Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia leasing-autoista?

Vierailija
14.02.2022 |

Helppous houkuttelee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään?

Vierailija
2/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo toinen yksityisleasinauto menossa. Ikinä en halua omaa kun tämä on niin vaivatonta!

Maksan uudesta kauppakassistani 210e/kk ja sillä hoituu renkaanvaihdot, huollot, sijaisautot ja pikkusälä mitä tarvitsen.

Maksan bensat, vakuutukset ja ajeln mukavasti. Kävi vielä tuuri kun auto on astetta sporttisempi ja varustellumpi kuin mitä tilasin, sain samaan hintaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo toinen yksityisleasinauto menossa. Ikinä en halua omaa kun tämä on niin vaivatonta!

Maksan uudesta kauppakassistani 210e/kk ja sillä hoituu renkaanvaihdot, huollot, sijaisautot ja pikkusälä mitä tarvitsen.

Maksan bensat, vakuutukset ja ajeln mukavasti. Kävi vielä tuuri kun auto on astetta sporttisempi ja varustellumpi kuin mitä tilasin, sain samaan hintaan

Mistä otit? Oon yrittänyt selailla eri vaihtoehtoja, mutta vaikuttaa aikamoiselta viidakolta.

Ap

Vierailija
4/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä otit? Oon yrittänyt selailla eri vaihtoehtoja, mutta vaikuttaa aikamoiselta viidakolta.

Ap

Ri-Lease. Pieni pulju Pk seudulla. Ei hienoja tiloja mutta erinomainen palvelu

Vierailija
5/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimukseen kuuluva sallittu kilometrimäärä on usein yllättävän pieni, ylimenevistä kilometreistä pitää maksaa extraa.

Vierailija
6/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopimukseen kuuluva sallittu kilometrimäärä on usein yllättävän pieni, ylimenevistä kilometreistä pitää maksaa extraa.

Senhän saa itse määritellä? Itsellä on 10 000km per vuosi mikä riittää omiin tarpeisiin kevyesti. 

Vierailija
7/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan mainosta? Sopimukseen kirjataan se kilometrimäärä mitä aiot ajaa sopimuskaudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi