Pesetkö koskaan miehesi kullin?
On ihanaa kun yhteisellä saunaretkellä saan pestä mieheni selän ja kullin. Hän myös pesee minun selkäni ja rinnat. Onko tämä yleistä, vai onko tämä meidän oma esileikkkimme?
Kommentit (10)
On ihanaa kun yhteisellä saunaretkellä saan pestä mieheni selän ja kullin. Hän myös pesee minun selkäni ja rinnat. Onko tämä yleistä, vai onko tämä meidän oma esileikkkimme?
Heippa, se on hienoa ja voin sanoa että aika yleistä, hyvä esileikkihän tuo on. Pesenhän minäkin vaimoni pillun ja vieläpä nuolen sitä.M45
Olen 25v mies, mistähän mulle löytyis pallin pesijä?
Thai-hieronnasta?
Olen 25v mies, mistähän mulle löytyis pallin pesijä?
Pesemme myös toistemme persvaot.
Rinnat ei varmaan hirveästi pesua vaadi. Miksi ne likaantuvat?
Olette ainoat ainakin Suomessa. Kiinassa on kuulemma joku pariskunta, joka pesee toisiaan ja kiihottuu siitä. Vaikka onhan se vähän outoa...
Onko tämä yleistä, vai onko tämä meidän oma esileikkkimme?
Joskus on vaimo pessyt multa kullin mutta koska me yleensä käydään saunassa lasten kanssa niin on parempi ettei vaimo kulliin koske. Siinä sitä olis lapsille selittämistä että miksi isin kikkeli on pystyssä.
päiväkodin tädeille voisi olla selittämistä :)
Meillä kun kaikki piereskelyt yms. huudellaan kaikille ihmisille lasten suusta.
Siinä sitä olis lapsille selittämistä että miksi isin kikkeli on pystyssä.
meillä myös pestään miehen kans toisemme,silloin kun olemme kahden pesulla.on ihana pestä mies ja tulla itekkin pesetyksi.samalla voi myös vähän kiihoittaa toista =).
Siinä käy meillä yleensä niin, että pestävää on nopesati enemmän kuin aloitettaessa. :)
Meillä mies osaa kyllä itsekin pestä lerssinsä.