äiteet! voitteko hyppiä trampalla?
Kommentit (26)
Pystyn. Esimerkiksi puoli tuntia hyppelyä trampalla on tosi tehokas treeni. Mulla on neljä lasta eikä siis mitään ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:00"]Suurimmalla osalla synnyttäneistä naisista alkaa (ainakin iän myötä) olemaan pidätysvaikeuksia trampalla hypellessä. On sen verran rankkaa. Tämän olen kuullut fysioterapeutilta, joka on perehtynyt "lantionpohja-asioihin".
[/quote] Mainitsiko mitään että auttaisko se hyppiminen kuitenkin?
Voin hyppiä ilman ongelmia, mutta virtsaa karkaa lusikallinen pahassa yskäisyssä. Tätäkö tarkoitit?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:00"]Suurimmalla osalla synnyttäneistä naisista alkaa (ainakin iän myötä) olemaan pidätysvaikeuksia trampalla hypellessä. On sen verran rankkaa. Tämän olen kuullut fysioterapeutilta, joka on perehtynyt "lantionpohja-asioihin". [/quote] Mainitsiko mitään että auttaisko se hyppiminen kuitenkin?
[/quote]
En muista, keskustelusta on vuosia.
En voi, ainakin pitää keskittyä jännittämään kaikin voimin lihaksia. Muutenkin tuntuu hirveältä.
Suurimmalla osalla synnyttäneistä naisista alkaa (ainakin iän myötä) olemaan pidätysvaikeuksia trampalla hypellessä. On sen verran rankkaa. Tämän olen kuullut fysioterapeutilta, joka on perehtynyt "lantionpohja-asioihin".