Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ennustajaeukko...

Vierailija
15.05.2008 |

...hetkisen kanssanne...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette lapsirakkaita molemmat, sinä ja miehesi joten teille tulee vielä iltatähti. Sukupuolta en ikinä ole kenellekkään paljastanut! Se pysyköön salaisuutena.

Vierailija
22/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vikana meidän suhteessa, ja onko meillä tulevaisuutta yhdessä?

Teillä on selvästi ongelmia itsenne ilmaisussa. Toinen ymmärtää toista väärin ja siitä syntyy kitkaa välillenne. Puhukaa avoimesti tunteistanne ja ajatuksistanne. Kyllä näen teidät tulevaisuudessa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla vauvakuume ja yritystäkin takana nyt muutama kuukausi, saammeko ensi vuonna vauvan? Tai saammeko ylipäänsä vauvan joskus?

Vierailija
24/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä kiristää tunnelmaa parisuhteessanne. Joten paljon tarvitaan sinnikkyyttä, että jaksatte odottaa sitä tasaisempaa aikaa, mutta se on kyllä tulossa. Syksyllä todellakin näyttää jo paremmalta. Työrintamalla näen pätkittäisiä työssäoloaikoja sinulle.

Vierailija
25/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yk 1 meneillään, molemmat alle 30 vee taustatietona...

Vierailija
26/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsía on tulossa, millaisessa ajassa? Entäpä parisuhteemme, näetkö sen säilyvän hyvänä kumppanuutena? Asuntoasiat mietityttävät myös, miten ne etenevät vuosien saatossa?

On tulossa lapsi ja ehkäpä kaksikin... Ihan lähitulevaisuudessa tämä ei tapahdu, mutta muutaman vuoden sisällä kuitenkin. Teidän parisuhteenne näyttää tasapainoiselta, se säilyy hyvänä, ja teidän kotona lapsilla onkin ihanteellinen kasvuympäristö teidän keskinäisten välienne ansiosta. Ihailtavaa! :) Melko ahdasta teillä on tällä hetkellä asunnossanne, se helpottaa mutta ei ihan heti. Sopu sijaa antaa!

Vierailija
27/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli.. olen nähnyt monta kertaa unessa kolmannenkin lapsen, tytön, kuopuksen. Syntyykö meille joskus vielä kolmas lapsi? Tyttö? Ei ole suunnitelmissa, mutta toisaalta, ollaan vielä melko nuoria. Nyt on nyt kaksi lasta, tyttö ja poika.t. tytti

Hmm... sinun mielesi on kolmannen lapsen suhteen epävarma. Kehottaisinkin nyt kuuntelemaan sydäntäsi, olette nuoria eikä se iltatähtikään ole mikään mahdottomuus!! ;D

Vierailija
28/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsenkö yli tästä luopumisesta ja onnistuuko luopuminen? piristyykö suhteemme?kiitos etukäteen:)

Luopumisen tuskaa on raskas kantaa, mutta se on pakko tehdä, jos haluat nykyisen kumppanisi kanssa jatkaa onnellista parisuhdetta. Suhteenne piristyy vähitellen, anna itsellesi nyt aikaa ja itke kun itkettää. Luopuminen ei ole ikinä helppoa!

Vierailija
29/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä minulle on tulossa seuraavan 10 vuoden sisällä, esim. työn, miehen, lasten ym. suhteen

Vierailija
30/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon itse vahvasti että näistä elämän vaikeuksista selviän ja löydän työtä ja muutenkin saan asiat järjestykseen. Nyt suvantovaiheessa, näetkö mitään muutosta tulevaisuudelleni? Mahdollisesti suuntaa jota päin yrittäisin seuraavaksi puskea? Luovuttaa en aio! :)

Äläkä missään nimessä luovutakkaan! Nyt kehotan sinua nauttimaan kesästä täysin sydämin, sillä syksyllä kyllä löydät työtä, sellaista mistä olet salaa haaveillutkin. Paikka on kuin tilauksesta sinulle tehty, malta vain odottaa!!

Vierailija
31/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydänkö pian työpaikkaa? entä menemmekö avopuolisoni kanssa naimisiin lähiaikoina? entä saammeko lisää lapsia ja koska ja kumpaa sukupuolta? :)

Sinä olet pirteä ja positiivinen ihminen, se välittyy viestisi mukana minulle. :D Teillä on avopuolisonne kanssa pienet sievät häät talviaikaan... ja häitten jälkeen aika piankin näet kaksi viivaa testissä... Onnea!

Vierailija
32/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle uutta parisuhdetta, ja jos - milloin ja minkälaisen miehen kanssa? Entä lisää lapsia?

Vierailija
33/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa kovasti tuleva työelämä. Minulla on 2 lasta (1 ja 3v) ja kotona olo on alkanut ahdistamaan. Vuoden olen vielä ajatelellut olla kotona. Mutta jaksanko olla? vai olisiko jo parempi hakeutua töihin? Ja isoin kysymys: löydänkö mieluista työtä? T. nainen28

Vierailija
34/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Eikö tarkoitus ole vastata tässä kysyttyihin?

Vierailija
35/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS KAIKILLE KYSYJILLE!! Ennustajaeukko joutuu nyt siirtymään muihin töihin, mutta palailen taas linjoille, kun aika on kypsä ja tunnen sydämessäni jonkun ihmisen tarvitsevan täällä apua!! Aurinkoa viikonloppuunne!! :D

Vierailija
36/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meidän käy?

Vierailija
37/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme