Haluan seksisuhteen
Olen 40-vuotias nainen jonka naiseus menee hukkaan. Miehelle olen vain lasten äiti. Hän ei halua harrastaa suuseksiä, kun itse rakastan ottaa ja antaa. Hän ei tiedä naisen nautinnosta mitään. Jos lähtisin baariin, kiinnittäisittekö huomion tummaan, muodokkaseen naiseen jolla on pilke silmäkulmassa?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:49"]Viestin aloittaja kuullostaa kyllä todella hyvältä ite oon 37 m helsingistä ja pitkä liitto kans takana ite oon tosi aktiivinen ja kokeilunhaluinen seksin suhteen mut kumppanii ei vois vähenpää kiinnostaa joten oon tyytynyt tilanteeseen ois kyl hauska touhuilla kohtalo toverin kans ja rakastan muuten suuseksiä ja muodokkaita naisia ehkä tapaan just sut joskus jos ei muutenni unissaan sit
[/quote]
No hei vaan :) ap:stä aen vertaa että aina avoimin mielin kun seksistä kyse..erityisen suuri nautimto tulee siitä kun silmät on sidottuna.. antaa tilanteen viedä jne.. sanotaanko näin että ei ole timmin mimmin kroppaa, mutta olen sinut itaeni kanssa. Mä oon mikä oon ;)
Eikös silloin ole kaikki hyvin kun on itseensä tyytyväinen minua jotenkin vaa kiinnostaa vähän lihaa ympärilleen kerännyt kuin langanlaiha ja kaikkee ois kiva testata samanhenkisen kans m37
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:36"]Eikös silloin ole kaikki hyvin kun on itseensä tyytyväinen minua jotenkin vaa kiinnostaa vähän lihaa ympärilleen kerännyt kuin langanlaiha ja kaikkee ois kiva testata samanhenkisen kans m37
[/quote]
On tottakai:) missä asut?
"Äitiä " vailla oleva 18v nuori lihaksikas mies pirkanmaalta ;)
Olen M53 ja elän myös suhteessa jossa ei ole seksiä, mitenkäs me voitaisiin tavata! En etsi vaimoa vaan rakastajatarta jonka kanssa voisi nauttia myös hyvästä suuseksistä. Haluan aina ensin "esileikkinä" nuolla naisen orgasmiin asti koska on niin ihana tuntea ne kuumat sykkeet ja supistukset orgun aikana.
34 vuotias eronnut mies pääkaupunkiseudulta etsii myös puhtaasti nautinnollista suhdetta. Vakikumppania mukavasta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:36"]Jo vain. Tälläisen 20v miehenalun silmäänkin pistäisi, mutta en tiedä uskaltaisinko lähestyä koska olen vain "poikanen". [/quote] Mistä tää poikanen on kotoisin? Terveisin toinen kyllästynyt vaimo
[/quote]
Stadista olen :)
nro 9.
[/quote]
Mistäs itse?..
Orggu orggu orggu tuli"[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:24"]Olen M53 ja elän myös suhteessa jossa ei ole seksiä, mitenkäs me voitaisiin tavata! En etsi vaimoa vaan rakastajatarta jonka kanssa voisi nauttia myös hyvästä suuseksistä. Haluan aina ensin "esileikkinä" nuolla naisen orgasmiin asti koska on niin ihana tuntea ne kuumat sykkeet ja supistukset orgun aikana.
[/quote]
Orggu orggu orggu tulossaaaa.
Moi. Täällä naimisissa oleva 35v mies joka haluaisi mukavan varttuneemman miel. parisuhteessa olevan luotettavan naisen seuraa suuseksiin ja ehkä muuhunkin :) Toivottavasti pidät hygieniasta huolta, koska silloin suuseksi hauskempaa :)
Missä M53 asut ja millaista naista etsit? Kerro jotain itsestäsi.
Mielenkiintoinen viestiketju ja minua myös kiinnostaa onko vilä joku joka kiinnostuu keski ikäisestä naisesta vai pitääkö elää seksittömästi yksinään loppu elämä?
En todellakaan lähtisi alle 30 kanssa, se tuntuisi jo aika pahalta. Sanotaan että ei ikä ole rajoitus, mutta kyllä se jossain vaiheessa on, ainakin minulle.
Eikä se seksi vaan se yhteen kuuluuvuusa ja sanaton yhteys ja läheisen kaipuu minulla ainakin on suurimpana ongelmana.
Viestin aloittaja kuullostaa kyllä todella hyvältä ite oon 37 m helsingistä ja pitkä liitto kans takana ite oon tosi aktiivinen ja kokeilunhaluinen seksin suhteen mut kumppanii ei vois vähenpää kiinnostaa joten oon tyytynyt tilanteeseen ois kyl hauska touhuilla kohtalo toverin kans ja rakastan muuten suuseksiä ja muodokkaita naisia ehkä tapaan just sut joskus jos ei muutenni unissaan sit