Olen ensimmäistä kertaa ihastunut täysin epäromanttiseen naiseen
Inhoaa kaikkea romantiikkaa, mm kynttilä illalliset ovat täysin nou nou, ei juuri välitä kukkasista tai suklaasta tai mistään "kliseisestä" romanttisesta hömpötyksestä. Itse taas olen aika romanttinen mies, voiko suhde toimia?
Kommentit (4)
On monta romantiikan lajia. Ihminen voi olla rationaalinen, eli kynttilät tuhoavat ilmanlaadun, ei ole mitään hauskaa seurata kukkien kuolinkamppailua, mutta silti jokin muu, hänen persoonaansa sopiva huomioiminen voi toimia. Nuo mainitsemasi ovat kliseisiä, päivitä ne nykyaikaan.
Mitäpä jos yrittäisit tutustua häneen ihmisenä ja miettisit mitkä ovat hänelle tärkeitä asioita?
Toimiihan se.. kun suhde arkipäiväistyy yritätte muuttaa toisianne. Suhde kipuilee, toinen ajattelee eri tavalla siitä miten rakkautta osoitetaan. Toinen kokee ikuista tyhjyyttä ja toinen riittämättömyyttä. Itse kaipaan romantiikkaa ja suhteen alusssa sitä olikin.. nyt suhde "toimii" arkisesti kuin kämppiksillä. Rakkauteni hiipuu samoin kuin rakastetuksi tulemisen tunne.
En usko, että toimii, mutta vain kokeilemallahan se selviää!
Itse olen yltiöromantikko nainen, enkä voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei olisi "yhtään romanttinen".
Voi höhnä, ja niin ne toiset naiset valittaa kun mistään ei löydy romanttista miestä. Kyllähän perinnetiedon valossa monikin tuollainen suhde rämpii eteenpäin kuin mummo lumessa, mutta käänsitte vain sukupuoliroolit päinvastoin.