Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä on aina siistiä!

Vierailija
25.09.2006 |

Mua ällöttää paskaset kämpät.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenkin teille kyläilemään joka päivä lasten kanssa niin ei ole enää :)

Oma koti pysyy puhtaana

Vierailija
2/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina puhdasta, mutta tosi harvoin siistiä. Lasten lelut ovat hujan hajan useimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä hiekkaa eteisen lattialla, leivänmuruja keittiön pöydän alla...

Mutta onneksi ei liikaa tavaraa, vaan avaraa väljyyttä joten imurointi helppoa. Silti, vaikka imuroisi joka päivä, olisi meillä tuota hiekkaa lattialla kun sitä tulee jokaisen lasten ulkoilun jälkeen...

Vierailija
4/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää einesten syöjät. Meillä syödään alusta loppuun itse valmistettuja ruokia luomu aineksista.

Vierailija
5/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pesemme vaatteet jokaisen käyttökerran jälkeen. Minua ällöttää se, että jotkut käyttävät samoja farkkuja 2 päivää putkeen.

Vierailija
6/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kotiruokaa ja leivonnaiset aina itse tehtyjä ;)

Juu mutta asiaan, tykkään pitää kodin siistinä ja nykyään se onnistuu todella kätevästi, kun olen organisoinut homman hyvin. Ei siistinä pitäminen onnistu siten, että pitää kerran viikossa siivouspäivän ja lopun aikaa antaa lian ja sotkun kerääntyä.

Teille, joilla on liikaa tavaraa: heittäkää ne liiat tavarat pois! Kaikki, mitä ei ole vuoteen käytetty on turhaa.

Vierailija
7/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meilläkin useiden mielestä on aina tosi siistiä, mutta meillä saa elämisen jäljet näkyä (nyttenkin lasten aamulliset majaleikit eteisessä, olohuoneeseen unohtunut jos toinenkin astia ja vaate, keittiössäkin näyttää olevan parit lasten kengät jne).

Vierailija
8/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin tekee koko perhe. Vihaan seiskan ja muiden roskalehtien lukijoita. Puhumattakaan hömppäromaaneista...

Vierailija
9/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silitän kaiken. Äitinikin silitti aina kaiken. Silitän lakanatkin kun ei ole mankelia. SIlitän joka ilta telkkaa katsellessani.

Vierailija
10/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään suhteellisuuden tajua!

Vierailija
11/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voin, tykkään siististä kodista ja mammalomalla on aikaa siitä pitää huoli. Lapsen leikit saa olla levällään hänen huoneessaan, niihin en todellakaan sekaannu enkä siivoa vieraita varten pois. Mutta muut huoneet pidän kyllä siistissä kunnossa ja korjaan esim. olohuoneesta astiat (jos on illalla syöty siellä telkkaria katsoessa) pois aamujärjestelyjen yhteydessä.

t. 13

Vierailija
12/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan vielä ulkomaillakin. Ähäkutti. Ja kun siivooja siivoaa, house keeper laittaa ruoat ja maid silittää ja puutarhuri pitää huolta pihasta ja istutuksista niin kyllä minulle jää joogan lisäksi aikaa harrastaa myös kirjallisuutta, taidetta ja kulttuuria. Ylenkatson sivistymättömiä ihmisiä.

Vierailija
13/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lakanoiden ja pyyheliinojen silittämisen lopiten toisen lapsen synnyttyä. Tuntui tuota aikaa olevan muutenkin niin vähän, turha haaskata sitä johonkin niin turhaan kuin pyyheliinojen silittäminen...

Vierailija
14/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka voit erehtyä luulemaan että on siistiä ja puhdasta mutta kappas vaan kun katsot tarkemmin niin on aika järkkyä. Keittiö ihan likainen siis pinnoissa roiskeita, mikro sisältä aivan kauhee ja joka puolella asuntoa pölyä pinttynyttä likaa jne.

Meillä voi olla sekaista m m. lasten leluja siellä täällä ja jotian muuta tavaraa mutta likaista ei koskaan ei mitään pittynyttä likaa, pölyä tms.

Vierailija
15/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua ällöttää einesten syöjät. Meillä syödään alusta loppuun itse valmistettuja ruokia luomu aineksista.

Vierailija
16/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäjärjestys ja puhtaus ovat eri asioita...

Vierailija:

Mua ällöttää paskaset kämpät.

Vierailija
17/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä puhdasta mutta tavarat voi olla hujan hajan.

Vierailija
18/18 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme