Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson dokkaria prinssi Charlesista

Vierailija
14.02.2022 |

Jotenkin kivan oloinen mies, huumorintajuinen ja maanläheinen tavalliane oloinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen dokkari? Haluaisin katsoa. Onhan hän nyt vanhemmiten ihan symppis, vaikka Dianaa kohtelikin niin rumasti. Mutta oliko häntä muuhun opetettukaan?

Vierailija
2/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaavainen Lissun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles taitaa olla aika hankala luonteeltaan, mutta eiköhän tuollaisessa etuoikeutetussa mutta rajoitetussa ja ylipitkäksi venähtäneessä välikausiasemassa kuka tahansa olisi.

Minusta oli ihanaa, että Charles sai Camillansa. :)

Vierailija
4/6 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen dokkari? Haluaisin katsoa. Onhan hän nyt vanhemmiten ihan symppis, vaikka Dianaa kohtelikin niin rumasti. Mutta oliko häntä muuhun opetettukaan?

Svtplayssä näkyy.

Vierailija
5/6 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Charles vaikuttaa oikein lempeältä ja symppikseltä mieheltä. Camillastakin olen saanut hyvän vaikutelman, tuntuu olevan iloinen ja huumorintajuinen nainen. Uskon että heistä tulee oikein hyvä hallitsijapari.

Vierailija
6/6 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Charles vaikuttaa oikein lempeältä ja symppikseltä mieheltä. Camillastakin olen saanut hyvän vaikutelman, tuntuu olevan iloinen ja huumorintajuinen nainen. Uskon että heistä tulee oikein hyvä hallitsijapari.

Sama. Dokkaissa kierteli tiluksillaan jututtamassa maanviljelijöitä, jotka olivat hänen vuokralaisiaan. Oli aidon kiinnostunut heidän asioistaan ja piti hyvöä huolta heistä ja vuokralaiset puhuivat hyvää Charlesista. Uskon että hänen luonne on maanlheien ja luontoa rakastava eikä pintaliito jetset eläämä ole tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme