Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri saa raivareita terassitupakoinnista

Vierailija
28.06.2015 |

Paiskoo ovia ja ikkunoita jos meiltä mennään takapihalle tupakalle. Kiljuu ikkunan vieressä "ei voi enää tuulettaakkaaaaaaaaan" tai lähtee terassiltaan sanoen ääneen "ei saa enää syödäkään rauhassa" ja paiskoo oven kiinni perässään. Huutelee siis itsekseen. Rivarissa asutaan ja vähän aikaa sitten vasta muutettiin. Ei ole aikeita nyt lopettaa tupakointia seinään, muttei kiinnostaisi kuunnella tota mutinaakaan enää yhtään. Kertaakaan ei ole tullut naamatusten sanomaan mitään. Vaan kiljuu ja pomppii tasajalkaa itsekseen. Käyttäytyy aika omituisesti eikä vaikuta kovin stabiililta henkilöltä muutenkaan. Mitekähän meinaa jatkaa kun kuullostaa nyt jo olevan ratkeamispisteessä. Mitähän pitäisi tehdä?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:20"]

Itse poltan ja asun rivarissa. Väitän että voi mennä muuallekkin tupakoimaan, kun juuri siihen pihalle. Itse poltan pihani edustalla olevalla hiekkatiellä.

Voi sitä joustaa koska ne savut tulee myös naapurin pihalle.

[/quote]

On siis fiksujakin tupakoitsijoita. Kiitos!

[/quote]

Joo me haetaan teiltä hyväksyntää. Ollaan ihmisiä.

Vierailija
2/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:34"]

Itse poltan ja asun rivarissa. Väitän että voi mennä muuallekkin tupakoimaan, kun juuri siihen pihalle. Itse poltan pihani edustalla olevalla hiekkatiellä.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyvä hyvä. Ja jos se saatanan natsa vielä syttyy sun huulillas niin mun farkkutakkihihaton mies ryntää pihalle ja sammuttaa tupakkasi hyppytakakiertopotkulla. Yleensä sen jälkeen mieheni murjaisee hirvittävän alaleuka irvistyksen ripauksella halvennusta. 

Aika moni on tunpannut sen jälkeen ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:57"]

Uskalla? En vaan satu ratkomaan asioita väkivallalla. Ei ole sua taidettu kotona kasvattaa ollenkaan. Mut ei siinä, hankkiudu linnaan vaan, siellä varmaan tuoksuu kukkasille.

[/quote]

Sitten sinä haistelet tupakkaa ja pidät pääsi kiinni kuten me muutkin. Ei valittajia jaksa kukaan kuunnella. 
[/quote]
Joo ei tupakan haju ole mulle niin iso ongelma, mulla on parempaakin tekemistä ku valittaa semmosista.

Vierailija
4/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyvä hyvä. Ja jos se saatanan natsa vielä syttyy sun huulillas niin mun farkkutakkihihaton mies ryntää pihalle ja sammuttaa tupakkasi hyppytakakiertopotkulla. Yleensä sen jälkeen mieheni murjaisee hirvittävän alaleuka irvistyksen ripauksella halvennusta. 

[/quote]
Tää menee jo säälittäväks :D

Vierailija
5/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:45"]

En jaksa lukea koko keskustelua, mutta sanonpahan vain, että tupakoimisesi on ällöä kun sinulla on lapsiakin. Ajattelisit edes heitä.

[/quote]

Lapset saavat käydä ahkerasti koulunsa ja mennä töihin että pääsevät muuttamaan pahan hajuisesta kodistaan aikaisin pois. 

Se pitää ansaita. En minä lasten puolesta elä. Kasvatan heidät mutta en todellakaan ala palvelemaan heitä. Jos haluavat raitista ilmaa niin ovi on tuossa ja siitä pääsee ulos. Rööki palaa eikä sitä tumppaa kukaan muu kuin minä. Lapset saavat itse nähdä vaivaa savuttomaan elämäänsä. 

[/quote]

Sä varmasti tumppaat parvekkeen belarginiumeihisi?

Paplarit ja väsynyt ilme naamallasi ei tee aamulla autoon ryntäävälle myöhässä olevalle työläiselle. Pirkko vasta laittautuu ja iskelmää kuunnellessa ja meikkaillessa kahvia juodessa menee viisikin belmoundin käärylettä. Parvekkeen lattialla on ne eiliset tyhjät lonkkutölkit. Onneksi ne eivät näy muille. Siinä ne saattavat lojuta viikonkin.

Vierailija
6/136 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:26"]

Ja luuletteko tosissanne että joku laki estää parveke- ja terassitupakoinnit :D 

[/quote]

Kuule ihan samanlailla kuin estää ravintolatupakoinnit.

Parveketupakoinnistä häätö muutaman varoituksen jälkeen, alkaa tehoamaan ja tehokkaasti!

Vierailija
7/136 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku sermi naapurin rajan eteen ja heti musaa kovemmalle kun alkaa itkemään. Huutakoot itsekseen. Tai jatkossa korvanappeihin musaa niin ei tarvitse kuunnella öyhötystä.

Vierailija
8/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vittuako miehesi bootsit sammuttaa kalliita tupakkeja. Niistä maksetaan veroakin jo sen verran ettei siitä sakotta selviä!

Vierailija
9/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi on pölö.

Vierailija
10/136 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kerrostalossa, mutta oon ihan samanlainen skitsonaapuri varmaan :D

Se vitutus, kun istut sohvalla rauhassa kattomassa leffaa ja sit tajuut et tupakansavu tulee sisään kymmenettä kertaa... Ärsyttää hitosti mennä sulkemaan se ovi! Ja kesällä kuitenkin niin kuuma että pakko pitää auki tupakoiden välissä. Usein sanon jotain itsekseni ja toivon että se naapuri kuulis, koska en uskalla mennä sanomaan päin naamaa ovelle, kun ei kai se tupakointi lailla kiellettyä ole.... Tuntuu määräilyltä, vaikka toisaalta harmittaa. Vauvaakin voi nukuttaa parvekkeelle vain naapurien ollessa matkalla. Ja jos syö parvekkeella, voi ruokailu keskeytyä. Varsinkin lasten kanssa ikävää, kun en haluaisi että he joutuvat savulle altistumaan :/
Joskus pahasti kahvihetkellä tai jos vauvan unet keskeytyy savuun, niin oon kovastikin tiuskinut ja paiskannut oven kiinni mielenosoitukseksi. Lapsellista joo, mut puolustuksekseni voin sanoo et olkaa itse koko päivä kotona vauvan kanssa ja rampatkaa se vähintään kaks kertaa tunnissa partsin ovella (ja silti aina haju ehtii sisään), niin kyllä ketä tahansa alkais raivostuttaa! Taloyhtiön kokouksessa tästä on puhuttu, mutta mihinkään ei päädytty, kun tupakoitsijat eivät ole olleet paikalla eikä muita tupakoivia pienestä taloyhtiöstä löydy.... Olemme siis ainoat "uhrit" tälle savulle, asumme heidän yläpuolellaan.

Vierailija
11/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:07"]

Onneks tupakoitsijat on niin suvaitsevaisia ja rentoja että eivät olisi moksiskaan jos joku tussauttaisi esim järkyt sianpaskan hajut nekkuun monta krt päivässä. ' Mä oon tullut siihen johtopäätökseen, että tupakoitsijat luulevat että se savu tuoksuu muidenkin mielestä hyvältä kun se heidän omaan nokkaan tuoksuu.

[/quote]

Sinäkö siis oikeesti luulet tietäväsi, mitä muut ajattelevat?

Vierailija
12/136 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:43"]Se on tosi vittumaista jos haluaisi kesällä tuuletella kämppää,nauttia kesästä ja joku kusipää tulee pihalle polttamaan niin että savut tulee sisälle.Mikset voi mennä kauemmas jos näät että naapurilla ovi/ikkuna auki?Tahallas levität niitä keuhkomyrkkyjä.Toivottavasti kuolet syöpään nuorena niin edes joku vero hyöty sinustakin.
[/quote]

Hui. Ei se tupakointi niin paha asia ole, että pitää toiselle kuolemaa toivoa. Varsinkaan niin, että kuolee nuorena. Kyllä itteäkin suututtaa aina sulkea ilmastointi kun nää sankarit polttaa just ilmanotto aukon alla. Mut joku roti sentään

Vierailija
13/136 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä on näille minäminäminä-neideille ja herroille niin vaikeaa ymmärtää, että olet itse valinnut asumismuotosi. SINÄ olet päättänyt muuttaa kerros/rivi/paritaloon, jossa sinä ET asu yksin. Oma takapiha/terassi/parveke on jokaisen asukkaan OMAA tilaa, jota saa käyttää mihin tarkoitukseen haluaa.

