Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt itsensäpaljastelijan?

Vierailija
28.06.2015 |

Missä ja miten toimit tilanteessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävelin töihin illalla niin kirjaimellisesti pusikosta hyppäsi mies sepalus auki ja muna kädessä. Taisin kiljasta kun pelästyin niin hemmetisti ja ryntäsin juoksuun.

Vierailija
22/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:40"]

Metrossa kerran. Siisti n.35 v.Mies. Ku huomasin ni sanoin et hyi vittu, näkeeks kaikki mitää tää tyyppi tääl tekee! Tais ressukka vähä hämmentyä ;D

[/quote]

taisit antaa sille juuri sen, mitä se halusikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävelin sellaisella pikkutiellä ja huomasin että joku auto seurasi hitaasti selän takana. Kun käännyin mennäkseni tien toiselle puolelle niin äijä pysähtyi ja avasi oven, oli siinä lerppu kädessä ja huuteli jotain.. Itse juoksin paniikissa karkuun. Tää mies oli n.20-25vuotias.

Vierailija
24/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:40"]

Metrossa kerran. Siisti n.35 v.Mies. Ku huomasin ni sanoin et hyi vittu, näkeeks kaikki mitää tää tyyppi tääl tekee! Tais ressukka vähä hämmentyä ;D

[/quote]

taisit antaa sille juuri sen, mitä se halusikin.
[/quote]

Väärin. Itsensäpaljastaja hakee nimenomaan kauhistunutta pelokasta ja hämmentynyttä reaktiota. Hänelle pahin on jos käyttäytyy juuri näin tai sitten välinpitämättömästi.

Vierailija
25/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen auton ikkunasta nähnyt kun joku istuu bussipysäkillä muna kädessä

Vierailija
26/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kuntosalilla. Kyseessä oli yllättäen mamu. En reagoinut asiaan mitenkään, jatkoin vain treeniä normaalisti.

Vierailija
27/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini äiti näki aikoinaan itsensäpaljastajan, nuoren miehen jossain kadunkulmassa. Oli alkanut kyselemään miksi täällä seisot. Mies oli alkanut itkemään ja selvisi, että oli naimisissa mutta pakkomielle mikä pakkomielle. Oli tämän jälkeen hakeutunut hoitoon ja miehen vaimo tuli myöhemmin kiittämään.

Vierailija
28/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena monta kertaa. Kotimatkalla, kaupassa ja kirjastossa. Monesti oli sama siististi pukeutuva mies, jonka näin myös kerran pienten lastensa kanssa kaupassa. Lieneekö perhe tiennyt miehen harrastuksesta katsella teinityttöjä... Itse olin, että en olisi huomannutkaan.

Vierailija
29/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 17:50"]

Jatkan itse pohdintaani. Ehkä hoitoonohjaus on tehokkaampaa nykyisin. Ennen ehkä pidettiin vain harmittomina reppanoina ja seksuaalinen itsemääräämisoikeus naisilla ei ollut niin turhan tarkkaa. 

Lähinnä paheksuttiin kunnolla vain lapsille paljastelijoita. Tutkimus on osoittanut, että raiskaajilla on usein itsensäpaljastelutausta. Ennen ajateltiin, että ovat ilman muuta vaarattomia. 

Useimmati tietysti ovatkin. 

[/quote]

Eikös entisaikaan muutenkin ollut lähes jokakylällä joku setä tai eno, jonka tiedettiin ihan yleisesti kamalasti haluavan sylitellä ja pussailla muiden lapsia ja joiden kanssa ei suositeltu menemään metsäretkelle. Asialle ei silti oikein tehty mitään, kun se Jalmari nyt on vaan sellanen. Vähän ehkä supistiin nurkissa ja ehkä vähän paheksuttii, mutta pidettiin kuitenkin sen lapsen omana vikana joka varoittelusta huolimatta lähti Jalmarille kylään.

Vierailija
30/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteikäisenä näin samaa ikäluokkaa olevan pojan masturboimassa kadulla lähes kaupungin keskustassa. En tiedä mistä siinä oli kysymys.

Yli viisi vuotta sitten näin keski-ikäisen naisen saarella tulevan alasti jostakin ulkosaunasta tai semmoisesta. Oltiin siinä isomman porukan kanssa kävelyllä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
31/31 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti. Se kerroista hämmensi enemmän, kun mukana oli rattaissa oleva taapero :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme