Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko koronaan voimakas silmäkipu ja päänsärky?

Vierailija
15.02.2022 |

Kuume yli 38 ja jatkuva hellittämätön päänsärky sekä silmäkipu vaivaa. Ihan kamala tämä tunne. Lisäksi lievää yskää, mutta ei muita oireita. Onko teillä sairastuneilla ollut tällaista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjottakaa näihin aloituksiin oletteko rokotettu ja kuinka monta kertaa niin ei tarvitse erikseen kysyä.

Vai pitäisikö vaatia rokotepassi saman tien eli kaikki jolla ei ole, eivät saa enää ikinä kirjoittaa mitään mihinkään. N atsien märkä päiväuni. 

Vierailija
22/32 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäkipu, päänsärky, lihas- ja nivelsärky sekä kuume on omikronin oireita. Meillä perhe sairasti sen läpi pari vkoa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla päänsärkyä ja tukkoinen nenä. Kotitesti näytti negatiivista.

Samat oireet täälläkin, lisäksi alilämpöä 35,4..ja koronatesti oli negatiivinen.

mies54v

Vierailija
24/32 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/32 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu oireisiin. Valitettavasti aiheuttaa korona huonontuneen näön !

Itse juuri pakko mennä silmälääkärille, kun joka päivä päänsärkyä ja silmiä kirvelee. 

Vierailija
26/32 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta omikronin sairastaneet, mistä tiedätte että oli omikron? Itse sain vain tiedon että olen covid-19 positiivinen, ei sanottu muunnoksesta mitään.

Vierailija
27/32 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vahva epäily, että kyseessä on korunapiikin haittailmiöistä. Siis kyse on mitä ilmeisimmin veritulpista päässä (aivoissa). Otan osaa.

Vierailija
28/32 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta omikronin sairastaneet, mistä tiedätte että oli omikron? Itse sain vain tiedon että olen covid-19 positiivinen, ei sanottu muunnoksesta mitään.

Tämän minäkin haluaisin tietää, sain positiivisen tuloksen eilen alkuillasta ja olen todella sairas.

Vierailija
29/32 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan liikkeellä noita muitakin lieviä flunssia kuin korona. Influenssaa ei onneksi juuri ole. Ulkomailla minua nuorempi tuttu on sairaalassa saatuaan influenssan ja tila heikkenee.

Naapurilla on influessa ja viime yönä oli haettu sairaalaan. Ja ihan Suomessa asutaan. Sairastui pari viikkoa sitten, nuori perheenisä. Nyt pelkäämme että joudumme kokemaan influenssan.

Vierailija
30/32 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuikkivaa pääkipua. Silmät oli valonarat ja korvat ääniarat. Ts tuntui kipuna.

Olin todella sairas mutta vain päivän.

Toivon että säkin paranet pian! 💐

Vierailija
31/32 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäleit liikaa ovisilmästä kuka meni naapurin? Syy oireesi! MUTTA ASIAAN:Likaset tyynyt ja niiden päällä olevat tyynyliinat likaiset, kun ei niitä tyynylinoja usein vaihdeta aiheuttaa oireesi!

Vierailija
32/32 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri koronassa, nyt kolmas päivä. Ensin tuli kuiva yskä ja kurkkukipu. Sitten kuume, päänsärky sekä TODELLA valonarst, punoittavat ja vetistävät silmät. Lopuksi vuotava nenä. Positiivinen sylkitesti eiliseltä. Olen ottanut kaikki annettavat rokotukset. Ei tämä ole tauti, mikä menee ohi huomaamatta. Todella väsynyt, särkyinen ja uupunut oli. Lähinnä olen nukkunut. Ruoka ei maistu. Kaikki maistuu vähän metalliselta. Onpahan kokemus tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi