Lempi leivonnaisesi?
Pitäisi päättää, mitä leivon rippijuhliin n. 50 hengelle. Mitä itse söisit mieluiten? Olen ajatellut jotain suolaista ja makeaa.
Kommentit (14)
Prinsessakakku on herkkua, mutta työläs 50:lle.
Marenkia sisältävät leivonnaiset ovat parhaita. Ei kivikova marenki, vaan sitkeäksi jätetty.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:06"]
Prinsessakakku on herkkua, mutta työläs 50:lle.
[/quote]
Kakku tilataan, mutta muut olisi tarkoitus leipoa itse. :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]
Pitäisi päättää, mitä leivon rippijuhliin n. 50 hengelle. Mitä itse söisit mieluiten? Olen ajatellut jotain suolaista ja makeaa.
[/quote]
No hyvä, että et jotain imelää tai kitkerää, vaikka kyllähän nekin toisiaan tasapainottavat kivasti. Aika alussa tuntuu tuo tarjoiltavien mietintä sinulla olevan. Pitopalveluun ehkä soitto viisainta? Onhan se ripiltä pääsy nyt sellainen virstan pylväs !
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:03"]
[/quote]
No hyvä, että et jotain imelää tai kitkerää, vaikka kyllähän nekin toisiaan tasapainottavat kivasti. Aika alussa tuntuu tuo tarjoiltavien mietintä sinulla olevan. Pitopalveluun ehkä soitto viisainta? Onhan se ripiltä pääsy nyt sellainen virstan pylväs !
[/quote]
Kakku on tilattu leipomosta. Muut meinaan leipoa itse ja ihan tarpeeksi ajoissa olen. :)
Miljonäärin leivokset (vai mitä ne nyt on nimeltään :), kinderpiirakka tai aleksanterin leivokset. Kaikki on aika helppoja tehdä isollekin porukalle
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:16"]
Miljonäärin leivokset (vai mitä ne nyt on nimeltään :), kinderpiirakka tai aleksanterin leivokset. Kaikki on aika helppoja tehdä isollekin porukalle
[/quote]
Miljonäärin leivoksista en ollut ennen kuullutkaan, vaikuttavat hyvältä! :) Kiitos.
Jos haluat jotain suolaista niin tee nachopiirakkaa! :) tai nachopelti!
Nachopelti on kylläkin aika sotkuista syötävää. Itse syön sormilla sen koska muutoin en saa palastakaan suuhuni.
Nachopiirakan ohje oli pirkka-lehdessä kerran. Kokeilin ja tykkäsin! :)
Juustokakkuja on monenlaisia, on myös uunissa paistettavia joten senkin voi soveltaa pellille niin tulee kerralla enemmän.
Suolaista pikkunaposteltavaa voisi olla ne ruiskupit erinäisillä täytteillä. (ruisleipää pienten kuppien muodoissa = ruissipsit.
Nuo ei nyt olleet kaikki mun ultimaattisia suosikkeja, kunhan annoin vinkkejä!
Omia lempparileivoksia on browniet, erilaiset muffinssit, mutakakku ja listan ykkösenä juustokakut hyydytettynä tai paistettuna...voi elämä!<3
Toivottavasti löydät juhliin sopivaa leivottavaa! :)
Tsekkaa Kinuskikissan reseptit. Sielä on paljon kaikkea jänskää joita voi myös mieleisekseen soveltaa!
t. hullu_kotileipuri94
Porkkanakakku on hyvää, mutakakku, yks kaveri tekee älyttömän hyvää guiness-kakkua.
Raakakakku. Ruoaksi avokadopastaa.
Ripsipiirakka ja hyvät munkit. ;)
Makaronilaatikkoa hapanimeläkastikkeella.