Naiset ei kiinnostu
Olen nuori jätkä ja olen tehnyt ainakin 100 aloitetta naisille baarissa. Muutaman kerran olen päässyt tanssimaan, ja sitten monien kanssa muuten vaan jutellut. Mutta naiset ei vaan kiinnostu meikäläisestä vakavemmissa mielin. En haluis heittää kirvestä kaivoon vielä, mutta alkaa hiljalleen masentaa kun tuntuu että ei vaan tuota tulosta. :/
Kommentit (79)
Kyllähän siihen aika paljon vaikuttaa olosuhteet ja paikkakunta missä asuu. Baareissa ainakaan tavanomaiset miehet ja naiset eivät ainakaan ole omimmassa elementissään. Varsinkin baareissa ihan jo pelkästään asiakaskunnan jakautuminen reilusti miespainotteiseksi tekee asian "epäreiluksi" miehille jotka eivät pysty erottautumaan keskiarvon yläpuolelle. Mutta tämä on lähinnä kohtaanto-ongelmaa ja siihen olisi näitä ratkaisuja jota olen miettinyt, mutta en vielä ainakaan jaksanut toteuttaa.
Omat kokemukseni naisista tuntuvat olevan aivan päinvastaisia kuin nämä netin tarinat. En oikein tajua tätä, mutta naiset kiinnostuu musta usein, kauniitkin naiset. Olen 164cm ja alle 60 kg, feminiinisen näköinen ja muutenkin vaan pieni. Mulla on asperger ja outoja maneereita, vääntelen käsiä. Vaikutan aina hermostuneelta. Mä olen köyhä, 25-vuotiaana eläkkeellä vakavien mt-ongelmien takia. Ei ole ajokorttia. En valehtele tilanteestani. Naiset tuntuu kuitenkin lämpiävän aika hyvin, ja tekevät aloitteitakin joskus. Naisseuraa ei ole vaikea löytää. Eikö tämän pitäisi olla mahdotonta?
Luulen, että se, mitä naisille puhuu, on vaan tärkeää. Mä kai teen sen luonnostani. En osaa pelata mitään outoja sosiaalisia pelejä. Kiinnostun vain ihmisistä ja niiden mielipiteistä helposti ja tykkään satunnaisten ihmisten kanssa juttelemisesta ihan vaan juttelemisen takia. Ja sitten usein käy niin, että nainen kiinnostuukin musta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:33"]
Mä olen varattu ja ylipainoinen. Silti baarissa tullaan iskemään minua eikä esim. hoikkaa sinkkukaveriani. En ymmärrä en... näitä palstoja kun lukee tulee käsitys siitä, että pullukat on oksettavia. Minä saan kuulla ihan miehiltä ja naisilta kehuja kuinka kaunis ja enkelin näköinen olen. Olen kyllä iloinen ja sosiaalinen. Jos se hymyily kaunistaa sitten :)
[/quote]
Hymy tosiaan kaunistaa ja naiset pitävät liiallista laihuutta kauniina, kun taas miehet pitävät vähän pehmeämmästä.
Kuten on tässä ilmi jo tullutkin niin komeat fiksut miehet saavat kauniit fiksut naiset. Tavisten on tyydyttävä taviksiin. Ellei tätä hyväksy jää ilman. Kun katselee pareja jotka liikkuu tuolla raitilla niin keskimäärin asia on näin. Piste.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"]
Omat kokemukseni naisista tuntuvat olevan aivan päinvastaisia kuin nämä netin tarinat. En oikein tajua tätä, mutta naiset kiinnostuu musta usein, kauniitkin naiset. Olen 164cm ja alle 60 kg, feminiinisen näköinen ja muutenkin vaan pieni. Mulla on asperger ja outoja maneereita, vääntelen käsiä. Vaikutan aina hermostuneelta. Mä olen köyhä, 25-vuotiaana eläkkeellä vakavien mt-ongelmien takia. Ei ole ajokorttia. En valehtele tilanteestani. Naiset tuntuu kuitenkin lämpiävän aika hyvin, ja tekevät aloitteitakin joskus. Naisseuraa ei ole vaikea löytää. Eikö tämän pitäisi olla mahdotonta? Luulen, että se, mitä naisille puhuu, on vaan tärkeää. Mä kai teen sen luonnostani. En osaa pelata mitään outoja sosiaalisia pelejä. Kiinnostun vain ihmisistä ja niiden mielipiteistä helposti ja tykkään satunnaisten ihmisten kanssa juttelemisesta ihan vaan juttelemisen takia. Ja sitten usein käy niin, että nainen kiinnostuukin musta.
[/quote]
Vilpittömät ja aidon oloiset ihmiset ovat harvinaisia. En yhtään ihmettele että naiset kiinnostuvat.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"]
Omat kokemukseni naisista tuntuvat olevan aivan päinvastaisia kuin nämä netin tarinat. En oikein tajua tätä, mutta naiset kiinnostuu musta usein, kauniitkin naiset. Olen 164cm ja alle 60 kg, feminiinisen näköinen ja muutenkin vaan pieni. Mulla on asperger ja outoja maneereita, vääntelen käsiä. Vaikutan aina hermostuneelta. Mä olen köyhä, 25-vuotiaana eläkkeellä vakavien mt-ongelmien takia. Ei ole ajokorttia. En valehtele tilanteestani. Naiset tuntuu kuitenkin lämpiävän aika hyvin, ja tekevät aloitteitakin joskus. Naisseuraa ei ole vaikea löytää. Eikö tämän pitäisi olla mahdotonta? Luulen, että se, mitä naisille puhuu, on vaan tärkeää. Mä kai teen sen luonnostani. En osaa pelata mitään outoja sosiaalisia pelejä. Kiinnostun vain ihmisistä ja niiden mielipiteistä helposti ja tykkään satunnaisten ihmisten kanssa juttelemisesta ihan vaan juttelemisen takia. Ja sitten usein käy niin, että nainen kiinnostuukin musta.
[/quote]
Vilpittömät ja aidon oloiset ihmiset ovat harvinaisia. En yhtään ihmettele että naiset kiinnostuvat.
[/quote]
Kai rehellisyys tosiaan sitten maan perii. Mulle on sanottu, että mun pitäisi oppia olemaan kovempi, mikä taitaa tarkoittaa kovemman esittämistä. Kukaan ei ole vielä antanut neuvoja muuhun kuin tuohon esittämiseen nimittäin. Ei kai sillä tule kovemmaksi sisältä, ettei enää vääntele käsiä? En usko, että mikään roolin vetäminen olisi oikeasti sen arvoista.
Tunnen vanhahkon vanhapoikamiehen, mikä termi!, joka teki kaikki mahdolliset virheet naisenhankinnassa,: mielisteli ravintolassa kovia bitch naisia, ja hänelle ei kelvannut mukavat tavalliset naiset. Jäi yksin eikä enää edes yritä. Tyyppi on kyllä outo muutenkin mieheksi, esim.neuroottinen siistijä kämpässään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:26"]
Ongelma on siinä, että "tavis" naisen ja miehenkin määritelmä on hämärtynyt koska maailma on menossa muutenkin perseelleen ja ihmiset perseilevät miten sattuu. Minulle esimerkksi tavisnainen on tavallisen pitkä/lyhyt ja normaalipainoinen. Naamat meillä on jokaisella omanlaiset joten pahapa siihen on mitään sanoa tai vaatia. Mikään valokuvamallin naama ei tarvitse tosiaan olla. Koulutusta saisi olla vähän ja suhteellisen terveet elämäntavat. Itse olen tälläinen mutta miespuolinen versio.
No mitä luulette minkälaiset tavisnaiset minua lähestyvät tai näyttävät vihreää baarissa tai netissä? Lähes poikkeuksetta ylipainoisia, yksinhuoltaja työttömiä. Eihän siinä ole mitään ongelmaa, mutta he oikeasti pitävät itseään "tavisnaisina". Ikinä en saa mitään vastakaikua omantasoisilta naisilta koska heitä piirittää/panee se 10% miehistä jotka pystyvät valitsemaan koko skaalalta naisen.
Olen ihan hukassa kun nimenomaan etsin "tavisnaista" jonka kanssa keskustella asioista, matkustella, harrastella ja joskus ehkä perustaa perhe. Mutta kun ei... Varmaan pitäisi hommata sellaisia harrastuksia jossa minun kaltaisia tavisnaisia olisi ilman, että heitä on minua "laadukkaammat" miehet piirittämässä, mutta sekin tuntuu vähän tyhmältä jos ei mielenkiintoa siihen tekemiseen ole.
Tälläistä tilitystä tähän :)
[/quote]
Tähän on helppo yhtyä. Pidä rima omalla tasollasi äläkä alennu wt-tason työttömiin yksinhuoltajiin. Olet NIIIN paljon parempi kuin he. Kyllä se aikanaan tärppää.
[/quote]
Tuo kuulosti kauhean pinnalliselta tsemppipuheelta.... Ehkä se oli vittuilua minua kohtaan?
Tehtäköön kuitenkin se selväksi, että en minä pidä itseäni mitenkään parempana kuin ihmistyyppi josta puhumme. Jokainen meistä syö,paskoo ja menee lopussa hautaan. Meillä ei vaan kauheasti ole yhteisiä arvoja ja kiinnostuksenkohteita.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"] Omat kokemukseni naisista tuntuvat olevan aivan päinvastaisia kuin nämä netin tarinat. En oikein tajua tätä, mutta naiset kiinnostuu musta usein, kauniitkin naiset. Olen 164cm ja alle 60 kg, feminiinisen näköinen ja muutenkin vaan pieni. Mulla on asperger ja outoja maneereita, vääntelen käsiä. Vaikutan aina hermostuneelta. Mä olen köyhä, 25-vuotiaana eläkkeellä vakavien mt-ongelmien takia. Ei ole ajokorttia. En valehtele tilanteestani. Naiset tuntuu kuitenkin lämpiävän aika hyvin, ja tekevät aloitteitakin joskus. Naisseuraa ei ole vaikea löytää. Eikö tämän pitäisi olla mahdotonta? Luulen, että se, mitä naisille puhuu, on vaan tärkeää. Mä kai teen sen luonnostani. En osaa pelata mitään outoja sosiaalisia pelejä. Kiinnostun vain ihmisistä ja niiden mielipiteistä helposti ja tykkään satunnaisten ihmisten kanssa juttelemisesta ihan vaan juttelemisen takia. Ja sitten usein käy niin, että nainen kiinnostuukin musta. [/quote] Vilpittömät ja aidon oloiset ihmiset ovat harvinaisia. En yhtään ihmettele että naiset kiinnostuvat. [/quote] Kai rehellisyys tosiaan sitten maan perii. Mulle on sanottu, että mun pitäisi oppia olemaan kovempi, mikä taitaa tarkoittaa kovemman esittämistä. Kukaan ei ole vielä antanut neuvoja muuhun kuin tuohon esittämiseen nimittäin. Ei kai sillä tule kovemmaksi sisältä, ettei enää vääntele käsiä? En usko, että mikään roolin vetäminen olisi oikeasti sen arvoista.
[/quote]
Ole vaan oma itsesi jos itse tunnet ettet koe tarvetta muutokseen. Se 'kovuus' on osaltaan juuri sitä sisäistä vahvuutta myös: rohkeus olla tasan omanlaisensa ilman erillisiä rooleihin pyrkimisiä.
Ainakin itselle tuli positiiviset fiilikset kun luin kuvauksen, sillä tähän ikään mennessä on tullut ikävän tutuksi miten usein miehet yrittävät tehdän vaikutuksen autoillaan, urallaan, harrastuksillaan tai lupailemalla vaikka ulkomaanmatkoja. Tosin aidommat ja syvällisempiä arvoja kannattavat varmaan ovatkin suuremmalla todennäköisyydellä pariutuneet nuorehkolla aikuisiällä jos hyvin käy.
Jospa ap oot niin kuin peura ajovaloissa siellä baareissa liikkuessasi? Et oikeasti viihdy siellä ja sen näkee. Mietit ihan liikaa, miten sun pitäisi olla että naiset kiinnostuisi.
