Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako jos on ihastunut petikaveriin?

Vierailija
15.02.2022 |

Viime vuoden alkupuolella tapasin tyypin, jonka kanssa ensin puoli vuotta tapailtiin. Käytiin reissuissa, patikoimassa, leffoissa, erilaisissa aktiviteeteissä tai sitten oltiin jomman kumman luona.

Kuitenkin luonteemme olivat niin erilaiset, hän äkkipikainen ja itse rauhallinen ja molempia ärsytti toisen eriävät piirteet ja varsinkin jos vietettiin usempia päiviä yhdessä, kävi molempia ärsyttämään toden teolla. Arvot aika eriävät, joten päätimme, ettei tästä mitään parisuhdetta aleta muodostamaan.

Sen jälkeen ollaan harvaksemmin nähty, vaikka päivittäin pidetty yhteyksiä ja päivän kuulumisia. Nykyään nähdään harvemmin, enemmän illanviettojen ja läheisyyden merkeissä.

Kaikki sanovat, ettei panokaveriin pitäisi ihastua, koska sitten elättelee toiveita ja sydän särkyy tms.

Itse myönnän olevani silti melko ihastunut, jollain tavalla kiintynyt tms. En haikaile hänen kanssaan parisuhdetta kuitenkaan, se ei toimisi kuuna päivänä. Muutkaan miehet ei kyllä silti kiinnosta yhtään eikä oikein kiinnosta tapailla ketään, koska en tavallaan "näe kuin hänet"?

Onko se sitten niin paha, jos on ihastunut? Onko oletettavissa sydänsuruja ja kaikkea muuta tiedossa tulevaisuudessa.

Oletko itse ihastunut tai onko ns petikaveri ihastunut sinuun? Miten se on päättynyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihastunut niin onhan siinä vaara että pettyy pahasti jos petikaveri löytää uuden "kaverin" tai vakikumppanin.

Vierailija
2/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte mennä sänkyyn ihmisen kanssa johon ette ole ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

@2 niin. Tuopa se, kyllä mun mielestä petikumppanuuteen tarvii jonkunlaisen ihastuksen, viehätyksen toisesta, että on sen kanssa valmis menemään petiin. Muutenhan sehän on tavallaan ihan yhtä tyhjän kanssa.

Mut siis taas naistenlehdet ja muut jutut on pullollaan, että "jos ihastuu petikaveriin, suhde pitää lopettaa, ettei sydän säry." - ap-

Vierailija
4/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän haittaa

Vierailija
5/7 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torppaat tuolla itseltäsi kaikki mahdollisuudet löytää oikean kumppanin. Et anna muille mahdollisuuksia.

Vierailija
6/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torppaat muut hyvät ehdokkaat, kun et pysty ajattelemaan muita, kuin tuota "panokaveria", vaikka tiedät, ettei suhde tulisi toimimaan. Ja aina, kun näet hänet, ihastus on ja pysyy. Äkkiä kuukaudet, jopa vuodet vierähtää, jos tuo jatkuu. Tosin jos et etsikään parisuhdetta ns kenestäkään, niin ei kai siinä mitään.

Vierailija
7/7 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte mennä sänkyyn ihmisen kanssa johon ette ole ihastunut?

Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Eiks se sitten ole sama kun menisi kaverin kanssa?

Minua ajatus inhottaa. Todellakin pitää olla pohjalla ihastuminen, ja vahva sellainen.