Vanhat ukot avoautoissaan on kesän
Kommentit (101)
Hehheh! Kylläpä aloittajaa vituttaa kun meikäläinen, 46v mies, ajelen avoautolla ympäriinsä. Välillä sitten onnistun saamaan parikymppisiä naisia pantavaksi. Ei tähän voi todeta muuta kuin Grideus Zyrkiyeffin kommentin: "Perseeseen veto, on kaikkein kovin teko!".
Ajele sinä sillä polkupyörällä, onneton köyhä! Marjaisaa kesää!!! :DDD
Fillarilla voi nauttia aivan samoista tuulista,kuin avoautolla ajaja,En tai sen kyydissä istuva. Saa lisäksi vielä suurinpiirtein ilmaisia kilometrejä ja paitsi terveyttä ylläpitävää , myös sitä edistävää liikuntaa.
En siis kadehdi avoautolla ajelijoita, eikä minulla ole mitään syytä heitä harrastuksestaan arvostella, mutta sensijaan ne kadehtijat kylläkin naurattavat.
Itse olen matkustanut avoautossa kerran elämässäni.
Tämä tapahtui muutama vuosi sitten Irlannissa liftausmatkalla Dublinista Limerickiin .Kuski oli kirjaedustaja, 33-vuotias mies ja oli työmatkallaan . Pääsin hänen mukanaan vielä ilmaiseksi hotelliinkin. Autonkin muistan hyvin :se oli merkiltään MG ( kaksipaikkainen ns. vintage urheiluauto. Väriltään metalinhohto-vaaleanvihreä) itse olin 26 v.
Kokemus oli mieleenjäänein koko Irlannin ja Brittein saarten matkaltani.
Toisen sillä matkalla tapaamani miehen kanssa lensimme pienkoneella Sligon kentän yläpuolella. Kyllä Irlanti todella näyttikin ilmasta käsin siltä vihreältä ´smaragdisaarelta´ (emerald island) mitä vertauskuvaa ja epiteettiä siitä matkailuoppaissa käytetään.
Myöhemmin sai häneltä Suomeen kortin ,jossa oli tuon lentokentän kuvä ja takana luki:" Missing you terribly. Joe "
Avoauto Suomessa on kuin jääkarhun sopeutuvaisuus Kanarialle; ei mitään järkeä. Moottoripyöräkin on vähän siinä ja siinä ja suomalaisittain sekin pitäisi olla pirun tehokas. Ja suomalaisessa itsetehostuksen ilmapiirissä molemmat on käytännössä mulkun jatkeita.
Itsellä oli m-pyöriä vuosia, mutta kyllä ne reissut loppuaikoina alkoivat jäädä ihan kesälomien aikaan tehtäviksi ja muuten pyörä seisoi enemmän vähemmän tallissa.
Muutimme sitten autoverottomaan ja lämpimään maahan ja ei ole kiinnostanut kumpikaan noista.
M49
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:38"]
Avoauto Suomessa on kuin jääkarhun sopeutuvaisuus Kanarialle; ei mitään järkeä. Moottoripyöräkin on vähän siinä ja siinä ja suomalaisittain sekin pitäisi olla pirun tehokas. Ja suomalaisessa itsetehostuksen ilmapiirissä molemmat on käytännössä mulkun jatkeita.
Itsellä oli m-pyöriä vuosia, mutta kyllä ne reissut loppuaikoina alkoivat jäädä ihan kesälomien aikaan tehtäviksi ja muuten pyörä seisoi enemmän vähemmän tallissa.
Muutimme sitten autoverottomaan ja lämpimään maahan ja ei ole kiinnostanut kumpikaan noista.
M49
[/quote]
Mikä ihme se nyt on jos jotain M49 käppänää ei enää kiinnosta? :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:38"]
M49
[/quote]
Ikävä, ettet osaa enää näin vanhemmiten nauttia elämästä. Sano nyt vielä, että harrastat golffinpeluuta :D
No onhan se vähän sellainen egon jatke
Miksi vanhempi mies ei saisi nauttia avoautoilusta? Onko mielestäsi kaikki mitä vanhempi mies tekee säälittävää ja naurettavaa?
No mutta mitä se sun napaas kaivelee, senkus ajelee?
Kyllähän niitä autoja ja kuskeja moni teinityttönen kattelee
Ahdasmieliset nuoret keksivät paheksuttavaa milloin mistäkin. Etenkin keski-ikäisten tekemisistä.
Olenkin aina luullut, että ennakkoluulottomuus ja nuoruus kulkevat käsi kädessä. Olin väärässä, taas!
Joku katkera keski-ikäinen nainen taas yrittää naureskella meille keski-ikäisille miehille, että turhaan haikailemme nuorempia naisia. Fakta on kuitenkin se, että me keski-ikäiset miehet saamme helposti nuoren naisen ja sekös keski-ikäisiä naisia vituttaa, kun eivät saa enää huomiota ja oman ikäiset miehet viettelee yli 20 vuotta nuorempia naisia
Ne yli 60v. senioripapat eivät tajua, että kalma haisee jo heissä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:27"]No mutta mitä se sun napaas kaivelee, senkus ajelee?
[/quote]
Mua ällöttää kun ne kyylää ajaessaan ohi
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:32"]Joku katkera keski-ikäinen nainen taas yrittää naureskella meille keski-ikäisille miehille, että turhaan haikailemme nuorempia naisia. Fakta on kuitenkin se, että me keski-ikäiset miehet saamme helposti nuoren naisen ja sekös keski-ikäisiä naisia vituttaa, kun eivät saa enää huomiota ja oman ikäiset miehet viettelee yli 20 vuotta nuorempia naisia
[/quote]
Edelleenkin olen 24v
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:20"]No onhan se vähän sellainen egon jatke
[/quote]
Mitä sitten? Naisten perseenvilauttelu, muovitissit yms eivät sitten ole surkean itsetunnon kohotukseen? Miksi miehen pitäisi aina olla se jolla ei saa olla kivaa ja joka ei saa pönkittää itseään? En ymmärrä teitä naisia tässä ja tulen kyllä surulliseksi siitä miten rumasti puhutte.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:33"]
Ne yli 60v. senioripapat eivät tajua, että kalma haisee jo heissä.
[/quote]
Riippuu ihan lompakon paksuudesta, häiritseekö se sukukypsiä naisia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 08:27"]No mutta mitä se sun napaas kaivelee, senkus ajelee? [/quote] Mua ällöttää kun ne kyylää ajaessaan ohi
[/quote]
Sinuako muka, selluliitti-Senjaa? Olet suuruudenhullu pissiswannabe.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:19"]Miksi? [/quote] Onhan se nyt säälittävää kun joku 50v mies ajaa "hienoa" avoautoa kalju vilkkuen ja tsiikailee huomaako pikkutytöt
[/quote]
Mitä säälittävää siinä on? En ymmärrä. Selitä.
Kylläpä on typerä aloitus. Varmaan joka ikisen ihmisen luonteesta, elämäntyylistä ja ostopäätöksistä löytyy surkuhupaisuutta jos sitä päättää alkaa kriittisin silmin katsomaan. Onnellisia ihmisiähän muiden elämä ei haittaa, ainakaan niin paljoa että jaksaisi sitä oikein ääneen pohtia. Tsemppiä kesään kaikille!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:47"]
Vanhoilla äijillä on rahaa ostaa kiva auto, kun asuntolainat on maksettu ja lapset lähteneet omilleen. Ei kai se auto sinänsä säälittäväksi tee, mutta se kylläkin, jos tarvii pikkutyttöjä kyylätä sieltä autosta.
[/quote]
Heh,heh.. mutta jos niitä ei ´kyttäile´ sieltä autosta käsin , vaan jalkautettuna tieltä ,eli pelkkänä jalankulkijana niin se taas tekee sitten rikolliseksi,(") pedofiiliksi ("), vähintään ,eikös vaan ?
(... vaikka ne itsensä niiksi mahdollisiksi ´kuumiksi ja rikollisiksi katselukohteiksi´ arvioivat olisivatkin todellisuudessa jo yli 20-vuotiaita ... )