Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko tuota koronarokotusta enää?

Vierailija
14.02.2022 |

Olen ollut eristyksissä kaksi vuotta ja nyt mietin pitäisikö välillä käydä ihmisten ilmoilla, mutta tarviiko tuota koronarokotusta enää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt koko ajan ihan normaalisti enkä ole ottanut yhtään piikkiä

Vierailija
2/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona leviää edelleen ja sairaaloissa on edelleen ihan liian paljon koronapotilaita joista huomattavalla osalla ei ole otettuna, ainakaan kaikkia rokotteita. - Mitä menetät, jollet ota rokotetta? Rokotteet ottamalla vähennät riskiä sairastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt kaksi vuotta töissä terveenä hoitamassa myös korona-potilaita. Nyt tarviisin kuulema rokotteen. Joten istun sitten kotona eristyksissä enkä ole töissä, samaan aikaan kun yhteiskunta avautuu..

Vierailija
4/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen elänyt koko ajan ihan normaalisti enkä ole ottanut yhtään piikkiä

Mistä näitä typeryksiä riittää aina tälle palstalle?

Vierailija
5/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ottanut vaikka perheenjäsenet painostivat ja uhkailivat jopa poliisilla. Siinäpähän lampaat nyt kärsivät rokotteen sivuvaikutuksista.

Tämä kuulostaa jo hurjalta. Miten poliisilla voi uhkailla rokotteen ottamisen kannalta? 

Vierailija
6/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysyä eristyksissä vielä 8 vuotta

Vierailija
7/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa ottaa. Piikki on tehokas, tutkittu ja turvallinen. Piste.

Vierailija
8/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehoton omikronia vastaan, joka nyt on valtaviruksena. Eli turha. "Piste"

Vierailija
9/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ku joku uskonnollinen mantra. :D

Vierailija
10/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi käydä. Parempi vaan jatkaa eristystä.

Vierailija
11/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vältellyt koronaa koko korona aikana - olen jopa yrittänyt useamman kerran saada koronaa, mutta laihoin tuloksin. Maskeja olen kaupassa käyttänyt muiden mieliksi.

Vierailija
12/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehoton omikronia vastaan, joka nyt on valtaviruksena. Eli turha. "Piste"

Miten niin tehoton? Juuri rokotteen vuoksi teho-osastoilla ja sairaaloissa on tartuntamääriin nähden huomattavan vähän potilaita. Kaiken lisäksi suurin osa siellä olevista on rokottamattomia.

Vierailija
13/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen kuullut ja nähnyt, niin ne rokotetut ovat sairastuneet koronaan. En tiedä yhtäkään rokottamatonta, joka olisi sairastanut taudin. Rokotetut on sairastanut kaksikin kertaa. Itsellä ei yhtään rokotusta ja en ole käyttänyt maskeja koko aikana, enkä ole sairastanut.

Ok! Täytyy sitten uskoa sinua ennemmin kuin lääketieteen asiantuntijoita. Ai niin, he ovat mukana salaliitoissa!

Vierailija
14/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan tautimuodon riski on niin pieni, että jopa rokottamattoman on käytännössä kokonaan mahdotonta sairastua vakavasti. Rokote laskee tämän olemattoman riskin vieläkin alemmaksi. Jokainen sitten oman ymmärryksensä varassa pohtikoon, onko se tarpeen.

Vierailija
15/15 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen kuullut ja nähnyt, niin ne rokotetut ovat sairastuneet koronaan. En tiedä yhtäkään rokottamatonta, joka olisi sairastanut taudin. Rokotetut on sairastanut kaksikin kertaa. Itsellä ei yhtään rokotusta ja en ole käyttänyt maskeja koko aikana, enkä ole sairastanut.

Kaveri sairasti perheensä kanssa deltan ja kaikki olivat rokottamattomia. Kaikilla oli noin 2 vuorokautta kuumetta ja noin viikon verran flunssan oireita. Minuun ei delta tarttunut vaikka altistuin pitemmän aikaa sairaalle kaverille ja olin rokottamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan