Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet näyttelijä Liam Neesonista?

Taken
14.02.2022 |

Mun mielestä komea, karismaattinen ja hyvä näyttelijä. Hänen äänensä on myös ihana. Saisi kyllä kuiskia mun korvaan vaikka onkin 27 vuotta vanhempi. 😍

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihana, komea ja hyvä näyttelemään. On huhujen mukaan iso peniskin hänellä. 

Jälleen todiste. Naisille merkkaa miehessä iso penis, miehen pituus ( Näyttelijä on pitkä ) ja tietenkin karismaattinen koska julkkis.

Jälleen todiste siitä, että pikkumunaiset ja lyhytkasvuiset miehet ovat katkeria ja kateeliisia isomunaisile ja pituuskasvuudeltaan pidemmille.

Vierailija
42/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taken kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taken kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen todiste. Naisille merkkaa miehessä iso penis, miehen pituus ( Näyttelijä on pitkä ) ja tietenkin karismaattinen koska julkkis.

Ihan vain kuule tiedoksi, että minä ap olen naimisissa miehen kanssa jonka pituus on 168cm ja itse olen miestä pari senttiä pidempi. Miehen pituus ei ole se oleellisin asia. Myös keskikokoinen penis on hyvä eikä me edes tiedetä minkä kokoinen penis Liamilla on. Mies voi olla karismaattinen ilman julkisuuttakin. 

Siinä sulle realismia.

Kyllä se Liamin penis on viuhahdellut ihan nähtävilläin, kun vain osaa netistä etsiä.

Vai niin. Mä en ole mitään sellaisia nähnyt joten lopeta se länkytys.

Jaa kun sä et ole nähnyt, niin ei kukaan muukaan ole.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esittää väitteen kyrvän koosta, pitää väite todistaa kuvilla. Eli mulkunkuvia kehiin, heti.

Vierailija
44/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalin näköinen. Ei jatkoon.

Vierailija
45/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naisilla taas eritteet valuu haaroistaan kun ajattelevat hopeakettua.

Vierailija
46/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esittää väitteen kyrvän koosta, pitää väite todistaa kuvilla. Eli mulkunkuvia kehiin, heti.

Ketju häviää, eikä alapääkuvien näyttäminen ole sääntöjen mukaista.

Vierailija
47/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen taustatarina: opiskeli ensin opettajaksi, mutta ensimmäinen käytännön harjoittelu ei oikein onnistunut, kun karjui luokassa vähän liian kovaa herkälle runopojalle, joka yritti esittää luokan kovista. Palloili jonkun aikaa ilman päämäärää, ja ajautui siitä sitten näyttelijäksi. 

Vierailija
48/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paska näyttelijä eikä mitään karismaa

Vierailija
49/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ite länkytä kirjoitti:

Taken kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taken kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain kuule tiedoksi, että minä ap olen naimisissa miehen kanssa jonka pituus on 168cm ja itse olen miestä pari senttiä pidempi. Miehen pituus ei ole se oleellisin asia. Myös keskikokoinen penis on hyvä eikä me edes tiedetä minkä kokoinen penis Liamilla on. Mies voi olla karismaattinen ilman julkisuuttakin. 

Siinä sulle realismia.

Kyllä se Liamin penis on viuhahdellut ihan nähtävilläin, kun vain osaa netistä etsiä.

Vai niin. Mä en ole mitään sellaisia nähnyt joten lopeta se länkytys.

Jaa kun sä et ole nähnyt, niin ei kukaan muukaan ole.😂

Missä mä niin väitin? Mähän kerroin, että MÄ en ole nähnyt. Enkä ole ollut tuollaisesta tietoinen. Silti olen pitänyt miestä kiehtovana siitä lähtien kun hänet ensimmäisen kerran elokuvassa näin. 

Vierailija
50/53 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen taustatarina: opiskeli ensin opettajaksi, mutta ensimmäinen käytännön harjoittelu ei oikein onnistunut, kun karjui luokassa vähän liian kovaa herkälle runopojalle, joka yritti esittää luokan kovista. Palloili jonkun aikaa ilman päämäärää, ja ajautui siitä sitten näyttelijäksi. 

Onneksi alkoi näyttelijäksi!

Vierailija
51/53 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt on kaikki Takenit katsottu. Ihan ok toimintaelokuvia ja kyllähän sitä Liamia mielellään katselee. Katsoin myös The Marksman joka sekin oli ihan ok.

Vierailija
52/53 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ennen aikojaan vanhentunut ukko, jonka ainoa meriitti näyttelijänä on kaiketi ollut, että on eräänlainen karvalakkiversio Harrison Fordista, muistuttaa nimittäin jonkin verran hänen kasvonpiirteitään. Ei mitään, mikä sytyttäisi. Yhtä seksikäs kuin puuhalko (eli ei yhtään).

Vierailija
53/53 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ennen aikojaan vanhentunut ukko, jonka ainoa meriitti näyttelijänä on kaiketi ollut, että on eräänlainen karvalakkiversio Harrison Fordista, muistuttaa nimittäin jonkin verran hänen kasvonpiirteitään. Ei mitään, mikä sytyttäisi. Yhtä seksikäs kuin puuhalko (eli ei yhtään).

No tuo on sun mielipide. Itse pidän Liamista kuten pidän myös Harrisonista ja nuo on kaksi eri miestä eikä toinen toisen karvalakkiversio. Liam on ihana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi