Kuuluuko koronaan voimakas silmäkipu ja päänsärky?
Kuume yli 38 ja jatkuva hellittämätön päänsärky sekä silmäkipu vaivaa. Ihan kamala tämä tunne. Lisäksi lievää yskää, mutta ei muita oireita. Onko teillä sairastuneilla ollut tällaista?
Kommentit (32)
Silmäkipu, päänsärky, lihas- ja nivelsärky sekä kuume on omikronin oireita. Meillä perhe sairasti sen läpi pari vkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla päänsärkyä ja tukkoinen nenä. Kotitesti näytti negatiivista.
Samat oireet täälläkin, lisäksi alilämpöä 35,4..ja koronatesti oli negatiivinen.
mies54v
Kuuluu oireisiin. Valitettavasti aiheuttaa korona huonontuneen näön !
Itse juuri pakko mennä silmälääkärille, kun joka päivä päänsärkyä ja silmiä kirvelee.
Ohis, mutta omikronin sairastaneet, mistä tiedätte että oli omikron? Itse sain vain tiedon että olen covid-19 positiivinen, ei sanottu muunnoksesta mitään.
Herää vahva epäily, että kyseessä on korunapiikin haittailmiöistä. Siis kyse on mitä ilmeisimmin veritulpista päässä (aivoissa). Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta omikronin sairastaneet, mistä tiedätte että oli omikron? Itse sain vain tiedon että olen covid-19 positiivinen, ei sanottu muunnoksesta mitään.
Tämän minäkin haluaisin tietää, sain positiivisen tuloksen eilen alkuillasta ja olen todella sairas.
Vierailija kirjoitti:
Onhan liikkeellä noita muitakin lieviä flunssia kuin korona. Influenssaa ei onneksi juuri ole. Ulkomailla minua nuorempi tuttu on sairaalassa saatuaan influenssan ja tila heikkenee.
Naapurilla on influessa ja viime yönä oli haettu sairaalaan. Ja ihan Suomessa asutaan. Sairastui pari viikkoa sitten, nuori perheenisä. Nyt pelkäämme että joudumme kokemaan influenssan.
oli tuikkivaa pääkipua. Silmät oli valonarat ja korvat ääniarat. Ts tuntui kipuna.
Olin todella sairas mutta vain päivän.
Toivon että säkin paranet pian! 💐
Kyttäleit liikaa ovisilmästä kuka meni naapurin? Syy oireesi! MUTTA ASIAAN:Likaset tyynyt ja niiden päällä olevat tyynyliinat likaiset, kun ei niitä tyynylinoja usein vaihdeta aiheuttaa oireesi!
Olen juuri koronassa, nyt kolmas päivä. Ensin tuli kuiva yskä ja kurkkukipu. Sitten kuume, päänsärky sekä TODELLA valonarst, punoittavat ja vetistävät silmät. Lopuksi vuotava nenä. Positiivinen sylkitesti eiliseltä. Olen ottanut kaikki annettavat rokotukset. Ei tämä ole tauti, mikä menee ohi huomaamatta. Todella väsynyt, särkyinen ja uupunut oli. Lähinnä olen nukkunut. Ruoka ei maistu. Kaikki maistuu vähän metalliselta. Onpahan kokemus tämäkin.
Vai pitäisikö vaatia rokotepassi saman tien eli kaikki jolla ei ole, eivät saa enää ikinä kirjoittaa mitään mihinkään. N atsien märkä päiväuni.