Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aquaflex kuulien käyttö

Vierailija
21.05.2011 |

Löysinpäs nuo kuulat jotka mm. kuukausi sitten ostin, mutta ohjetta en löytänyt enää. Latasin pienempään kuulaan kaikki painot (55g) ja kuula paikallee. No sinnehän minä sen unohdin 5t...haittaakaohan ja osaiskohan joku kertoa miten tuolla tulisi treenata??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuulat on nk. geishakuulat ja ei niihin voi mitään "lisätä". Toimii sellaisinaan hyvin.

Vierailija
2/3 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja pitänyt niitä Aquaflex-kuulia pitkiä aikoja (työpäivän ajan) ja maksim.painoilla. Hyvää treeniä vaikka loppupäivästä täytyy hieman pinnistellä.

Toiset Smartballskuulat on myös ja olen yrittänyt käyttää vuoropäivin molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aquaflexit, ensimmäiset "kuulani" onneksi, koska ovat ihan parhaat! Mulla on 3 lasta, ja olen pitänyt kuulia yleensä työpäivän verran, aamulla herätessä laittanut ja kun mies tulee 16 jlk kotiin niin otan pois.

Aluksihan niitä saattaa olla vaikea saada pysymään, mutta ohjekirjassa puhutaan että vähintään 20 min päivittäin. Tuo treeni totisesti kannattaa, toisen lapseni syntymän jälkeen paikat olivat päivittäisellä treenillä 3 kk:n ajan selkeästi enemmän entisenlaiset!

Ovat myös tosi hygieniset ja helposti putsattavat. Joku kuitenkin kysyy, niin mainostan että Instrusta saa ja hinta noin 70€ muistaakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi