Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreikkalaiset on kyllä uskomattoman kiittämättömiä

Vierailija
28.06.2015 |

Kymmeniä miljardeja muiden maiden verovaroja lapioitu maalle, joka on itse omalla vastuuttomuudellaan sotkenut taloutensa...ja kreikkalaiset vastaavat vihalla, uhmalla ja mellakoimalla. 

Suomen ei olisi pitänyt tukea pennilläkään Kreikan lainoittamista, eikä olisi pitänyt kenenkään muunkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep

Vierailija
2/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kymmeniä miljardeja muiden maiden verovaroja lapioitu maalle, joka on itse omalla vastuuttomuudellaan sotkenut taloutensa..." Kai tää on vitsi? Ihan vaan tiedoksi: ne rahat EIVÄT menneet Kreikkaan vaan saksalaisille ja ranskalaisille pankeille! Miksi luulet, että Saksa ja Ranska eivät halua Kreikan eroavan eurosta? Koska pankkeja ja sijoittajia suojellaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Kreikkako maksaa velkansa? Ainut joka niin väittää on pölhö-Stubb

Vierailija
4/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: PUHALLUS. 

Vierailija
5/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:05"]"Kymmeniä miljardeja muiden maiden verovaroja lapioitu maalle, joka on itse omalla vastuuttomuudellaan sotkenut taloutensa..." Kai tää on vitsi? Ihan vaan tiedoksi: ne rahat EIVÄT menneet Kreikkaan vaan saksalaisille ja ranskalaisille pankeille! Miksi luulet, että Saksa ja Ranska eivät halua Kreikan eroavan eurosta? Koska pankkeja ja sijoittajia suojellaan. 
[/quote] Kreikka on itse ottanut nuo velat, joita se on ulkomaisille pankeille nyt maksanut.

Vierailija
6/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:05"]

"Kymmeniä miljardeja muiden maiden verovaroja lapioitu maalle, joka on itse omalla vastuuttomuudellaan sotkenut taloutensa..." Kai tää on vitsi? Ihan vaan tiedoksi: ne rahat EIVÄT menneet Kreikkaan vaan saksalaisille ja ranskalaisille pankeille! Miksi luulet, että Saksa ja Ranska eivät halua Kreikan eroavan eurosta? Koska pankkeja ja sijoittajia suojellaan. 

[/quote]

heh, eli sun mielestä Kreikka on koko ajan hoitanut taloutensa oikein mallikelpoisesti eivätkä itse ole lainkaan edesauttaneet sitä että velkansa on 175% BKT:sta? Isot pahat pankit vaan kiusaa viatonta pientä maata.

Olen samaa mieltä siitä että Saksan ja Ranskan pankkien olisi pitänyt kärsiä itse luottotappionsa, mutta kyllä siitä olisi eniten kärsinyt Kreikka, pankkijärjestelmä olisi maassa romahtanut. Kreikka on saanut nyt lisäaikaa hallitusti järjestellä velkojaan.

Vierailija
7/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä vois tapahtua ois jos kaatuis koko EU.

Vierailija
8/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko yhtään arvata, mistä ne mellakat johtuvat?

Vierailija
9/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy kun Suomi syytää tuonne miljardeja rahaa ja jättää esimerkiksi omat vanhuksensa heitteille.

Vierailija
10/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaisten murohin on kustu kunnolla. Siitä että eivät maksa verojaan saavat syyttää itseään, mutta kyllä nuo saksalaiset ja ranskalaiset pankit ovat tämän tarinan konnia.

Vierailija
11/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava oli Iltalehdessä valittava yrittäjä, jonka mielestä on täysin kohtuutonta, että hänen vuokrausbisneksensä alv nousisi 6,5 % -> 23 %. Jep. Meillä se on 24%. Että tässä se syy, miksi ei oikein empatia riitä.

Vierailija
12/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella on "vakuudet" lainoissa. Eix Jutta hoitanut ne?

