Kannattaako minun sanoa ihastukselleni, että hän oli paholaisen juoni minua vastaan?
Kysyn tätä puoliksi tosissani. Olen uskovainen ja tietyt merkit viittaavat siihen, että tunteeni häntä kohtaan ovat olleet paholaisen juoni minua vastaan ja minun elämäni tuhoamiseksi. Ihastuin siis varattuun (joka tosin ihan aluksi flirttaili mulle) ja sen seurauksena olen ollut monta vuotta yksin ja onneton. Ilman sitä ihastumista en olisi eronnut exästäni, mutta olin täysin tunteitteni vietävissä.
En tajua, miten käsittelisin tätä asiaa edes. En oikein kehtaa kenellekään oikean elämän ihmiselle höpötellä tällaisia ja saada ns. hullun leimaa. 🙂 Voisin teoriassa aivan tosi nätisti muotoiltuna kertoa sen hänelle ja haluaisin, että hän tietäisi, että kadun tunteitani syvästi.
Kommentit (5)
"Kommarien juoni" iskee jotenkin intensiivisemmin, kokeile sitä.
Ei kannata koska se kuulostaisi "hullulta" toisen korvaan eikä tajuaisi siitä mitään, luulisi varmaankin että roikut tunteellisesti vielä hänessä. Hän itse tajuaa että jotkut katuvat tapaamisia tai sitten on tajuamatta. Kannattaa pysyä kaukana. Ja irrottautua menneisyydestä, ottaa onnellisempi tulevaisuus. Sinä itse tiedät mitä se oli ja miten käsitellä sitä, jos tarvitsee.
Ymmärrän täysin tilanteen. Näitä sattuu juuri uskoville, eksytyksiä sopivassa elämäntilanteessa silloin kun pitäisi olla valppaana ja varoa ettei lankea kiusaukseen.
En tiedä kannattaako kertoa hengellistettyä versiota asiasta. Väärä valintahan se silloin joka tapauksessa oli.
Voi kunpa uskovat osaisivat varoa näitä etukäteen. Eksytys tulee niin vetoavana ja voimakkaana juuri tällaisissa tärkeissä ihmissuhdeasioissa. Jotkut lankeavat näihin vieläpä kerta toisensa jälkeen ja kuuntelevat kaikenlaisia profetioita, joissa luvataan puolisoa.
Minusta sinun ei kannattaisi sanoa tuota hänelle. Minusta sinun ei kannattaisi sanoa hänelle enää yhtään mitään. Jos hän tekee sinut noin onnettomaksi, en pitäisi yhteyttä ollenkaan. Etsi muuta seuraa. Löydät kyllä uuden ihastuksen ja varmasti suhteenkin, kun päästät tästä irti.