Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainon vaikutus miehen kiinnostukseen?

Vierailija
28.06.2015 |

Olen nyt puoli vuotta tuntenut yhden miehen, joka vaikuttaa kiinnostuneelta minusta. Hän flirttailee, kehuu minua kauniiksi, mukavaksi, hyväksi kuuntelijaksi, hauskaksi, söpöksi, fiksuksi jne... sanoo, että viihtyy seurassani paremmin kuin kenenkään kanssa. Meillä on tosi mukavaa yhdessä. Mies on mua vähän vanhempi ja eronnut. Hän ei kuitenkaan tee aloitetta että juttu syvenisi. Olemme suudelleet pari kertaa, mutta ei menty sen pidemmälle.

Kun hän niin aina kehuu mua kaikilla tavoilla, niin olen alkanut nyt miettiä, että missä syy on. Mulla on hieman ylipainoa (josta yritän päästä eroon - liikun säännöllisesti ja syön pääosin terveellisesti ja kevyesti, ja olen laihtunutkin jo hieman). Miehen entiset ovat kuvien perusteella olleet hyvin hoikkia naisia. Ehkä hän ei tunne muhun seksuaalista vetoa, koska en ole hoikka? Voisiko tämä olla todennäköistä? Mies itse on komea ja hauska ja naisia riittäisi...siksi tunnen epävarmuutta nyt. Mies kyllä on kehunut ulkonäköäni ja sanonut, että olen seksikäs ja hänelle on myös tärkeintä se mitä on pään sisällä. Mutta voisiko kyse sittenkin olla painostani? Hän on varmaan liian kohtelias, että sanoisi siitä mitään. Hän ei ole kommentoinut laihtumistani mitenkään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo nuorena ylipainoinen, niin vanhempana sinust kehkeytyy vielä oikein kunnon valas. Mies lienee nähnyt vastaavia "kukkaan puhkeamisia" kaveripiirissään jo ihan riittämiin. 

Vierailija
2/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 03:02"]

Jos olet jo nuorena ylipainoinen, niin vanhempana sinust kehkeytyy vielä oikein kunnon valas. Mies lienee nähnyt vastaavia "kukkaan puhkeamisia" kaveripiirissään jo ihan riittämiin. 

[/quote]

Niin mutta entäs kun mies tietää, että haluan pitää itsestäni huolta ja syödä terveellisesti ja liikkua (ja hoikistua myös)? Olemme käyneet yhdessä lenkeilläkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää tuhdeista. Itsekin periaatteessa, jos se on tasaisesti jakautunut eli selvä vyötärö löytyy. Jos olet synnyttänyt, niin voi pelätä minkänäköinen vatsa vaatteiden alla lymyää ja minkäkokoinen pilde. Tai sitten etenee vain hitaasti. Tai ei sittenkään ole riittävän kiinnostunut. Itsekin pidän joistain naisista, mutta koska en koe seksuaalisesti riittävän kiinnostaviksi, jätän panot väliin. Pienempi paha niin. Kuitenkin tiedän, että on hyvinkin epätäydellisiä naisia, jotka kiihottavat minua ja ovat sen lisäksi fiksuja ja hyvää seuraa.

Vierailija
4/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista miehistä ota selvää. 

Vierailija
5/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 03:14"]

Jotkut tykkää tuhdeista. Itsekin periaatteessa, jos se on tasaisesti jakautunut eli selvä vyötärö löytyy. Jos olet synnyttänyt, niin voi pelätä minkänäköinen vatsa vaatteiden alla lymyää ja minkäkokoinen pilde. Tai sitten etenee vain hitaasti. Tai ei sittenkään ole riittävän kiinnostunut. Itsekin pidän joistain naisista, mutta koska en koe seksuaalisesti riittävän kiinnostaviksi, jätän panot väliin. Pienempi paha niin. Kuitenkin tiedän, että on hyvinkin epätäydellisiä naisia, jotka kiihottavat minua ja ovat sen lisäksi fiksuja ja hyvää seuraa.