Vierailija
13/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä empatiaa täältäkään, kai sitä mielellään jokainen tekisi töitä veroja maksamatta, meille se ei ole mahdollista mutta kreikkalaisille on ollut iät ja ajat. Nyt ovat raivoissaan kun pitäisi vähän verojakin maksella, veloista viis! Ihmettelen mistä löytyy näitä kreikkalaisten puolustajia, no Suomesta tietysti! Kuka kehtaa kertoa matkustavansa Kreikkaan kun siellä on niin ihanaa ja ihania ihmisiä, on varmasti niin kauan kun saavat rahat kupattua! No aina löytyy ihmisiä jotka eivät tajua kun heitä käytetään hyväksi, suomalaiset oikein kunnostautuvat siinä! Saa nähdä miten jatkossa käy, nyt jo kreikkalaiset uhoavat vihaavansa suomalaisia ministereitä..

Vierailija
14/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan vähänkään tilannetta tiedostava ihminen sinne lomailemaan suunnistaa, omasta sivistyneestä tuttavapiiristä ei ainakaan löydy yhtään jota kiinnostaisi. Joutuisi naurunalaiseksi sellainen.

Vierailija
15/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:43"]Sääliksi käy kun Suomi syytää tuonne miljardeja rahaa ja jättää esimerkiksi omat vanhuksensa heitteille.
[/quote]

Suomi ei todellakaan anna mitään miljardeja eikä olis varaa antaakaan. Suuret maat on suurimpia rahoittajia,ei Suomi. Suomalaiset on vaan niin itsekästä porukkaa,ettei ole mielenkiintoa auttaa ketään.

Vierailija
16/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:04"]Huvittava oli Iltalehdessä valittava yrittäjä, jonka mielestä on täysin kohtuutonta, että hänen vuokrausbisneksensä alv nousisi 6,5 % -> 23 %. Jep. Meillä se on 24%. Että tässä se syy, miksi ei oikein empatia riitä.
[/quote]

No sepä siellä onkin ongelma,että VEROT ON LIIAN MATALAT. Valtiolla ei ole tuloja. Työajat myös pitkiä 41 tuntiset viikot. Porvarit hallitsi Kreikkaa, kun se romahti,ja Suomen porvarit on muuttamassa Suomea samaan suuntaan väittäen, että velkaantuminen on Kreikan tie. Oikeasti VEROJEN LASKEMINEN ja työaikojen pidentäminen on Kreikan tie.

Vierailija
17/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset antaa vähän Kreikalle, mutta valittaa eniten. Noloa.

Vierailija
18/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat antaneet ihan liikaa Kreikalle, niilläkin rahoilla olisi voitu tehdä valtavasti hyvää oman maan vanhuksille ja lapsiperheille! Ja mikä on kreikkalaisten kiitos, jatkuva haukkuminen ja uhittelu, emme hyväksy veronkorotuksia, me taistelemme, joopa. Minua suomalaisena ei nolota, hävettää vaan se miten tyhmiä olemme ja nyt naurunalaisia! Jokainen kreikkalainen nauraa hyväuskoisille suomalaisille.

Vierailija
19/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:46"]

Kreikkalaisten murohin on kustu kunnolla. Siitä että eivät maksa verojaan saavat syyttää itseään, mutta kyllä nuo saksalaiset ja ranskalaiset pankit ovat tämän tarinan konnia.

[/quote]

Nekin, mutta kusessa olisi Kreikka ilman niitäkin. Minä olen vielä niin vanhanaikainen, että ajattelen, että se joka velkaantuu on myös päävastuussa siitä että pystyy maksamaan sen takaisin. 

Vierailija
20/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:33"]Suomalaiset antaa vähän Kreikalle, mutta valittaa eniten. Noloa.
[/quote]

Et ole sitten tutustunut aiheeseen lainkaan? Suomi oli viidenneksi suurin lainoittaja, vaikka maan talous on eu-alueen pienin. Suomen antama laina on 7-25 miljardia, eivät suostu kertomaan tarkkaa lukua.