Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vartijoita ei opeteta soittamaan ravintolassa huumatuille naisille ambulanssia

Vierailija
15.02.2022 |

Miksi ravintolassa vartijat eivät soita ambulanssia huumatuille naisille, vaan päästävät ne taluttajien mukaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies toisen miehen nokkaa noki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on naisia ja mitä väliä -asenne.

Vierailija
4/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä ne abulassia tarvii? Eikö taksilla pääse, vai houkuttaako se muna niin paljon humalassa, ettei ilman miestä osaa baarista lähteä?

Vierailija
5/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska my body my choice.

Vierailija
6/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa/baareissa ei ole vartijoita.

Vierailija
7/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumaaminen on Suomessa erittäin harvinaista varsinkin baareissa. Jos huumaamista epäilevältä naiselta otetaan testit niin ei yleensä löydy huumeita vaan pelkästään paljon alkoholia. Jos näitä tapauksia tulisi ilmi niin siitä uutisoitaisiin, mutta kyseessä on lähinnä urbaanilegenda.

Vierailija
8/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumattu ja hirveässä kännissä olo näyttää ihan samalta ja jotkut naiset on kännissä käytöstavattomia ja alkaa haukkumaan jos epäilet huumausta ja tarjoat apua kun todellisuus on että nainen on juonut päänsä täyteen

Vierailija
9/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloissa/baareissa ei ole vartijoita.

Ovimiehet on. Itselle sattui näin .enkä uskaltanut mennä ulos vessasta, että eivät kuvitelleet että olin itse ottanut jotain. Jumakeuta mikä olo.

Seuraavana iltana tai parin päivän kuluttua menin sinne ja kerroin, että olin nuoren työkaverin kanssa ja ostin itselle lasin viiniä ja sen jälkeen oli taju pois . Ryömin vessaan. Kaveri oli hakenut minua joka paikasta , ja lopulta antanut periksi.Olimme varanneet pöydän, tarkoitus oli syödä.

Uskon että henkilökunta ovat ottaneet jonkun viininlopun jostain pullosta tai karaffista  ja myyneet eteenpäin. 

En ole koskaan kokeillut mitään ja jälkeen päin kaduin miksi en mennyt sairaalaan otattamaan koetata. Mutta kun on tökkörässä.ei ajatus kulje niinkuin pitää.

Vierailija
10/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys miksi jokaiselle ylipäihtyneelle ei soiteta ambulanssia tai poliisia. Jos nainen vetää miehensä seurassa viinalla tolkun pois, niin ambulanssi tai poliisi veisi hänet mennessään, koska ei ole varmuutta mitä mies tekee vaikka olisi oma aviomies. Voisihan näin tehdä, jos niin halutaan.

Vierailija
11/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys miksi jokaiselle ylipäihtyneelle ei soiteta ambulanssia tai poliisia. Jos nainen vetää miehensä seurassa viinalla tolkun pois, niin ambulanssi tai poliisi veisi hänet mennessään, koska ei ole varmuutta mitä mies tekee vaikka olisi oma aviomies. Voisihan näin tehdä, jos niin halutaan.

Poliisilla on vähän parempaa tekemistä kuin pelastaa ihmisiä teoreettisilta riskeiltä.

Vierailija
12/12 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut baarissa töissä. Ei jokaiselle sekavuustilassa olevalle voi ruveta lanssia soittamaan kun kaikkihan siellä on perseet olalla. Toki soitetaan jos tilanne on selvästi outo tai on jokin hätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän