Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiot ottaa aurinkoa??

Vierailija
28.06.2015 |

Tänään otin 5 tuntia ja huomenna ainakin saman ja varmaan 7. Mä katoin säätietoja ja näyttäis siltä että vois ottaa aurinkoa ainakin seuraavat 10 päivää sen 5 tuntia päivässä. Tuntui tosi ihanalta lämpö tänään. Tää on muuten totta että mä sain syyn herätä aamulla ja 9 aikaan aion herätä ja 10 aikaan aloitan ottamaan aurinkoa. Mä en ennen klo 11 ole herännyt vähään aikaan ja sehän auringonotossa on kivaa että voi nukkua samalla jos tulee univelkaa. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin ottaa aurinkoa, mutta oon liian läski ja en halua että ihmiset katsoo mua.

Vierailija
2/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, en halua ihosyöpää.

Se riittää minkä saa aurinkoa ulkona töitä tehdessä ja muuten oleillessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vähän kuin mahdollista (palan eikä ole kiinnostusta)

Vierailija
4/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En edes muista koska olisin ottanut aurinkoa.

Vierailija
5/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, voiko olla tyhmempää ajanvietettä kuin auringonotto? Ulkoilen ja liikun luonnossa tosi paljon  ja siinä väkisinkin aurinkoa pukkaa. Mutta aina kunnon voiteet, en halua kurttuihoa vanhana tai syöpää. Kaunis, terve ja luonnollinen auringon antama väri on ok.

Vierailija
6/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti rusinaihostas vanhana.

Vierailija
7/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. En halua pilata ihoa.

Vierailija
8/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:03"]

En ollenkaan, voiko olla tyhmempää ajanvietettä kuin auringonotto? Ulkoilen ja liikun luonnossa tosi paljon  ja siinä väkisinkin aurinkoa pukkaa. Mutta aina kunnon voiteet, en halua kurttuihoa vanhana tai syöpää. Kaunis, terve ja luonnollinen auringon antama väri on ok.

[/quote]

Joo no rusketus on kaunista ja saat paljon vitamiineja ja terveys siis parempi. Auringonotossa otetaan aurinkoa koko kropalle ja aika vähän saa aurinkoa liikkumalla. Jotkut luulee että kun kasvot ja kädet saa niin se riittää.  

Vierailija
9/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoitetusti yhtään. Pilaa vaan ihon ja myöhemmin kaduttaa.

Vierailija
10/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä se melanooman vielä tänä kesänä hankin vaikka henki lähtis!

Vierailija
11/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:03"]

[/quote]

Joo no rusketus on kaunista ja saat paljon vitamiineja ja terveys siis parempi. Auringonotossa otetaan aurinkoa koko kropalle ja aika vähän saa aurinkoa liikkumalla. Jotkut luulee että kun kasvot ja kädet saa niin se riittää.  
[/quote]
Luulee? Kylläpä se ainakin mulle riittää :D Ei mulla ole tarvetta itseäni sen kummemmin käristää. Ohis.

Vierailija
12/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:56"]

Haluisin ottaa aurinkoa, mutta oon liian läski ja en halua että ihmiset katsoo mua.

[/quote]

Enkä usko että katsoo. Nykyään kannustetaan ottamaan aurinkoa ja kun rusketut niin näyttää hoikemmalta ja auringonotossa palaa myös kaloreita. Voi sitä aurinkoa ottaa omalta partsilta ja teen usein niin. Älä vaan jätä nauttimatta auringosta. 

Vierailija
13/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ollenkaan. En todellakaan jaksa maata paikallani, enkä edes kestä sitä lämpöä. Rusketun todella helposti, ja inhoan noita saakelin raitoja, mitä jää vaatteista. Että sen puoleen pitäisi ottaa, mutta  ei, en pysty.

Vierailija
14/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään jos pystyn välttämään. Ei kiinnosta enkä ehdi enkä halua lisätä ihosyöpäriskiä.

Vierailija
15/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:03"]

[/quote]

[/quote]Rusketus EI OLE kaunista. Sellanen tummanruskeaksi käristynyt iho paitsi vanhentaa ulkonäköä myös näyttää ihan kamalalta. Ja joo, olen itse tumma ja rusketun helposti, mutta rajansa kaikella

Vierailija
16/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon ;)

Vierailija
17/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:03"]

Nauti rusinaihostas vanhana.

[/quote]

Joo muuten tuo on aivan totta, auringonpalvojan iho vanhenee erittäin nopeasti, varmaan kivaa 40-50 vuotiaana näyttää 80-90 vuotiaalta ryppyineen ja maksaläiskineen.

Vierailija
18/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täähän oli selvästi provo, mutta jotkut vastaavat ihan tosissaan. Hoh.

Vierailija
19/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa negatiivisia vastauksia ketjussa! En minäkään nyt iha ap:n luokkaa auringonottoa harrasta tai välttämättä edes ymmärrä, mutta kun kesä on ollut tähän asti todella sateinen ja kylmä, niin kyllä mustakin oli tänään aivan ihanaa vain lojua auringossa. Ruokaa kävin laittamassa & syömässä, mutta ainakin 3 tuntia otin myös aurinkoa tänään. Sitten kun kesälomani alkaa, ja on luvattu hyviä säitä, niin aion viettää useamman päivän vain rannalla lojuen!

Minulla on sellainen iho, joka talvella on näppyläinen, laikullinen ja kuiva, mutta kun saan hiukan aurinkoa, ihon väri tasoittuu ja iho muutenkin hehkuu. Olen jo lähes nelikymppinen, enkä suoraan sanottuna välitä, vaikka minulla onkin silmäkulmissa ryppyjä ja auringon otto vanhentaa ihoa. En juo enkä tupakoi ja liikun paljon, joten olen kuitenkin terve, vaikka sitten viisikymppisenä olisinkin ihan auringon kuivaama rusina! Auringon otto on vaan niin rentouttavaa ja ihanaa, että tykkään siitä enemmän kuin vaaleasta ihosta!

Vierailija
20/24 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:56"]

[/quote]

Enkä usko että katsoo. Nykyään kannustetaan ottamaan aurinkoa ja kun rusketut niin näyttää hoikemmalta ja auringonotossa palaa myös kaloreita. Voi sitä aurinkoa ottaa omalta partsilta ja teen usein niin. Älä vaan jätä nauttimatta auringosta. 

[/quote]

Partsillahan ne vasta kattookin, monta sataaa ikkunaa vastapäätä. :(