Kuinka monta tuoppia, lasia tms on tarttunut mukaasi baarista?
Mulla viisi tuoppia ja pari viinilasia. Kokoelma kasvaa vaan. :) Ylpein olen parista Karhu-tuopista.
Kommentit (32)
Ja muut asiakkaat maksavat nämä "ilmaiset" lasit sitten juomiensa nousseissa hinnoissa. Kiitos!
Muutamat erikoisemmat shottilasit ja pari drinkkilasia on lähtenyt mukaan! Ei kaduta
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:46"]Entisen kämppäni kaikki lasit eli noin 30
[/quote]
mulla oli kanssa poikamiehenä kaikki astiat,lasit,lautaset,ruokailuvälineet pöllitty baareista ja huoltoasemilta.shottilaseja,tuoppeja ym. On varastossa laatikoittain kun eivät kelpaa avokille.
Ei yhtään. En ole varas, toisin kuin yllättävän moni täällä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:46"]Ja muut asiakkaat maksavat nämä "ilmaiset" lasit sitten juomiensa nousseissa hinnoissa. Kiitos!
[/quote]
No ei ne lasit nyt niin kalliita ole! Ei pari tuoppia mihinkään juomien hintaan vaikuta. :D
Ei yhtään. Ei tulisi mieleenkään viedä jonkun toisen laseja, oli kyseessä sitten ravintola tai ystävä.
Shottilaseja löytyy, viinikarahvi, muutama drinkkilasi ja martinilaseja löytyy. Ja sit yhdestä baarista vein keraamisia kuppeja.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:52"]Baarista en ikinä ottaisi mutta nelisen tuoppia olen yhteensä löytänyt ojasta aamulenkeillä. Keräsin ne mukaan ja nyt on ollut jo vuosia jokapäiväisessä käytössä.
[/quote]
Hahaa ettei vaan ois mun laseja sieltä ojasta :D mä jostain kumman syystä oon aina nakannu mukaan otetut lasit jorpakkoon sillan yli. Ku ei oo kerenny juua juomaa loppuun kun muut on halunnu lähtä nii lasi matkaan vaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 11:31"]
Oltiin tulossa Tallinnasta viime syksynä, olin kuski joten tilasin pelkän veden. Maksoi about 4e ja tuli vesipullo ja lasi, johon voi kaataa. Lasi oli todella hieno, vähän viskilasimainen ja olin joskus kaupassa himoinnut, mutten ollut ostanut. Se meni laukkuun, sitten vähän ajan päästä piti tilata toinen vesi, että sain toisen lasin :)
[/quote]
Tän voi jo ymmärtääkin. Tuohon hintaan varmaan sisältyy jo se lasikin, 4 euron vesi, huh