ennustajaeukko...
Kommentit (37)
mihin mieheni kuoli?
Ennustajaeukko kurkistaa tulevaan, ei katsele menneisyyteen. :)
Saanko pian töitä, olen ollut pitkään työtön ja haen jatkuvasti paikkoja mutta en pääse edes haastatteluihin... :-(
Saanko pian töitä, olen ollut pitkään työtön ja haen jatkuvasti paikkoja mutta en pääse edes haastatteluihin... :-(
Vielä vierähtää tovi, mutta näkisin sinut osittain opiskelemassa ja osittain työelämässä. Ehkä oppisopimuskoulutuksessa tai vastaavassa...
miten käy avioliittoni kanssa, minkälainen tulevaisuus ja kenen kanssa???
ajatusteni päällimäinen ongelma, suuri sellainen, miten asia ratkeaa?
Nyt tieten tahtoen kotona jonkin aikaa...Entä miten mieheni kanssa menee? Mies tumma, herkkä mutta temperamenttinen.t. tytti
on vikana meidän suhteessa, ja onko meillä tulevaisuutta yhdessä?
Jos lapsía on tulossa, millaisessa ajassa? Entäpä parisuhteemme, näetkö sen säilyvän hyvänä kumppanuutena? Asuntoasiat mietityttävät myös, miten ne etenevät vuosien saatossa?
pääsenkö yli tästä luopumisesta ja onnistuuko luopuminen? piristyykö suhteemme?kiitos etukäteen:)
Eli.. olen nähnyt monta kertaa unessa kolmannenkin lapsen, tytön, kuopuksen. Syntyykö meille joskus vielä kolmas lapsi? Tyttö? Ei ole suunnitelmissa, mutta toisaalta, ollaan vielä melko nuoria. Nyt on nyt kaksi lasta, tyttö ja poika.t. tytti
Uskon itse vahvasti että näistä elämän vaikeuksista selviän ja löydän työtä ja muutenkin saan asiat järjestykseen. Nyt suvantovaiheessa, näetkö mitään muutosta tulevaisuudelleni? Mahdollisesti suuntaa jota päin yrittäisin seuraavaksi puskea? Luovuttaa en aio! :)
Testi polttelee tuossa vieressäni;) Terkuin kolmen muksun äippä
löydänkö pian työpaikkaa? entä menemmekö avopuolisoni kanssa naimisiin lähiaikoina? entä saammeko lisää lapsia ja koska ja kumpaa sukupuolta? :)
terkuin eräs vastausta odottava jonka pitää poistua palstalta.
kenen kanssa, saman miehen vai eri miehen kuin tämä ensimmäinen? koska?
miten käy avioliittoni kanssa, minkälainen tulevaisuus ja kenen kanssa???
Aika monimutkaiselta näyttää sinun tilanteesi. Tulevaisuudessa sinun täytyy kumppanisi kanssa tehdä paljon töitä parisuhteenne eteen, jos haluatte sen jatkuvan. Pallo on teillä molemmilla!
ajatusteni päällimäinen ongelma, suuri sellainen, miten asia ratkeaa?
Asia ratkeaa ihan lähitulevaisuudessa. Syksyllä tämä ongelma on enää muisto vain ja pystyt taas nauttia elämästäsi!
Nyt tieten tahtoen kotona jonkin aikaa...Entä miten mieheni kanssa menee? Mies tumma, herkkä mutta temperamenttinen.t. tytti
Et ole kotona viihtyvää tyyppiä näin pitkällä aikajuksulla katsottuna. Joten loppuvuodesta haaveilet työelämään pääsystä ja tammi-helmikuulla oletkin työelämässä takaisin. Miehestäsi sinulla on vielä paljon opittavaa, että saatte elämänne tasapainoon ja vältätte tällä hetkellä turhankin usein tapahtuvat riitelyt.
mihin mieheni kuoli?