[/quote]

Hmm, en ole synnyttänyt, ei ole lapsia. Mies on nähnyt minut "puolialasti" alusvaatteisillani eli jonkinlainen käsitys hänellä täytyy olla siitä miltä näytän. Koska hän tuntuu pitävän seurastani ja luonteestani, niin en oikein keksi muuta kuin joku ulkonäöllinen syy, miksi hän ei halua mennä pidemmälle ? Tai sitten hän vain tosiaan haluaa edetä kovin hitaasti.

ap

Vierailija
6/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää pakkeja?

Vierailija
7/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka paljon sitä ylipainoa on? Minulle pieni ylipaino ei olisi mikään este suhteen alkamiselle.
M34

Vierailija
8/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ekana mieleen, että miehellä on joko tosi pieni/erektiovaikeuksia... Toivottavasti asia ei niin ole.

Miehen omat ongelmat seksin suhteen selittäisi sen hyvin miten pitää sinua haluttavana mutta on edetty hitaasti. 

Vierailija
9/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammone

Vierailija
10/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on muitakin naisia kierroksessa? Luulen ikävä kyllä niin, panee jotakuta muuta, mutta viihtyy kuitenkin sun hyvässä seurassasi, koska osaat jutella.

Vierailija
11/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että hän on vanhempi ja eronnut. Syy voi olla ihan siinä, että suojaa itseään uudelta suhteelta. Kun ei ehkä kuitenkaan ole rakastunut, niin se voi olla hyvä syy olla menemättä pidemmälle.

Vierailija
12/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se vaan on kohtelias ja haluu olla sun kaveri... Vain kaveri!

miksi naiset haluaa vain seurustelukumppania? 

moni mies haluaa vain kavereita ja joskus seksiä. Ei vaa jaksa parisudetta....

Vierailija
13/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä joita ei kiinnosta onko nainen ylipainoinen vai ei, minä en ole yksi heistä. En seurustelisi ikinä naisen kanssa, joka on ylipainoinen.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tämä mies olisi samanlainen.

T: Mies 27.

Vierailija
14/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla valitettavasti erktio-ongelmia sillä kaverilla. Pelkää epäonnistumista. Suomalaiset miehet eivät ole mitään riskinottajia. Erektio-ongelmat eivät muuten liity mitenkään naisen ulkonäköön, vaikka miehet haluavat asian siihen verhoten tarjoilla. Nuorilla miehillä näitä ongelmia ei ole. Homma pelittää joka kerta, vaikka olisi millainen "ruma" nainen vastassa. Kun ikään tulee lisää, paineet kasvaa ja pelko epäonnistumisessa lamaannuttaa miehen seksielimen.

Voithan jossain vaiheessa yrittää keskustella asiasta. Miksei miehet osaisi tyydyttää naista ilman penistä?

Vierailija
15/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 03:14"]

[/quote]

Sinähän se olet täydellinen jumalallinen olento, että osaat arvioida näitä hyvinkin "epätäydellisiä" naisia?

Vierailija
16/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:31"]

Erektio-ongelmat eivät muuten liity mitenkään naisen ulkonäköön, vaikka miehet haluavat asian siihen verhoten tarjoilla. Nuorilla miehillä näitä ongelmia ei ole. Homma pelittää joka kerta, vaikka olisi millainen "ruma" nainen vastassa.

[/quote]Virheellistä ja haitallista infoa nuorille miehille ja pojille! Erektio ei todellakaan ole mikään automaatio vaan edellyttää kiihottumista siinä missä naisen kostuminenkin. Usko tai älä, mutta kaikkia miehiä eivät nuorenakaan kiihota kaikki ja kaikenlaiset tilanteet.

[/quote]

Joo. En ota kantaa niihin miehiin, joilla on liikaa estrogeeniä systeemissään. Normaalilla miehellä tämä ei ole kuitenkaan ongelma.

Vierailija
17/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap itsetunto, äläkä analysoi koko ajan.  Mies ei ajattele noin monimutkaisesti kuin sinä ja muut ämmät täälä. Jos mies sanoo että oot kaunis ja seksikäs, niin sitten hänen mielstään olet sitä. Jotenkin niin ärsyynny tästä akkamaisesta tippaleipäajatusmallista. Jos mies sanoo jotain, siitä ei tarvitse lähteä vetämään 10000 ajatusta että niin, se sanoin noin mutta se tarkoittaa näin ja mitä jos se sittenkin miettii tuollein ja tällein ja jaj jajajajajjajajjaaaa.... AAARGH!

