Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdyt KomMari-karsinnat tänä viikonloppuna

Vierailija
28.06.2015 |

Aloimme miehen kanssa tehdä KonMari-raivausta tarkoituksenamme mahtua asumaan tässä asunnossa vielä vuosia, vaikka lapsi syntyy syksyllä.

Minä raivasin käsilaukut, jäljelle jäi 4 erilaista kankaista CK:n laukkua ja kaksi laadukasta mustaa nahkaista erikokoista laukkua ja 3 pientä iltalaukkua.

Mies raivasi kenkänsä, jäljelle jäi kohtuullinen määrä kaikkien vuodenaikojen kenkiä, pois 5 paria.

Minä raivasin kenkäni, jälkelle jäi kohtuullinen määrä kaikkien vuodenaikojen kenkiä, pois meni yli 20 paria, osa kierrätykseen.

Mies ilmoitti että aikoo tänään vielä karsia T-paitansa.

Sekalaista vastaantullutta kamaa on mennyt jo roskiin 3 suurta muovikassillista.

Tästä se lähtee. Muutama menneisystaakkakin on jo selätetty ja itse asiassa molemmat miehen. Näistä mökätessään mies todella tajusi KonMarin idean. Olisipa hienoa, jos raivauksesta tulisi aidosti molempien juttu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI EI MIKÄ TYPO, siis KonMari, ei kommari... voi apua mun kanssa, olin tekevinäni niin hienon avauksen.

ap

Vierailija
2/6 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Mulla on ihan karsimatta yhteensä 4 laukkua. Kenkiä on raivaamatta yhteensä 8 paria. (en laske rantasandaaleja ja kumisaappaita kengiksi).

Mikä se KonMarin idea oli: saada tilaa, että voit ostaa uutta? Ja että miehen pitää luopua omista tavaroistaan, että sinä voit iloita tyhjästä hyllystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähinnä idea saada tilaa vauvan tavaroille. Ei asuta mitenkään leveästi, ihan kaksiossa missä on makuualkovi olkkarin yhteydessä. Henkilökohtaisia tavaroita on liikaa neiöihin nähden, iso osa tarpeettomia/käyttämättömiä. Anteeksi jos aloitukseni pahoitti mielesi.

Vierailija
4/6 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se menneisyys on rakas eikä taakka?

Vierailija
5/6 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"]

VOI EI MIKÄ TYPO, siis KonMari, ei kommari... voi apua mun kanssa, olin tekevinäni niin hienon avauksen.

ap

[/quote]

Ei hätää, japaniksi peräkkäiset n ja m lausutaan pääsääntöisesti mm, joten kommarihan se on :)

Itse tässä yritän parhaillaan saada itseäni niskasta kiinni, suuren vaatekaapin toinen puoli on odottanut inventoimistaan KonMarin oppien mukaan jo pari viikkoa (luin kyllä kirjasta että koko omaisuus pitäisi käydä läpi samalla kertaa mutta kun on muutakin elämää...). Siltä toiselta puolelta löytyi ylimääräistä tavaraa n. kolme neljäsosaa, oli kyllä vapauttavaa päästä niistä eroon!

Vierailija
6/6 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että siitä on apua. Mulla ollut tapana tehdä tuo vuosittain vaatteille ja muut kamat noin 2 v välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme