Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua.... raskaanako?

Vierailija
28.06.2015 |

Hei olen 20 vuotias nuori nainen.
Alan hieman jo tulla ehkä vainoharhaiseksikin ja kuvittelemaan oireita.
Mutta tässä muutamia:
-menkat myöhässä 2 viikkoa.
-tänään rinnat olleet poikkeuksellisen arat.
-vihlaisuja ala vatsassa jotka säteilevät alapäähän.
-kova väsymys.
-vessassa juokseminen.
-sekä älytön nälkä koko ajan.

Tein tänään yhden negan... Mutta vainoharhaiseksi tässä alkaa tulla tahtomattaankin...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit siis tänään negatiivisen testi, ja kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä? Todennäköisesti et ole raskaana, mutta on monia muita syitä miksi kuukautiset voivat olla myöhässä. Yksi tällainen on esimerkiksi klamydia, joten sinuna varaisin mahdollisimman pian ajan lääkäriin/gynekologille. Minulla on joskus jäänyt kuukautiset tulamatta ihan ilman syytäkin, joten voi toki olla ettei mikään ole pielessä. Mutta mitä tuohon raskaana olo juttuun tulee, niin en usko että olet raskaana koska testi nega, ja senhän pitäisi olla jo tosi selvä plussa. Nälkä ja väsymys voi johtua miljoonasta muustakin syystä, ja alavatsakivut ja pissalla ramppaaminen puolestaan gynekologisesta vaivasta, joten mene ihmeessä testeihin.

Vierailija
2/31 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:41"]Oletko hoikka vaiko tukeva?
[/quote]
Miten se liittyy asiaan ??
Siis oon mä vähän normaalia pulleampi ://

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:25"]Teit siis tänään negatiivisen testi, ja kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä? Todennäköisesti et ole raskaana, mutta on monia muita syitä miksi kuukautiset voivat olla myöhässä. Yksi tällainen on esimerkiksi klamydia, joten sinuna varaisin mahdollisimman pian ajan lääkäriin/gynekologille. Minulla on joskus jäänyt kuukautiset tulamatta ihan ilman syytäkin, joten voi toki olla ettei mikään ole pielessä. Mutta mitä tuohon raskaana olo juttuun tulee, niin en usko että olet raskaana koska testi nega, ja senhän pitäisi olla jo tosi selvä plussa. Nälkä ja väsymys voi johtua miljoonasta muustakin syystä, ja alavatsakivut ja pissalla ramppaaminen puolestaan gynekologisesta vaivasta, joten mene ihmeessä testeihin.
[/quote]
Mutta ei ks klamydia tuu vaa limakalvo kontaktista??
Enkä oo kuitenkaa elämäni aikana ollu, Ku tän yhen miehenkans ://

Vierailija
4/31 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettekö te oo ollu limakalvokontaktissa eli yhdynnässä paljaalla. Kirjoitit aiemmin että käytitte pillereitä, ne ei suojaa taudeilta. Miehes on voinu olla jonkun tautia kantavan kanssa joskus ja oireettomana tartuttanu sut tietämättään.

Vierailija
5/31 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehelläs on ollut ennen sua muita seksikumppaneita(vaikka väittäisi ettei ole) ja on saanut heiltä tartunnan eikä ole käynyt testeissä saati hoidattanut tautiaan?? Sitten tauti tarttunut sullekin.

Vierailija
6/31 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvokontaktia on myös suuseksi.

Vierailija
7/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli menkat 1vko myöhässä ja oli negatiivinen pari päivää siitä muuttui positiiviseksi :)

Vierailija
8/31 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:25"]Teit siis tänään negatiivisen testi, ja kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä? Todennäköisesti et ole raskaana, mutta on monia muita syitä miksi kuukautiset voivat olla myöhässä. Yksi tällainen on esimerkiksi klamydia, joten sinuna varaisin mahdollisimman pian ajan lääkäriin/gynekologille. Minulla on joskus jäänyt kuukautiset tulamatta ihan ilman syytäkin, joten voi toki olla ettei mikään ole pielessä. Mutta mitä tuohon raskaana olo juttuun tulee, niin en usko että olet raskaana koska testi nega, ja senhän pitäisi olla jo tosi selvä plussa. Nälkä ja väsymys voi johtua miljoonasta muustakin syystä, ja alavatsakivut ja pissalla ramppaaminen puolestaan gynekologisesta vaivasta, joten mene ihmeessä testeihin. [/quote] Mutta ei ks klamydia tuu vaa limakalvo kontaktista?? Enkä oo kuitenkaa elämäni aikana ollu, Ku tän yhen miehenkans ://

[/quote]

Klamydia on yksi salakavalimpia sukupuolitauteja, mies on voinut kantaa sitä ihan oireetta vaikka kuinka kauan. Eli on voinut jo ennen sinua saada tarunnan. Eihän se ole kuin yksi vaivaton testi, joten turha sitä on jossitella. Mene sinne lääkäriin, siellä tekevät muuten aina klmaydiatestin kun kuukautisen ovat epäselvästä syystä myöhässä.

Vierailija
9/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltaisia oireita aina jos alan stressaamaan (lisäksi pahoinvointi, mahan sekaisuus). Käytän vielä minipillereitä, ja netissä on varmaan miljoona keskustelua joissa minipillereitä syövät naiset ovat tulleet raskaiksi. 

Kun olen tehnyt raskaustestin joka on ollut nega, menkat on yleensä alkaneet miltei samantein. 

Vierailija
10/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
11/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii sekä nuiden "oireiden" lisäksi olen todella turvoksissa ja närästää aika ajoin... :/

Vierailija
12/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oot ras

Vierailija
13/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:06"]Joo oot ras
[/quote]
+kaana

Vierailija
14/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritestiin.

Vierailija
15/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi oireet oli yli 20 vuotta ja ilman raskautta. Oli vaan kovat pms.oireeta ja menkat epäsäännöllisesti aina pitkällä kiertovälilä jona aikana olo oli tukalan kireä ja pissatti joskus niin ettei normielämä meinanannut onnistua...voi niitä aikoja kun hormoonit jyrräs :(

Vierailija
16/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin outoa kun toi kotitesti oli nega ://

Vierailija
17/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:10"]Mulla noi oireet oli yli 20 vuotta ja ilman raskautta. Oli vaan kovat pms.oireeta ja menkat epäsäännöllisesti aina pitkällä kiertovälilä jona aikana olo oli tukalan kireä ja pissatti joskus niin ettei normielämä meinanannut onnistua...voi niitä aikoja kun hormoonit jyrräs :(
[/quote]

Vierailija
18/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:10"]Jotenkin niin outoa kun toi kotitesti oli nega ://
[/quote]

No jos se oli viallinen testi. Osta uusi

Vierailija
19/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:S

Vierailija
20/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö just eilen aloittanut keskustelun tästä? Vai oliko se pari päivää sitten. Koita nyt rauhoittua, tuskin olet raskaana jos oot ehkäisyä käyttänyt. Minä saan helposti stressaamalla nuo oireet ja sitä alkaa huomata muka kaikennäköistä jos oikein kehoa tarkkailee. Rauhoitu ja tee uusi testi jossain vaiheessa jos menkkoja ei vaan tuu. Sekin on ihan normaalia, että välillä jäävät tulematta.