Paljonko elareita saa jos alkaa yh.ksi?t.ammattivalittaja
Kommentit (14)
Itse en saa elareita, lapsilisään saa 50 korotuksen kuussa. Koska olen hyvätuloinen, lapsistakin menee täydet päivähoitomaksut.
Montako kertaa nyt olet nämä selvitellyt? Viimeksi olit jo laskenut kaikki valmiiksi, ei ne ole tässä parissa kuukaudessa muuttuneet.
Minimi mitä kela maksaa jos mies varaton in 155€ muistaakseni. yh korotus lapsilisään on vajaa 50€
Etkö sä kuvitellut olevasi parempi ihminen kuin tuilla elävät pummit? Jätä se poika isälleen niin voit itse nähdä nälkää jos perintörahat ovat loppuneet/eivät riitä elättämään teitä molempia.
Joo tienaat rutkasti kun muut saa satasen niin yksinhuoltaja 150.
T. Myös suurimpaa päiväkotimaksua maksava
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:09"]
Joo tienaat rutkasti kun muut saa satasen niin yksinhuoltaja 150. T. Myös suurimpaa päiväkotimaksua maksava
[/quote]
Jos teitä on kaksi niin saatte veroissa tuon 50 euroa reilusti takaisin. Se yksinhuoltajakorotus on tehty kompensoimaan kahdenhuoltajan saamia etuja.
Toivottavasti ukkos on rikas. Luulen kyllä, että minä ja muut maksetaan sunkin elarit ja muut tuet. Vai oletko teini, jolla mälsää?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:15"]
Etkö sä kuvitellut olevasi parempi ihminen kuin tuilla elävät pummit? Jätä se poika isälleen niin voit itse nähdä nälkää jos perintörahat ovat loppuneet/eivät riitä elättämään teitä molempia.
[/quote]
Tämä. Ei luulisi poikasi hylkääminenkään kovin vaikeaa olevan kerran jo ensimmäisenkin lapsesi hylkäsit niin onhan sinulla jo kokemusta paskasta vanhemmuudesta. Muutenkin varmasti poikasi elämä vaan paranee kun pääsee tuollaisesta valittavasta ämmästä eroon.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:15"]
[/quote]
Tämä. Ei luulisi poikasi hylkääminenkään kovin vaikeaa olevan kerran jo ensimmäisenkin lapsesi hylkäsit niin onhan sinulla jo kokemusta paskasta vanhemmuudesta. Muutenkin varmasti poikasi elämä vaan paranee kun pääsee tuollaisesta valittavasta ämmästä eroon.
[/quote] Kun en hylkää poikaani ja ei mies haluaisi/kerkiäisi millään alkaa yh.ksi jos erota päättäisin. Ja varmasti saisin elareita 300-400€/kk mieheltä.ap
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:10"]
Mikset voi ottaa itse selvää?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:12"]
Itse en saa elareita, lapsilisään saa 50 korotuksen kuussa. Koska olen hyvätuloinen, lapsistakin menee täydet päivähoitomaksut.
[/quote]
paljon sun mies tienaa?