Aviomies jätti toisen naisen takia
Ahdistaa ja pelottaa tulevaisuus. Aviomies jätti mut toisen naisen takia jonka kanssa ovat jutelleet kuukauden verran. Meillä on kaksi vuotias poika ja mies uhkaa viedä lapsenkin. En saa unta, tulevaisuus pelottaa enkä tiedä miten selviän kun tämä tuli aivan puskista. Ollaan oltu naimisissa alle vuoden ja rakastan miestäni yli kaiken...
Kommentit (68)
Todella ikävää :( Halaus ja voimia sinulle ap.
Pelottaa oma jaksaminen.. Mä en tiedä miten selviän tästä... Ap
Onpas hölmöjä kommentteja täällä..Sinä selviät ap kyllä vaikka nyt se tuntuu mahdottomalta. Suret rauhassa, otat vastaan kaiken avun, lepäät, olet hyvä itsellesi ja lapsellesi. Tiedän tuon tunteen, ja se on helvettiä, mutta hetki ja päivä kerrallaan. Kaikkea hyvää sinulle ❤
Älä taas ap aloita näitä "mies jätti" juttuja, lopeta tää propaganda ja jätä ihmiset rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 03:03"]Onpas hölmöjä kommentteja täällä..Sinä selviät ap kyllä vaikka nyt se tuntuu mahdottomalta. Suret rauhassa, otat vastaan kaiken avun, lepäät, olet hyvä itsellesi ja lapsellesi. Tiedän tuon tunteen, ja se on helvettiä, mutta hetki ja päivä kerrallaan. Kaikkea hyvää sinulle ❤
[/quote]
Kiitos ihanista sanoista <3
Olipa paska juttu. Asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella. Joku päivä aurinko jo paistaa.
t.male
Asioilla ei ole vain 'tapana järjestyä'. On ihmisiä jotka laittaa asiat järjestymään ja sitten niitä, jotka ruikuttaa vuosienkin päästä kun elämä on paskaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 03:40"]Asioilla ei ole vain 'tapana järjestyä'. On ihmisiä jotka laittaa asiat järjestymään ja sitten niitä, jotka ruikuttaa vuosienkin päästä kun elämä on paskaa.
[/quote]
Tuo on totta. Kun mä pääsen tästä shokista niin alan järjestämään asioita uusiksi.. Poika on kaikkein tärkein. Pelkään vaan että mies käyttää lasta pelinappulana. Nyt jo uhkaillu vievänsä lapsen multa.
Tämän takia ihmisiin kannattaa aina suhtautua varauksella. Eikä rakennella niitä kiiltokuva haaveihmemaailma pläplä plää... Papin aamen ei sitä liittoa ikuiseksi tee....
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:22"]
Tämän takia ihmisiin kannattaa aina suhtautua varauksella. Eikä rakennella niitä kiiltokuva haaveihmemaailma pläplä plää... Papin aamen ei sitä liittoa ikuiseksi tee....
[/quote]
Jotenkin toivotonta. Kun kehenkään ei voi vaan luottaa koko sydämellään.
Tsemppiä! Ei se vaihtamalla parane.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:59"]Onko sinulla joku syy epäillä että mies saisi lapsen etkä sinä? Jos olet ns. normaali äiti, saat kyllä yhteishuoltajuuden varmasti esim. niin että lapsi isällään joka toinen vkl tai sitten viikko ja viikko -systeemillä. Älä tuota asiaa murehdi suotta.
[/quote]
Näin. Miehen oikeudet on näissä asioissa melkoisen paskat. Ei 2-vuotiasta mihinkään viikko-viikko-systeemiin määrätä, eikä edes joka toinen viikonloppu.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:38"]Miksi voisi edes viedä lapsesi? Suomessa ei noin vain myönnetä yksinhuoltajuutta isälle. Varaa sinä ensin se aika lastenvalvojalle. Paperit kuntoon, niin voi olla huoleti.
[/quote]
Joo täytyy ottaa asiasta selvää koska mä en halua että lapsi joutuu tähän pelinappulaksi. Enkä myöskää halua että mua voidaan kiristää lapsen avulla. Eilen just mies lähetti viestin että ottaa lapsen ja lähtee eikä kerro mihin menee jos en vastaa puhelimeen..
[/quote]
Säästä viestit. Tuolla menolla mies ei saa huoltajuutta lainkaan. Yleensähän huoltajuus menee molemmille, mutta noin pienen tapaamisoikeudet ovat silti miehellä melkoisen vähäiset, yhteishuoltajuudesta huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:38"]Miksi voisi edes viedä lapsesi? Suomessa ei noin vain myönnetä yksinhuoltajuutta isälle. Varaa sinä ensin se aika lastenvalvojalle. Paperit kuntoon, niin voi olla huoleti.
[/quote]
Joo täytyy ottaa asiasta selvää koska mä en halua että lapsi joutuu tähän pelinappulaksi. Enkä myöskää halua että mua voidaan kiristää lapsen avulla. Eilen just mies lähetti viestin että ottaa lapsen ja lähtee eikä kerro mihin menee jos en vastaa puhelimeen..
[/quote]
Säästä viestit. Tuolla menolla mies ei saa huoltajuutta lainkaan. Yleensähän huoltajuus menee molemmille, mutta noin pienen tapaamisoikeudet ovat silti miehellä melkoisen vähäiset, yhteishuoltajuudesta huolimatta.
[/quote]
Komppaan, hölmö mies uhkailee lapsikaappauksella joka on rikos. Ja laittaa vielä musta valkoiselle - tekstari on yhtä vahva todiste kuin kirjoitettu paperi.
En usko et mies saa lasta. Yleensä naisilla on isompi mahdollisuus saada lapsi kuin miehillä
Olet nainen -> saat lähihuoltajuuden. Näin se tasa-arvo toteutuu Suomessa.
Hei!
Minun äitini on kokenut tuon saman, heillä on kaksi yhteistä lasta. Toista lasta äitini odotti viimesillään kunnes sai selville miehensä tekevän huoria. Vaikea paikka tämä oli äidilleni silloin. Ja he kävivät oikeudessa saakka tappelemassa lasten huoltajuudesta, jonka mies hävisi. Nykyään hän on onnellisesti naimisissa isäni kanssa jolle hän on tehnyt minut ja veljeni. :)
Kyllä sinäkin selviät! Voimia!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:52"]Tietysti sinä pidät lapsen. Äitihän sen aina saa.
[/quote]
Höpö höpö. Onneksi ei.
M41
Mun mielestä ei pitäisi lapsesta taistella vaan olla onnellinen että lapsella on isä, joka on kiinnostunut lapsesta. Ja antaa sitä myös sille hoitoon.hoitoon, niin usein kuin tarvetta ja että pysyy välit hyvinä.
Jebadou, kesä kasikuus!