Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiteet! voitteko hyppiä trampalla?

Vierailija
28.06.2015 |

Entä onko treeni auttanut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla synnyttäneistä naisista alkaa (ainakin iän myötä) olemaan pidätysvaikeuksia trampalla hypellessä. On sen verran rankkaa. Tämän olen kuullut fysioterapeutilta, joka on perehtynyt "lantionpohja-asioihin".

Vierailija
22/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Esimerkiksi puoli tuntia hyppelyä trampalla on tosi tehokas treeni. Mulla on neljä lasta eikä siis mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:00"]Suurimmalla osalla synnyttäneistä naisista alkaa (ainakin iän myötä) olemaan pidätysvaikeuksia trampalla hypellessä. On sen verran rankkaa. Tämän olen kuullut fysioterapeutilta, joka on perehtynyt "lantionpohja-asioihin".
[/quote] Mainitsiko mitään että auttaisko se hyppiminen kuitenkin?

Vierailija
24/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyppiä ilman ongelmia, mutta virtsaa karkaa lusikallinen pahassa yskäisyssä. Tätäkö tarkoitit?

Vierailija
25/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:00"]Suurimmalla osalla synnyttäneistä naisista alkaa (ainakin iän myötä) olemaan pidätysvaikeuksia trampalla hypellessä. On sen verran rankkaa. Tämän olen kuullut fysioterapeutilta, joka on perehtynyt "lantionpohja-asioihin". [/quote] Mainitsiko mitään että auttaisko se hyppiminen kuitenkin?

[/quote]

En muista, keskustelusta on vuosia. 

Vierailija
26/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, ainakin pitää keskittyä jännittämään kaikin voimin lihaksia. Muutenkin tuntuu hirveältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän