Vanhat ukot avoautoissaan on kesän
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:30"]
Olenkin aina luullut, että ennakkoluulottomuus ja nuoruus kulkevat käsi kädessä. Olin väärässä, taas!
[/quote]
Mistä sinulle tuollainen luulemus on syntynyt?!?
Nuorethan ovat tavattoman kapeakatseisia ja mustavalkoisia.
Iän myötä tulee laajempialaista näkemystä ja oppii ymmärtämään erinlaisuutta. Uskaltaa hankkia vaikka avoauton.
Pomomies osti aikanaan Porschen ja totesi osuvasti, että se on nolo kaikkien niiden mielestä joilla ei ole varaa sellaiseen :D leso äijä, mutta tuo upposi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:34"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:27"]No mutta mitä se sun napaas kaivelee, senkus ajelee? [/quote] Mua ällöttää kun ne kyylää ajaessaan ohi [/quote] Sinuako muka, selluliitti-Senjaa? Olet suuruudenhullu pissiswannabe. [/quote] Hahhhaagh selluliittia en oo nähnytkään :D
[/quote]Mistä tiedät heidän kyyläävän? Taitaa tyttö itsekin vilkuilla - ethän muuten huomaisi heidän katselevan. Itse en koskaan katsele autojen sisään, joten en tiedä, mistä katsellaan ja mistä ei.
Onko ap sitä mieltä että avoautot kuuluu nuorille naisille? Onko sinulla sellainen? Entä moottoripyörät, aika usein motskarinkin sarvissa on 50+ papparainen.
Itse olen 45v ja nyt alkaa olla varaa nostaa elintasoaan liikkumisen osalta. Tähän asti rahat ovat meneet lapsiin ja asumiseen. Nyt on varaa katsella vähän kalliimpaa autoa ja jos haluaisi voisi hankkia harrasteauton tai moottoripyörän.
Jos tässä kiinnittää vielä nuorten naisten huomion, kuten ap todistaa, niin se on pelkää boonusta ;)
Avoautot on vähän sellaisia ollaan-olevinaan-jotain autoja. Noloja siis. Tarkoitus on vain näytellä sitä autoa. Vai mitä hienoa on olla kärpäset suussa, hiukset sekaisin ja naama palaneena? Eikö suljettu auto ole kaikin puolin mukavempi? Ei vaan ole yhtä näyttävä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:20"]No onhan se vähän sellainen egon jatke
[/quote]
Mitä sitten? Naisten perseenvilauttelu, muovitissit yms eivät sitten ole surkean itsetunnon kohotukseen? Miksi miehen pitäisi aina olla se jolla ei saa olla kivaa ja joka ei saa pönkittää itseään? En ymmärrä teitä naisia tässä ja tulen kyllä surulliseksi siitä miten rumasti puhutte.
[/quote]Mies yritetään saada hallintaan. Iso joukko naisia tuntuu painostavan miehiä käyttäytymään naisille mieluisasti. Nämä yritykset on torpattava.
Oltiin joskus teininä kaupungilla kun joku viisikymppinen mies ajeli avoautolla. Tuijotteli meitä tyttöjä vähän väliä ja ajoi ohi. Sitten pysähtyi torille tupakalle. Meidän porukassa oli myös poikia ja yksi poika meni kysymään pääseekö kyytiin. Me tytöt emme koko autoa niin noteeranneet mutta pojat katselivat autoa. Mies hieman nihkeästi päästi pojan kyytiin. Ajelivat muutaman kierroksen torin ympäri ja kaveri tuli kyydistä. Sen jälkeen ei sitä äijää enää siinä kaupungissa näkynyt. Naapurikaupungissa olen nähnyt useinkin.
Avoautolla on ihan kiva ajella, mutta on siinä huonojakin puolia: aurinko porottaa kupoliin ja liikenteen meteli on kova. Kovalla helteellä ilmastoitu umpiauto on mukavampi.
t. avoautoileva viisikymppinen nainen (jota ei nuoret miehet katsele)
P.S. Nössöt avoautoilija ajaa sivuikkunat ylhäällä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:11"]
Avoautot on vähän sellaisia ollaan-olevinaan-jotain autoja. Noloja siis. Tarkoitus on vain näytellä sitä autoa. Vai mitä hienoa on olla kärpäset suussa, hiukset sekaisin ja naama palaneena? Eikö suljettu auto ole kaikin puolin mukavempi? Ei vaan ole yhtä näyttävä.
[/quote]
Luuletko että tuo avoauto on monellakaan ainoa auto? Yleensä se on joku vähän vanhempi harrasteauto ja talvella ajetaan ihan taviskotteroilla kuten muutkin.
Hieman haiskahtaa kateudelta :) Saatko samanlaisen purkauksen, jos näet jonku ajavan moottoripyörällä ja taivastelet että miten sen kanssa viedään talvella Ikeasta lipasto kotiin?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:19"]Miksi? [/quote] Onhan se nyt säälittävää kun joku 50v mies ajaa "hienoa" avoautoa kalju vilkkuen ja tsiikailee huomaako pikkutytöt
[/quote]
no on sulla omat tulkinnat.... Minä ja minun mieheni ajamme avoautoa sen takia, että se on vain kivaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:11"]
[/quote]
Luuletko että tuo avoauto on monellakaan ainoa auto? Yleensä se on joku vähän vanhempi harrasteauto ja talvella ajetaan ihan taviskotteroilla kuten muutkin.
Hieman haiskahtaa kateudelta :) Saatko samanlaisen purkauksen, jos näet jonku ajavan moottoripyörällä ja taivastelet että miten sen kanssa viedään talvella Ikeasta lipasto kotiin?
[/quote]
Ei varmasti ole ainoa auto. En vaan ymmärrä avoauton pointtia ylipäätään, mitä sellaisella tekee. Moottoripyörä taas on ihan erilainen kulkupeli kuin autot ja sen viehätyksen vielä ymmärtää.
Häpeän tätä aloitusta ja apn ajatusmaailmaa. T. N 25
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:21"]Häpeän tätä aloitusta ja apn ajatusmaailmaa. T. N 25
[/quote]
Senkun häpeät, ei vaikuta mun elämään :)
Ompas nyt kumma juttu, kun ihmisellä on vihdoin varaa toteuttaa unelmiaan, hän ei saa sitä tehdä, koska on jonkun pikkulikan mielestä liian vanha.
mielestäsNiin minäkin olen mielestäsi liian vanha moneen juttuun, mutta kuule, tän ikäisenä ei enää välitä. Vaan on vihdpinkin myös minä itse, ei aina lapset ja lasten tarpeet.
T. N 47 v.
Nehän on just söpöjä ja liikkiksiä :)
Avoautoilu on mukavaa. Tosin olen alle 40-vuotias nainen.
No enemmän kyllä kadehdin kuin säälin/naureskelen.Taas eilen ajeli ohi yksi vanhempi mies avoautollaan ja mä katselin kateellisena perään, muistaen oman -98 Fordin raatoni tallissa...
Kateellisten panettelua. Sillä se ajaa johon on varaa. Ensin on saanu perheentakia säästää ja pihistää jotta lapsilla on kaikki mitä ne tarvii. Kun ne on vihdoin saanu maailmalle ja jää rahaa muuhunkin kuin velvollisuuksiin niin miksi ihminen ei nauti elämästään ja aja sellasella autolla kuin haluaa. Minusta se on hienoa että ihmiset toteuttavat haaveitaan. Ei tarvii sitten viimesellä ajalla katua kun jäi toteuttamatta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:36"]
Ompas nyt kumma juttu, kun ihmisellä on vihdoin varaa toteuttaa unelmiaan, hän ei saa sitä tehdä, koska on jonkun pikkulikan mielestä liian vanha.
mielestäsNiin minäkin olen mielestäsi liian vanha moneen juttuun, mutta kuule, tän ikäisenä ei enää välitä. Vaan on vihdpinkin myös minä itse, ei aina lapset ja lasten tarpeet.
T. N 47 v.
[/quote]
Samaa mieltä. Nuoriso vinkukoon, nyt kun on lapset kasvatettu, talo maksettu ja vakituinen, hyväpalkkainen työ, voi rahoillaan tehdä mitä huvittaa. Ja kenenkään hyväksyntää ei tarvitse tekemisilleen pyytää.
N43
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:27"]No mutta mitä se sun napaas kaivelee, senkus ajelee? [/quote] Mua ällöttää kun ne kyylää ajaessaan ohi
[/quote]
Sinuako muka, selluliitti-Senjaa? Olet suuruudenhullu pissiswannabe.
[/quote]
Hahhhaagh selluliittia en oo nähnytkään :D