Uusi espanjalainen kesäsarja B&B Magazine Yle areenassa
Alkaa 1.6. mutta mulla ei ainakaan vielä näy areenassa tuota sarjaa ollenkaan.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:39"]Mä oon kattonu jo koko ekan tuotantokauden!! Onhohan niit tehty lisää? Ihan hullun koukuttava ja loistava sarja!!
[/quote]sieltä areenaltako
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 21:43"]Juu, sielä sen pitäis vain ollakin.
[/quote]kiitti.
Harmittaa kun on vaan 16 osaa tehneet. Yritin katsoo yhden vain päivässä mut ei tullu mitään. Paris päiväs tuli katottuu viikon jaksot! Ne ei mee sit ihan julkaisu järjestyksessä yhes kohtaan josseivat oo vaihtaneet jaksojen paikkaa.
Just se! :)
Esittelyssä sanovat että tässä näyttelee moni Serranon perheestä tuttu mut ite näin vaan kaksi vaikka koko 1 tuotantokauden jo katoin. Mut ehkä kakkosessa tulee enempi heitä..
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:01"]Tuo yksi näyttelijä on serranon perhe ohjelmasta
[/quote]
Kaksi itse bongasin
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:01"]Tuo yksi näyttelijä on serranon perhe ohjelmasta
[/quote]ketä esittivät Serranossa?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:01"]Tuo yksi näyttelijä on serranon perhe ohjelmasta
[/quote]ketä esittivät Serranossa?
[/quote]
Tämän sarjan Candela oli Serranon perheen äiti, Lucia ja Mario oli Serranoitten vanhin poika Marcos tai joku sinnepäin! :)
[/quote]
Fran Perea,
Mä urakoin koko sarjan juhannuksena, innolla odotan seuraavaa tuotantokautta! Jäi pahasti kesken..
Hei jee en oo ainoo, joka on tai oli koukussa, kun katsoin jo kaikki. :-D Yritin säästellä jaksoja ja onnistuin siinä ihan hyvin, ettei mennyt kaikki kerralla. Mutta on kyllä mahtava sarja ja loistavat näyttelijät! Hahmot ovat monipuolisia ja jokaisessa on jotain rakastettavaa sekä vihattavaa. Käsikirjoitus on hyvin tehty, eikä ainakaan ollut mun mielestä yllätyksetön ja ennalta-arvattava. Jatkoa odotellessa, jäi aika kuumottavaan kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:53"]Just se! :)
Esittelyssä sanovat että tässä näyttelee moni Serranon perheestä tuttu mut ite näin vaan kaksi vaikka koko 1 tuotantokauden jo katoin. Mut ehkä kakkosessa tulee enempi heitä..
[/quote]
Oli ainaki se vanhainkodin johtaja Serranossa koulupsykologi
Mä oon kattonu jo koko ekan tuotantokauden!! Onhohan niit tehty lisää? Ihan hullun koukuttava ja loistava sarja!!