Mitä tykkäsitte Sorjosesta?
Puhun siis tästä TV-sarjasta. Jäänyt minulla katsomatta silloin kun tuli telkasta ja nyt korkkasin sen Areenasta suurin odotuksin. Ylen laadukasta tuotantoa, nimekkäät näyttelijät - ja mitä ihmettä, sarjahan on ihan p**ka!
Olen 1. Kaudella jaksossa 7 ja on vissiin todettava, että aikansa voisi paremminkin käyttää. Mikä tässä mättää, käsikirjoitusko?
Tuo kökkö muka-mie-murre vielä korostaa noloutta.
Todistakaa nyt että olen väärässä ja kannattaa jatkaa katsomista
Kommentit (9)
Mä tykkään Sorjosesta. Ahmin kaikki kaudet ja odotan että näen leffan.Taitaa olla niin että sitä joko fanittaa tai sitten inhoaa.
No kiva kuulla! Miksiköhän sitä sitten joko inhoaa tai fanittaa, keksitkö syyn?
Osa ei tykkää kai Virtasesta? Ja onhan se päähenkilöhahmo hieman erikoinen. En osaa sanoa miksi tykkään, mut mulle tuo sarja toimii.
Asun ulkomailla ja katsoin Sorjosen kaikki kaudet putkeen, joku siinä vain kolahti ja onhan Suomi kaunis maa vaikka Sorjosen aiheet olivat synkkiä. Ehkä tässä on kehittymässä piilevä "koti-ikävä" Suomeen kun ei ole Koronan vuoksi tullut käytyä muutamaan vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Osa ei tykkää kai Virtasesta? Ja onhan se päähenkilöhahmo hieman erikoinen. En osaa sanoa miksi tykkään, mut mulle tuo sarja toimii.
Tykkäsin kyllä päähenkilöstä ja Lappeenrannan maisemista, mutta kun ne jaksojen juonet olivat ihan järjettömiä. Vähän väliä kiroilin itsekseni, että tuo ei ole mitenkään mahdollista, ei tuo voi mennä noin, kuka tällaisia järjenvastaisia juonikuvioita on keksinyt!
Lappeenranta on melkoinen murhaajien keskittymä 😁
Nosto