Valittajia toki löytyy aina; joku ei pidä grillin savusta, jota naapurista leijailee kesäisin joka päivä. Toinen repii pelihousujaan lapsien kiljumisen tai koirien haukkumisen vuoksi. Jonkun naapuri ottaa takapihallaan näkyvästi aurinkoa alasti. Joku harrastaa äänekästä seksiä.

Pyytäisitkö naapuria luopumaan räksyttävästä koirastaan? Korjatkaa asenneongelmanne. Muuttakaa jonnekkin, jossa kukaan ei teitä häiritse, jos ette kestä muiden ihmisten elämisen ääniä/hajuja.

Terveisin savuton, joka asuu omakotitalossa juuri siksi, että saa elää omassa rauhassaan. :)

Vierailija
14/136 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:07"]

Se, mikä on näille minäminäminä-neideille ja herroille niin vaikeaa ymmärtää, että olet itse valinnut asumismuotosi. SINÄ olet päättänyt muuttaa kerros/rivi/paritaloon, jossa sinä ET asu yksin. Oma takapiha/terassi/parveke on jokaisen asukkaan OMAA tilaa, jota saa käyttää mihin tarkoitukseen haluaa.

Valittajia toki löytyy aina; joku ei pidä grillin savusta, jota naapurista leijailee kesäisin joka päivä. Toinen repii pelihousujaan lapsien kiljumisen tai koirien haukkumisen vuoksi. Jonkun naapuri ottaa takapihallaan näkyvästi aurinkoa alasti. Joku harrastaa äänekästä seksiä.

Pyytäisitkö naapuria luopumaan räksyttävästä koirastaan? Korjatkaa asenneongelmanne. Muuttakaa jonnekkin, jossa kukaan ei teitä häiritse, jos ette kestä muiden ihmisten elämisen ääniä/hajuja.

Terveisin savuton, joka asuu omakotitalossa juuri siksi, että saa elää omassa rauhassaan. :)

[/quote]

Minäkin muutan heti omakotitaloon jos sinä ostat minulle sellaisen. Itselläni ei pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä ole sellaiseen koskaan varaa, joten on täytynyt tyytyä vuokrarivariin.

Vierailija
15/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aivan sama!

Vierailija
16/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin vituttais suunnattomasti haistella röökinhajua naapurissa ja varsinkin jos se tulee sisälle. Siksi asunkin omakotitalossa.
Kyllä omalla pihalla ja partsilla pitää saada polttaa, anna naapurin skitsota.

Vierailija
17/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi ärsyttää käyttämäsi kuullostaa-sana.

Vierailija
18/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tupakoitsijat on niin suvaitsevaisia ja rentoja että eivät olisi moksiskaan jos joku tussauttaisi esim järkyt sianpaskan hajut nekkuun monta krt päivässä.
'
Mä oon tullut siihen johtopäätökseen, että tupakoitsijat luulevat että se savu tuoksuu muidenkin mielestä hyvältä kun se heidän omaan nokkaan tuoksuu.

Vierailija
19/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nappureiden pitäisi otta toisensa huomioon MOLEMMINPUOLIN.  Vaihda tupakkapaikka. Miksi ihmeessä ihmiset tupakoivat terasseilla joilla yleensä vietetään aikaa. Ja se terassin kauimmainen kulma tupakkapaikkana on yleensä lähinna naapuria.

Vierailija
20/136 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan pahalta kun se kiljuu itsekseen, oikein tuntee sen sisäisen pahan olon niistä skitsokohtauksista. Ihan alussa ei saanut kohtauksia, tuntuu että patoaa samalla jotain muuta tähän röökikäryyn. Ymmärrän ettei ole kiva haistella röökikärtsää, mutta me nyt poltetaan eikä tästä aiota joka röökille tonne metsäänkään lähteä. Kuitenkin saatava pihailla itsekin. Tälläistä ei ole tullut vastaan koskaan. En vaan tiedä miten pitäisi toimia. Mietin myös kun naapuri morjenstaa pihalla normaalisti ja antaa lapsille taimia että luuleeko se ettei noi kohtaukset kuulu? Vaikka kyllä varmasti tarkoittaa ne kuuluviksi. Tuntuu kummalliselta. Oisko kellään jotain hyvää ideaa? Vai onko tää vaan väsytystaistelua tästä eteenpäin?

Ap