pullukan sortsiongelma..
Omaan vartalon, joka vaatii housuilta korkeaa vyötäröä. Talvella ei ole ongelmaa, mutta kesäisin. Juu, löytyy kyllä korkeavyötäröisiä sortseja, mutta niissä onkin sitten lyhyet lahkeet. Reiteni nimittäin vaativat myös pitkiä lahkeita, melkein polviin asti vähintään saisi olla. Muuten kävellessä lahkeet nousevat ylös sisäreisien puolelta, ja niitä saa nykiä jatkuvasti alas. Aargh!
Mistä mä löydän sortseja, joissa korkea vyötärö + vähintään lähes polviin ylettyvät lahkeet?? Tällä hetkellä olen löytänyt ainoastaan äitiysvaate osastolta.. :D ei siinä, mukavat ne onkin päällä eikä kukaan tiedä niiden olevan odotushousut, kun paita on siinä "mahaosuuden" päällä.
Koon 40 housuja käytän.
Ja pliis, älkää edes läskivihaajat vaivautuko. En ole niin ylipainoinen että terveyspalveluja sen takia käyttäisin enkä tod laihduta miellyttääkseni teitä.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:05"]Osta pökät itse ja tee shortseiksi. Kaupat myy ihan törkeän lyhyitä shortseja tai liian pitkiä.
T.hoikka
[/quote]
Niin myyvät! Varsinkin noita lyhyitä. Osalla pakarat näkyy :D paremminkin farkkupikkarit nuo kuin farkkusortsit.
Capreja haluaisin kans ostaa, mutta aina niin matala vyötärö etteivät pysy jalassa..
en osaa ommella, oikeasti olen aivan kädetön vaatteiden, kankaiden ompelussa yms. Ja rumat jos vain leikkaa lahkeet lyhyeksi :D
ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:05"]Osta pökät itse ja tee shortseiksi. Kaupat myy ihan törkeän lyhyitä shortseja tai liian pitkiä.
T.hoikka
[/quote]
Niin myyvät! Varsinkin noita lyhyitä. Osalla pakarat näkyy :D paremminkin farkkupikkarit nuo kuin farkkusortsit.
Capreja haluaisin kans ostaa, mutta aina niin matala vyötärö etteivät pysy jalassa..
en osaa ommella, oikeasti olen aivan kädetön vaatteiden, kankaiden ompelussa yms. Ja rumat jos vain leikkaa lahkeet lyhyeksi :D
ap
[/quote]
No ei ole rumat leikkaamalla! Tyylikkäät farkkushortsit saat niin kätevästi vaan leikkaamalla.
Mulla on Finnwearin siistit kesäshortsit. Niissä on edessä prässit, vyötärö korkealla ja lahkeet lähellä polvia. Materiaali on napakkaa, mutta joustavaa jerseytä. Kuljin koko viime kesän niissä. Muissa shortseissa samat ongelmat ku sulla ap.
Juu älä käytä shortseja. Näyttävät karseilta muiden kuin hoikkien päällä. Mieluummin caprit.
Miksi ne pitää olla sortsit, ja onko ne yleensä sortsit jos ne ylettyy polveen tai alle? Osta kunnon puuvillahousut, ne on ilmavat ja kevyet helteellä. Ei ne 20 senttiä lyhyemmät lahkeet tee niitä yhtään sen viileämmiksi. Näyttää pitkinä paljon paremmilta, varsinkin jos on tukevanpuoleisen ihmisen päällä.
Lainaan nyt tätä keskustelua mutta mun ongelmana on lyhyet tukkijalat (oon 160cm). Kaprit paljastaa läskit pohkeet ja shortsit selluliittiset reidet ja ihraiset paksut polvet. Mitä kesävaatteita pystyy näillä koivilla käyttämään?!
Ja hameita kannattaa suosiolla käyttää. Ovat minusta paljon nätimpiä kuin shortsit.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:34"]http://nansoshop.com/Finnwear/PLUS/PLUS-Housut-ja-shortsit/Bermuda-Plus/p/FW-01-64113-1210
[/quote] Noi on ku pyöräilyhousut:DD
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 20:35"]Ja hameita kannattaa suosiolla käyttää. Ovat minusta paljon nätimpiä kuin shortsit.
[/quote] Kyllä! Ja mekkoja.
Seppälässä pluskokoisessa mallistossa oli ainakin viime vuonna cargo-capreja. Juuri sopivat :-)
Osta pökät itse ja tee shortseiksi. Kaupat myy ihan törkeän lyhyitä shortseja tai liian pitkiä.
T.hoikka