Siis kuka syö valmissalaatteja?
En vaan tajua. Minä ainakin teen itse aina juuri sellaista salaattia kuin haluan. Kai ne valmissalaatit on samaa porukkaa varten jotka tunkee jotain pikaruokaa lounaalla.
T: Akateemikko nainen
Kommentit (43)
Minä söin, joulukuussa 1986, anteeksi.
t. Paavi
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:32"]
Kuka näistä olet? Kiinnoistaisi ihan salaatin viljelijänä, voisit toimia mainoksissamme.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Akateemikko
[/quote]Anna-Leena, Riitta tai Irma. Ainoat elossa olevat naiset.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:15"]
En vaan tajua. Minä ainakin teen itse aina juuri sellaista salaattia kuin haluan. Kai ne valmissalaatit on samaa porukkaa varten jotka tunkee jotain pikaruokaa lounaalla.
[/quote]
Viestisi lukuisten kirjoitusvirheiden pohjalta on vaikea uskoa sinun olevan akateeminen.
[/quote]Ja asiavirheen :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:34"]
Kuka näistä olet? Kiinnoistaisi ihan salaatin viljelijänä, voisit toimia mainoksissamme.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Akateemikko
[/quote]Anna-Leena, Riitta tai Irma. Ainoat elossa olevat naiset.
[/quote]Tieteen puolelta. Ap voi olla myös Outi Heiskanen, Kirsi Kunnas, Vuokko Nurmesniemi, Eija-Liisa Ahtila tai Marjo Kuusela.
Mä veikkaan Vuokko Nurmesniemeä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:31"]
Miksi pitää sitä akateemikko sanaa tunkea joka paikkaan? Pilaa koko akateemisen joukon maineen näillä letkautuksilla.
[/quote]Päinvastoin. Pilaa ihan toisen porukan maineen.
Ap ajatteli sanan taipumisen jotenkin samoin kuin mekaaninen - mekaanikko
Taas joku akakoomikko päästänyt aivopierun.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:15"]En vaan tajua. Minä ainakin teen itse aina juuri sellaista salaattia kuin haluan. Kai ne valmissalaatit on samaa porukkaa varten jotka tunkee jotain pikaruokaa lounaalla.
[/quote]
Rouva Akateemikolla onkin suuret huolenaiheet.
Minä, 32-vuotias akateeminen nainen.
Jos teen lounassalaatin kotona, minun on ostettava kaikki tarveaineet pestävä, pilkottava, kanapaketista otettava esim. 50g kanaa ja paistettava se ja pussitettava loppu annospakkauksissa pakkaseen. Lisäksi kasvisten kanssa tulee kiire, että ehdin syödä ne kaikki pois ennen kuin nahistuvat. Samoin joku 200g juustoraastepakkaus menee jääkaapissani kyllä vanhaksi kun tarvitsen päivässä vain sen teelusikallisen ja pakastuspussirumba ei paljon kiinnosta. En nimittäin iltaisin kotona halua sitten enää syödä sitä samaa lehtisalaattipöperöä. Paljon helpommalla pääsen kun nappaan mukaan sen valmissalaatin.
Meillä työpaikalla ei oikeastaan ole keittiötä joten lounastauoilla käydään naapurissa laadukkaammassa ravintolassa, mäkärissä, pizzalla tai lähikaupassa ostaan salaattia/jugurttia tms. Akateeminen työpaikka ja me ihmiset vaikka käydään välillä mäkkärissä tai ostetaan kaupasta valmissalaatteja. Kyllähän se tekee tiukkaa esim valmissalaatin (ja yleensäkin muualta ostetussa ruoassa) että itse ostan mahdollisimman paljon luomua.
Liian ehdoton ja mustavalkoinen ei ole hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:44"]
Minä syön. Mutta minä olenkin vain akateeminen, en akateemikko. Voi nolo, minkään virheen teit, muruseni...
[/quote]Suomessa on kuitenkin kolme elossa olevaa akateemikkonaista, että ei välttämättä ollut virhe.
Joskus ostan kun en viitsi tehdä vain itselleni. Lounaan syön työpaikan ruokalassa. Ei ole pikaruokaa.
[/quote]
Viestisi lukuisten kirjoitusvirheiden pohjalta on vaikea uskoa sinun olevan akateeminen.
[/quote]
Luettelepa huviksesi nämä lukuisat kirjoitusvirheet?
T: Äikän ope
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:29"]
[/quote]
[/quote]
Luettelepa huviksesi nämä lukuisat kirjoitusvirheet?
T: Äikän ope
[/quote]
Äikän ope ei osaa pilkkusääntöjä, verbien taivutusmuotoja tai sanojen 'vaan' ja 'vain' eroa?
Miksi pitää kertoa, että on akateeminen. Ei se kenestäkään tee yhtään parempaa ihmistä. Jo aloitus sen kertoo. Se on harmi, kun akateemiset kuvittelevat tietävän kaiken, vaikka moni muu tavallinen kansalainen osaa hoitaa asioita paremmin. Järkevä ihminen ei tuo itseään noin esille.
Presidentti tv-sarjassa pääministeri ja tämän avustaja söivät valmissalaatteja muovihaarukoilla.
Vai akateemikko... aika tunnistettavasti kirjoitat. Oletko Riitta, Irma, Sirpa vai Eva-Mari? Muita naisakateemikoitahan ei ole elossa. Vai esiinnytkö toisena henkilönä vaikuttaaksesi fiksummalta koska omat meriitt ei siihen riitä ;D
[/quote]