syöpää yms. Minulla on taipumusta samaan ja se on kyllä raskasta. Kai sitä voisi jotain lääkettäkin kokeilla avuksi.
On tosiaan ja Googlekin kun välillä kertoo ihan mitä sattuu niin ei pitäisi siihen luottaa.
Ap
Minä lopetin asioista murehtimisen mille en voi mitään. Otin mallia ihmisiltä jotka antaa elämänsä mennä päin v**tua eikä niitä haittaa lainkaan, silti ovat. No tietenkään en ole elämääni kuralle laittanut, mutta eipä se murehtiminen mitään lisäarvoa tuonut, päinvastoin sai yleensä reagoimaan jollain typerällä ja kuormittavalla tavalla mistä tuli lisää ongelmia. Aluksi se tuntuu aivan hirveälle, mutta kun sitkeästi vaan tekee ja ymmärtää että se on omaksi parhaaksi, kyllä se siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan ja Googlekin kun välillä kertoo ihan mitä sattuu niin ei pitäisi siihen luottaa.
Ap
Ei se Google varsinaisesti mitään kerro vaan enemmänkin ne nettisivut mitä se antaa hakutulokseksi. Kannattaa olla lähdekriittinen ja etsiä tietoa luotettavilta sivustoilta.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin asioista murehtimisen mille en voi mitään. Otin mallia ihmisiltä jotka antaa elämänsä mennä päin v**tua eikä niitä haittaa lainkaan, silti ovat. No tietenkään en ole elämääni kuralle laittanut, mutta eipä se murehtiminen mitään lisäarvoa tuonut, päinvastoin sai yleensä reagoimaan jollain typerällä ja kuormittavalla tavalla mistä tuli lisää ongelmia. Aluksi se tuntuu aivan hirveälle, mutta kun sitkeästi vaan tekee ja ymmärtää että se on omaksi parhaaksi, kyllä se siitä sitten.
Kuinka pystyit lopettamaan murehtimisen? Tai mitä teet niillä ajatuksilla, kun alkaa taas murhetta tulla mieleen. Mitä ajattelet tai yritätkö kääntää ajatuksia pois?
Ja toki googlessa lukee ihan asiaakin ja ihmisten kokemuksia aiheesta, mutta yleensä turha googlettelu ei helpota edes oloa.
Ap
Ihan ekana lopeta googlettelu. Siellä kaikki on aina syöpää yms. Minulla on taipumusta samaan ja se on kyllä raskasta. Kai sitä voisi jotain lääkettäkin kokeilla avuksi.