Baarit on ahistavia paikkoja enkä viihdy niissä, silti tulee käytyä vaikka sen tietää jo etukäteen, että ei siitä mitään tule kuitenkaan. Kiva kuitenkin tarkkailla muitten touhuja nurkassa nyhjöttäen, ei siinä mitään tolkkua näytä useimmiten olevan.
Ns. "pyhällä hengellä" siellä mennään välillä ja näyttää olevan täysin sattumaa "kuka saa ja kenelle annetaan". Itse näytän todennäköisesti potentiaaliselta raiskaajamurhaajalta/muuten vaan vittumaiselta ihmiseltä niin en yhtään ihmettele ettei kukaan uskalla lähestyä. :D
Tottakait miehet yrittävät baareissa niitä parhaimman näköisiä. Näin se vain menee ja tavis-Janne voi hyvällä tsäkällä ja hiljaisena iltana "saada" sen baarin prinsessan itselleen.
Naiset, jotka eivät hyväksy, että miehet ovat visuaalisia olentoja, miltä nainen näyttää on heille tärkeää, saavat olla yksin. Ehkä joku desperaado netistä löytyy heille, mutta silloinkin saavat itse olla aktiivisia ja anteliaita. Ja mitä ihmettä on tämä parisuhdemussutus, että sisäinen kauneus merkkaa ? WTF, katsokaa miten on palstat täynnä naimisissa olevia miehiä nuoren, kauniin toivossa... että herätys todellisuuteen naiset.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Ei tuossa ole mitään outoa. Nämä netin miehet pitävät itseään taivaan lahjana naisille ja yrittävät vain niitä huippuyksilöitä. Monet heistä ovat myös katkeroituneita ja pitävät naista pelkkänä pilluna, mikä varmistaa sen, ettei joku 25-vuotias kaunotar tosiaankaan kiinnostu. Ja sitten he valittavat netissä, että kun kukaan nainen ei kiinnostu. Suomessa kuitenkin 80 prosenttia ihmisistä on parisuhteessa, joten ei siihen nyt mikään supermies tarvitse olla.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:31"]
Tottakait miehet yrittävät baareissa niitä parhaimman näköisiä. Näin se vain menee ja tavis-Janne voi hyvällä tsäkällä ja hiljaisena iltana "saada" sen baarin prinsessan itselleen.
Naiset, jotka eivät hyväksy, että miehet ovat visuaalisia olentoja, miltä nainen näyttää on heille tärkeää, saavat olla yksin. Ehkä joku desperaado netistä löytyy heille, mutta silloinkin saavat itse olla aktiivisia ja anteliaita. Ja mitä ihmettä on tämä parisuhdemussutus, että sisäinen kauneus merkkaa ? WTF, katsokaa miten on palstat täynnä naimisissa olevia miehiä nuoren, kauniin toivossa... että herätys todellisuuteen naiset.
[/quote]
Tuossa on vain se pikkuruinen ongelma, että kauniita naisia/komeita miehiä on ehkä pari prosenttia väestöstä, mutta 80 prosenttia väestöstä on parisuhteessa. Ja kun ei miehetkään ole keskimäärin yhtään sen paremman näköisiä ja kai se miehen ulkonäkö naisillekin pikkuisen merkitsee, vaikka ei yhtä tärkeää olekaan, kuin naisten ulkonäkö miehille.
Mutta joka tapauksessa, tämän keskustelun aihehan oli vain se, että miesten on ihan turha valittaa, ettei kukaan nainen heitä huoli, jos ei heille mikään kaunotarta vähempi kelpaisikaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:39"]
Joo en kyllä halua, että vain kauniista naisista kiinnostunut mies lähestyisi minua vain sen takia, että olen rumempi. T. Tavisnainen
[/quote]
Melko kieroutunut ennakkoluulo sinulla, anna mahdollisuus ennen kuin tuomitset.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:39"]
Joo en kyllä halua, että vain kauniista naisista kiinnostunut mies lähestyisi minua vain sen takia, että olen rumempi. T. Tavisnainen
[/quote]
Melko kieroutunut ennakkoluulo sinulla, anna mahdollisuus ennen kuin tuomitset.
[/quote]
Kieroutunut? Luepa, mitä miehet ovat kirjoittaneet tähänkin ketjuun.
Sulla taitaa olla feministimiesvihaketju liian tiukalla. Eihän tänne ole miehet kirjoittaneet juuri mitään. Tai jos ovat niin eivät ainakaan mallien perään haikailuja.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:52"]
Sulla taitaa olla feministimiesvihaketju liian tiukalla. Eihän tänne ole miehet kirjoittaneet juuri mitään. Tai jos ovat niin eivät ainakaan mallien perään haikailuja.
[/quote]
Ovat kuitenkin kirjoittaneet, ettei tavikset kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:26"]
Ongelma on siinä, että "tavis" naisen ja miehenkin määritelmä on hämärtynyt koska maailma on menossa muutenkin perseelleen ja ihmiset perseilevät miten sattuu. Minulle esimerkksi tavisnainen on tavallisen pitkä/lyhyt ja normaalipainoinen. Naamat meillä on jokaisella omanlaiset joten pahapa siihen on mitään sanoa tai vaatia. Mikään valokuvamallin naama ei tarvitse tosiaan olla. Koulutusta saisi olla vähän ja suhteellisen terveet elämäntavat. Itse olen tälläinen mutta miespuolinen versio.
No mitä luulette minkälaiset tavisnaiset minua lähestyvät tai näyttävät vihreää baarissa tai netissä? Lähes poikkeuksetta ylipainoisia, yksinhuoltaja työttömiä. Eihän siinä ole mitään ongelmaa, mutta he oikeasti pitävät itseään "tavisnaisina". Ikinä en saa mitään vastakaikua omantasoisilta naisilta koska heitä piirittää/panee se 10% miehistä jotka pystyvät valitsemaan koko skaalalta naisen.
Olen ihan hukassa kun nimenomaan etsin "tavisnaista" jonka kanssa keskustella asioista, matkustella, harrastella ja joskus ehkä perustaa perhe. Mutta kun ei... Varmaan pitäisi hommata sellaisia harrastuksia jossa minun kaltaisia tavisnaisia olisi ilman, että heitä on minua "laadukkaammat" miehet piirittämässä, mutta sekin tuntuu vähän tyhmältä jos ei mielenkiintoa siihen tekemiseen ole.
Tälläistä tilitystä tähän :)
[/quote]
Hmm... Suomessa kuitenkin on miehistä melkein 60 prosenttia ylipainoisia, joten luulisi oman tasoisia löytyvän naisissa kuitenkin ollen huomattavasti vähemmän ylipainoisia.
Mutta tosiasia on se, että jos kerran sinulle vihreää näyttää ylipainoiset ja työttömät yh:t, niin se on sitten sinun tasosi. Kun pariutumisessa oman tason määrittää vastakkainen sukupuoli. Varsinkin miehillä on tapana valita itsestään ne hyvät puolet ja määrittää tasonsa niiden mukaan, mutta muut ihmiset kyllä silti näkee ne huonotkin ja todellinen taso määräytyy kokonaisuuden mukaan. Ja kylmä totuus on, että taso on se, millaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan saisi.
Eipä silti, pidän minäkin itseäni taviksena, eikä silti kukaan mies ole koskaan ollut kiinnostunut. Se johtunee siitä, että minä annan itselleni plussapisteitä luonteesta ja älystä, vaikka oikeastihan niillä ei ole pariutumisessa mitään merkitystä, vaan naisen menekin määrää ulkonäkö. Vaikka en kyllä omasta mielestäni ole rumakaan, mutta miesten mielestä kai sitten ole.
[/quote]
Ei ole mahdollista, että me olisimme samalla tasolla. Omaa ulkonäköään ja tasoaan voi kyllä tarkistella objektiivisestikkin. Ymmärrän kyllä, että tästä on turha väitellä ja kuulostan lähinnä kusipäiseltä jo tämän postin perusteella.
[/quote]
Miten niin ei ole mahdollista? Se nyt vain on niin, että ihmisen pariutumistaso on tasan se, minkälaisilta ihmisiltä saa vihreää valoa. Ei siihen ole muuta sanomista.