Minä oon vaan nainen jolla on ilmeisesti miehen aivot. ja oon läski. Ja olin läski jo tavatessani nykyisen mieheni. Ja kauniiksi saan itteni kuulla joka päivä ja seksiä on. Ja ei ole tarvetta kyseenalaistaa asiaa.

Vierailija
18/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:31"]Taitaa olla valitettavasti erktio-ongelmia sillä kaverilla. Pelkää epäonnistumista. Suomalaiset miehet eivät ole mitään riskinottajia. Erektio-ongelmat eivät muuten liity mitenkään naisen ulkonäköön, vaikka miehet haluavat asian siihen verhoten tarjoilla. Nuorilla miehillä näitä ongelmia ei ole. Homma pelittää joka kerta, vaikka olisi millainen "ruma" nainen vastassa. Kun ikään tulee lisää, paineet kasvaa ja pelko epäonnistumisessa lamaannuttaa miehen seksielimen.

Voithan jossain vaiheessa yrittää keskustella asiasta. Miksei miehet osaisi tyydyttää naista ilman penistä?
[/quote]
Minulla ei ainakaan sellaisella miehelle olisi käyttöä. Jos ei yhdyntää ole luvassa, osaan kyllä tyydyttää itsekin itseni. Parisuhde on läheisyyttä ja yhdyntä sen kaltaisen läheisyyden tärkein osa. Olisi todella epätyydyttävää haluta vieressään olevaa miestä ja jäädä kuitenkin aina ilman sitä syvintä läheisyyttä.

Vierailija
19/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:13"]

On miehiä joita ei kiinnosta onko nainen ylipainoinen vai ei, minä en ole yksi heistä. En seurustelisi ikinä naisen kanssa, joka on ylipainoinen.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tämä mies olisi samanlainen.

T: Mies 27.

[/quote]

Itselläni ei pelkkä ylipaino ratkaise. Jos nainen aktiivisesti liikkuu ja edes yrittää elää terveellistä elämää niin silloin pieni pyöreys ei haittaa.

Jep, ja en ole mikään terveysfasisti. Ylipaino nyt vain on yksi merkittävä terveysriski, jonka seurauksista maksetaan ns. pitkä penni yksilö- ja yhteiskuntatasolla. Ja tulevaisuudessa oletettavasti vielä enemmän.
[/quote]pieni ylipaino, painoindeksi 26 on todettu olevan terveellisen painolukema varsinkin päärynämallisille naisille. Eli reitevä ja persevä lievästi ylipainoinen on terveellisin vaihtoehto jos arvostaa terveyttä.
[/quote]
BMI 26 on sen verran vähän ylipainoa, että sitä ei silmällä huomaa tai sitten väittää toista normaalipainon ylärajoilla olevaa myös ylipainoiseksi. Fiksu kirjoitus fiksulta mieheltä, kaikesta sitä vedetäänkin herneet nenään.

Vierailija
20/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:31"]Taitaa olla valitettavasti erktio-ongelmia sillä kaverilla. Pelkää epäonnistumista. Suomalaiset miehet eivät ole mitään riskinottajia. Erektio-ongelmat eivät muuten liity mitenkään naisen ulkonäköön, vaikka miehet haluavat asian siihen verhoten tarjoilla. Nuorilla miehillä näitä ongelmia ei ole. Homma pelittää joka kerta, vaikka olisi millainen "ruma" nainen vastassa. Kun ikään tulee lisää, paineet kasvaa ja pelko epäonnistumisessa lamaannuttaa miehen seksielimen.

[/quote]
Minulla ei ainakaan sellaisella miehelle olisi käyttöä. Jos ei yhdyntää ole luvassa, osaan kyllä tyydyttää itsekin itseni. Parisuhde on läheisyyttä ja yhdyntä sen kaltaisen läheisyyden tärkein osa. Olisi todella epätyydyttävää haluta vieressään olevaa miestä ja jäädä kuitenkin aina ilman sitä syvintä läheisyyttä.
[/quote] Tässä ei ollut kuitenkaan vielä parisuhdetta, vaan tapailua jossa ei edetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi