Tiina Lymi hyvä osoitus siitä, että lyhyet hiukset ovat nou nou
Kommentit (26)
Samaa olen miettinyt sen meteorologi Anne Borgstromin tai mikä lie, kohdalla. Pilalle meni.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 07:25"]
Halle Berry on hyvä esimerkki kauniista naisesta, jolle lyhyet hiukset sopivat. Pitkät hiukset on kauheet, jos ne on sellainen ohut hiirenhäntä tai maantienharmaa tasapitkä kypärämäinen viitta.
[/quote] Hallet on vaan niin kovin harvassa ja hänkin on esimerkki naisesta, jolle sopii myös pitkät.
Mulla sopii just lyhyet, tai sitten pitkät kiinni ylhäällä. Kaunis pitkä kaula ja siro luusto, ei se muuta vaadi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:01"]
Samaa olen miettinyt sen meteorologi Anne Borgstromin tai mikä lie, kohdalla. Pilalle meni.
[/quote]
No häneltä syöpähoidot veivät hiukset. Vähän eri asia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:16"]
[/quote]
[/quote] Höpö höpö!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:09"]
Mulla sopii just lyhyet, tai sitten pitkät kiinni ylhäällä. Kaunis pitkä kaula ja siro luusto, ei se muuta vaadi.
[/quote] Joskus pitkä kaula kannattaa kyllä lyhentää sillä pitkällä tukalla.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:20"]
[/quote]
[/quote] Höpö höpö!
[/quote]
Tiedän, että trollaat, enkä mene siihen! :)
Niin monessa naistenlehdessä Anne on asiasta kertonut.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:25"]
[/quote]
[/quote] Höpö höpö!
[/quote]
[/quote] Ui, en lue naistenlehtiä. Ihme että av-mammat ei ole sitten tätä tiennyt. Sitäpaitsi on ollut jo vuosia aikaa kasvattaa ne hiukset takaisin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:25"]
[/quote]
[/quote] Höpö höpö!
[/quote]
[/quote] Eipä tuota googlekaan tunnistanut.
kaunille naiselle sopivat niin lyhyet kuin pitkät hiukset, osassa hiukset toki näyttävät hassuilta mutta niinhän nuo kaikilla muodikkailla parin vuosikymmen kuluttua.
Näh en pidä. Polkkatukka näyttää mielestäni rumalta melkein kaikilla.
Minusta näytti parhaalta ollessaan lyhythiuksinen: Akvaariorakkaus, Isänmaan toivot -sarja jne.
Tiina Lymi on hyvä osoitus siitä että otsatukka ei sovi juuri kenellekään.
Tiina Lymi on hyvä osoitus siitä, että jotkut etenevät uralla kyvyillään ulkonäkönsä sijaan. Huikea näyttelijä! Yksi suosikkejani.
...Ja ihan kaunis raikas nainen, tukalla tai ilman.
Halle Berry on hyvä esimerkki kauniista naisesta, jolle lyhyet hiukset sopivat. Pitkät hiukset on kauheet, jos ne on sellainen ohut hiirenhäntä tai maantienharmaa tasapitkä kypärämäinen viitta.
Musta toi on ihana tyyppi! Tosi symppis, lahjakas ja kiva ääni. Ei mitään negatiivista sanottavaa. :) Tykkään!
Älkää viitsikö! Ihmeellinen logiikka, jos lyhyt tukka ei sovi Lymin naamalle, se ei sovi kenellekään...
Pitkä tukka ei sovi miehille. Kaikista miehistä tulee homoja pallinaamoja, jos kasvattavat pitkät hiukset! Hyi!
Ihan nätti on vuoden 1999 ruskea lyhyt tukka. Hänelle sopivat molemmat mallit.
Meni pitkän aikaa ennen kuin tää tuli vastaan roolissa jossa sillä pysyi vaatteet päällä.