Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin kovasti jo mummiksi, mutta esikoiseni erosi pitkästä suhteestaan

Vierailija
15.02.2022 |

Taitaa mennä siis vielä pitkä aika ennen kuin saan olla mummi(toinen lapsi vielä liian nuori), en millään malttaisi. Muita?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isovanhemmat nykyään halua lapsenlpsia sillä lailla että olisivat niiden kanssa. Ne haluaa vain valokuvia niistä. Omat vanhemmat just tällaet, ehkä kerta vuoteen tapaavat 15 min lapsenlapsia (juovat nopeasti kahvit ja äkkiä pois). Mutta pyytävät koko ajan kuvia ja esittelevät niitä tutuilleen ja VALEHTELEVAT miten koko ajan hoitavat ja auttavat. Ihan täyttä paskaa siis suoltavat ja joskus on jääneet ”kiinni” (kun niiden tuttu kertonut mulle että vanhempasi pian uupuu kun auttavat sua koko ajan). Eivät ole auttaneet siis koskaan!

Tunnen lukuisia muitakin perheitä joilla tällaiset valokuva-isovanhemmat

Se on kai joku status noille, siksi valehdellaan ja kulisseja pystytellään

Vierailija
22/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 jo aikuista lasta, mutta en ole kuullut kenenkään suusta, että aikoisivat nyt tai myöhemminkään hankkia lapsia itse. Se on heidän päätöksensä, minun ei auta kuin hyväksyä asia. Minustakaan ei näin ollen tule koskaan mummoa, eikä miehestäni ukkia, ellei lastenlapsia todellakaan koskaan synny. Elämä voitoisaalta yllättää, eteen voi tulla jotain muuta ihanaa, josta en ole osannut haaveillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä toivoa saa.Ihme lyttäämistä täällä taas.Eihän ap kirjoittanut että olisi lapselleen hokennut haluavansa mummiksi.Itse en koskaan tuonut esille haluani mummoksi.Sellainen minusta kuitenkin tuli ja on tosi kiva seurata vauvan kasvamista.Ja autan mielelläni kun saan,enkä vaan esittele niitä valokuvia..

Vierailija
24/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 jo aikuista lasta, mutta en ole kuullut kenenkään suusta, että aikoisivat nyt tai myöhemminkään hankkia lapsia itse. Se on heidän päätöksensä, minun ei auta kuin hyväksyä asia. Minustakaan ei näin ollen tule koskaan mummoa, eikä miehestäni ukkia, ellei lastenlapsia todellakaan koskaan synny. Elämä voitoisaalta yllättää, eteen voi tulla jotain muuta ihanaa, josta en ole osannut haaveillakaan.

Ihana asenne, olisipa äidillänikin samanlainen.

Vierailija
25/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos itse hankkisit vauvan? Onhan niitä nykyään kaikenlaisia keinoja hankkiutua raskaaksi myöhemmälläkin iällä.

Voi niitä lapsiparkoja, joilla on ikivanhat vanhemmat 😔

Vierailija
26/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummottomia lapsia on paljon, että mummotettavia kyllä löytyy jos niitä haluaa! Itsekin haluaisin "varamummoksi" mutta terveys ei anna myöten... 

Omille lapsilleni olen sanonut, että se on tietysti heidän asiansa ja rakastan lapsenlapsia, jos niitä tulee, mutta mitään järkeä ei ole tehdä lapsia tähän maailmaan. Mutta eihän se vauvakuume sitä järkeä kuuntele, been there.

Vierailija
27/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeämpää tuossa tilanteessa olisi keskittyä tukemaan sitä pitkästä suhteesta eronnutta lastasi, eikä miettiä vain omia asioitasi?

Vierailija
28/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varamummeja ja ukkojaan tarvitaan paljon.

Niin tarvitaan, ja niistä on suorastaan pulaa kuten sijaiskodeistakin. Moni lapsi jää kokonaan ilman turvallista isovanhempihahmoa, jonka ei tosiaan ole pakko olla sukua.

Vierailija
29/29 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pienestä suvusta. Appivanhemmilla kaksi poikaa, kumpikaan ei halunnut lapsia emmekä me miniätkään.

Hieman oli katkeruutta ilmassa kun anopista ei tullut mummua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän