Niin väsynyt taas sosiaalisen päivän jälkeen
En ymmärrä miten jotkut voi olla joka ikinen päivä aamusta iltaan isoissa ihmisryhmissä.. Olen ollut koko päivän yliopistolla erinäisissä ryhmätöissä (yliopisto on nykyään pelkkää ryhmätyötä) ja olen aivan puhki. Huomenna samanlainen päivä. Olen herkkä ja introvertti ihminen ja itselle tämä on tuskaa. Nyt makaan loppuillan sohvalla, kun en jaksa muuta.
Onko kohtalotovereita? Ja miten te, jotka ette väsy niin koette sosiaaliset tilanteet? Onko outoa väsyä tällaisesta? Vai tunnistaako joku samaa. Itsellä on tuntosarvet koko ajan pystyssä enkä osaa vaan olla skannaamatta tilannetta. Se väsyttää. Ja myös se, että joudun pakottamaan itseni puheliaammaksi mitä oikeasti olen ryhmässä..
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Väsyn herkästi kun stressaan ja ahdistun ihmisporukoissa
taustalla siis sos tilanteiden pelko ja olen ollut tästä sairaslomallakin kun tulee burn out
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Väsyn herkästi kun stressaan ja ahdistun ihmisporukoissa
taustalla siis sos tilanteiden pelko ja olen ollut tästä sairaslomallakin kun tulee burn out
Minuakin ahdistaa, jos joutuu hirveästi esiintymään tai spontaanisti puhumaan/kommentoimaan. "Mitä jäi luennolta mieleen" En minä keksi heti mitään sanottavaa.. Itsellä ei ole todettu mitään sosiaalisen tilanteiden pelkoa.. Olen koko elämäni yrittänyt siedättää itseäni ja en välttele noita tilanteita, mutta jälkeen päin olen kyllä väsynyt ja usein ne yhä etukäteen varsinkin ahdistavat. Ap
Up