Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin tasapuolisuus?

Vierailija
28.06.2015 |

Miten te parisuhteissa pidätte seksin tasapuolisena? Mieheni mielestä naisen tyydyttäminen on tylsää, joten ehdotin, että voisimme ottaa käyttöön aikaan perustuvan systeemin. Koska minulla kestää moninkertaisen ajan mieheen verrattuna saada orgasmi, voisimme tehdä niin, että joka viides kerta minäkin saisin ja ne neljä kertaa siinä välissä olisi aina vain miestä varten. Miehen mielestä se on liian laskelmoitua ja vie kuulemma kaiken hauskuuden. Hänestä pitäisi antaa asioiden mennä luonnostaan, mutta kun se luonnostaan meno tarkoittaa meillä sitä, että mies saa ja minä en. Toki minä haluaisin pystyä laukeamaan viidessä minuutissa ilman esileikkiä, mutta se ei vain ole minulle mahdollista. Miten te muut olette ratkaisseet vastaavan tilanteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti naiset. Onko mielestänne naisen orgasmin saaminen vain miehen vastuulla?

Vierailija
22/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:22"]Hei oikeesti naiset. Onko mielestänne naisen orgasmin saaminen vain miehen vastuulla?
[/quote]

Ei. Orgasmin saaminen vaatii mulla ainakin omaa aktiivista fyysistä toimintaa ja täydellistä keskittymistä. Toki se voi jollekin asiaan vihkiytymättömälle näyttää paikallaan makaamiselta.

Mutta jos haluaisin runkata yksin, niin runkkaisin yksin. En ole mikään tyhjennysreikä, jonka nautinnon saa unohtaa. Orgasmi on meillä yhteispeliä. T. 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:22"]Hei oikeesti naiset. Onko mielestänne naisen orgasmin saaminen vain miehen vastuulla? [/quote] Ei. Orgasmin saaminen vaatii mulla ainakin omaa aktiivista fyysistä toimintaa ja täydellistä keskittymistä. Toki se voi jollekin asiaan vihkiytymättömälle näyttää paikallaan makaamiselta. Mutta jos haluaisin runkata yksin, niin runkkaisin yksin. En ole mikään tyhjennysreikä, jonka nautinnon saa unohtaa. Orgasmi on meillä yhteispeliä. T. 16

[/quote]

Mun tarvii olla keskittyneessä tilassa ja henkisesti vapaa huolista, muuten ei seksi anna mitään, vaikka mies tekisi kaikkea. Jos makaan vain paikallani, ei tunnu mikään missään. Nuolemalla olen saanut orgasmin (laimean) kerran, sormilla helposti ja yhdynnässä miehen päällä ollessa. Parhaimmillaan seksi on, kun ei ajattele mitään, ei tavoittele orgasmeja, vaan heittäytyy flow-tilaan. Silloin usein päätyy orgasmiin. Yksin tehtynä onnistuu aina, miehen kanssa n. 3/5. Eli miehen kontolle  pelkästään en todellakaan laita seksuaalisen tyydytyksen tuottamista .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi