Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; viikonloppuyöt ovat masentavia

Vierailija
28.06.2015 |

Kun asuu kaupungissa, kuulee kaikki juhlijoiden äänet ja kenkien kopinan käytävissä. Kun menee sitten ulos katsomaan asenteella "Ehkäpä minäkin", niin seurauksena on sitten ennalta-arvattava pettymys, kun kaikki paikat ovat pelottavan täynnä ja meluisia. On hirveät jonot ja siellä ihmislauman seassa tietää olevansa vain yksi mitätön kirppu, jota kukaan ei voi luontevasti lähestyä huutamatta ja iholle tunkematta ratkaisevalla sekunnilla ja päinvastoin. Tanssimisesta on turha haaveilla, jos puhelinkopin kokoinen tila ei kiinnosta.

Toki siellä kaduilla on tavallaan ihan kiintoisaa ja tulee tunne siitä, että ei jää kaikesta pois, kun näkee kaikki parisuhderiidat ja onnelliset tai sellaista esittävät ihmiset ja voi ottaa heihin katsekontaktia aina välillä. Naisiahan siellä ei tietenkään yksin liiku tai jos liikkuukin, he ovat suorastaan aggressiivisen motivoituneita päästäkseen nopeasti pisteestä A pisteeseen B ja idylli juttelemisesta puistossa tai vaikka kansalaisopiston pihalla murtuu nopeasti todellisuuden puristuksissa. Joskus voi levähtää jonkun suojaisan penkin päällä ja sitten mennä taas tulviville kaduille, mutta tänään oli liian märkää ulkona istuutumiseen.

Jos tuota taustahälyä ei koko ajan olisi päällä, ei ehkä tuntisi itseään niin yksinäiseksi viikonloppuisin.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (37)

Vierailija
2/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja fiiliksiä täällä. Useampi juhliva porukka mennyt tuosta ikkunan alta kadulla. Itse kyhjötän yksin täällä kotona. Baarit ei edes kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:08"]

Samoja fiiliksiä täällä. Useampi juhliva porukka mennyt tuosta ikkunan alta kadulla. Itse kyhjötän yksin täällä kotona. Baarit ei edes kiinnosta.

[/quote]Minkälainen ihminen olet? Jos vaikka jutellaan tylsyyksissämme.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä naisia kolajuoman voimalla kaadeta, eikä kadulla kannata ketään lähestyä. Saa vain lakat silmille. Baariin mars, vitunmoinen kyörä päälle ja sen jälkeen liukuhihnateknologialla lähestyy monia monia monituisia naisia. Joku on sitten tarpeeksi känninen ja epätoivoinen vaihtamaan muutaman sanan ja jos luoja suo, antaa illan lopuksi oikein pimperoakin.

Vierailija
5/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger ja sosiaalinen kyvyttömyys on hyvin vahvana tässä

Vierailija
6/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että taisin tuossa viime yönä nähdä todella erikoista unta. Siinä oli jonkinlainen satamamaisema, mutta suljettu tila ja siellä oli paljon serkkujani, muita sukulaisia ja kaikista tärkeimpänä yksi lapsuusaikainen läheinen kaverini ja hänen perheenjäseniään taustalla. Vaikka kaverini oli minua 1-2v nuorempi, hän näytti 35-vuotiaalta ja hänellä oli sellainen keski-ikääntyvän miehen harmahtava sänki naamassa, joka sai minut hymyilemään ja ajattelemaan ajan kulumista. Samalla yksi serkkuni istui sylissäni hieman samaan tapaan kuin lapsena, kun olimme läheisiä. Jossain vaiheessa unea oli myös puhetta joistakin synttärisuunnitelmista.

Unen jälkeen mietin pitäisikö minun vielä yrittää ottaa yhteyttä kaveriini mutta kun yritin lämmitellä suhdetta pitkähkön tauon jälkeen aikuisuuden kynnyksellä, ei se enää oikein toiminut kaverini passiivisuuden takia.

Kännykän herätyskello katkaisi sitten tuon unen, josta jäi kuitenkin hetkellisesti eräänlainen kaunis olotila.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
7/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat että kaikki muut ovat oppineet siinä 16-20v sosiaaliset taidot lähestyä ihmisiä ja olet silti viettämässä viikonloppuillat ylläpitämässä vauva.fi persoonaa jatkuvasti valittamassa puutteesta

Vierailija
8/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:14"]

Ei niitä naisia kolajuoman voimalla kaadeta, eikä kadulla kannata ketään lähestyä. Saa vain lakat silmille. Baariin mars, vitunmoinen kyörä päälle ja sen jälkeen liukuhihnateknologialla lähestyy monia monia monituisia naisia. Joku on sitten tarpeeksi känninen ja epätoivoinen vaihtamaan muutaman sanan ja jos luoja suo, antaa illan lopuksi oikein pimperoakin.

[/quote]Taidan käydä ulkona vain keskiviikkona ja muina arkipäivinä vain perjantaina. Aseina kola, vesi ja tanssi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
9/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:27"]

[/quote]Taidan käydä ulkona vain keskiviikkona ja muina arkipäivinä vain perjantaina. Aseina kola, vesi ja tanssi.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Aseesi eivät ole terässä ja taistelutanner valittu huonosti. Suntsu ei olisi mielissään.

Vierailija
10/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:30"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Aseesi eivät ole terässä ja taistelutanner valittu huonosti. Suntsu ei olisi mielissään.

[/quote]Kuulostaa siltä, kuin yrittäisit tehdä tästä asiasta jotakin minun vikaani tai puutettani, vaikka oikeasti se ongelma on ihan muualla. Minä vain sopeudun omalla tavallani niihin olosuhteisiin, mitä universumilla on tarjota. Olen aktiivinen monessakin eri paikassa ja nyt puhutaan yhdestä alueesta ja kontekstista.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:34"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

[/quote]Kuulostaa siltä, kuin yrittäisit tehdä tästä asiasta jotakin minun vikaani tai puutettani, vaikka oikeasti se ongelma on ihan muualla. Minä vain sopeudun omalla tavallani niihin olosuhteisiin, mitä universumilla on tarjota. Olen aktiivinen monessakin eri paikassa ja nyt puhutaan yhdestä alueesta ja kontekstista.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No, onnea yritykseen. Itse olin myös pitkään samanlainen ikineitsyt kuin sinäkin, mutta sitten opin kupletin juonen. Viina ja tilastomatematiikka. Mikään muu ei pelasta introverttiä spedeilijää.

Vierailija
12/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö! Karmea asenne että naisiin vetoaa joku känninen macho :O

Mies 29plus1V vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta ja kiehtovalta persoonalta.

Jos en olisi parisuhteessa yrittäisin varmasti päästä tapaamaan häntä.

Vierailija
13/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:17"]

Asperger ja sosiaalinen kyvyttömyys on hyvin vahvana tässä

[/quote]Mistä hemmetistä sinä tuollaiset diagnoosit revit? T: Oikeasti alan ihmisten kanssa töitä tekevä.

Vierailija
14/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:43"]

[/quote]

Naiset ymmärtävät naisen iskemisestä yhtä paljon kuin potilas leikkauksesta.

Vierailija
15/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinä Mies 29 (ja vuosi päälle, koneessani ei ole plus-näppäintä) oikeasti olet?

Oletko todellinen vai runoiletko tänne?

Jos olet totta niin voi kunpa kohtaisit pian sen ihmisen joka näkisi arvosi.. vaikka siellä puistossa.

Vierailija
16/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kun kesti vastata, jumahdin lukemaan artikkelia (http://jarjestot.uta.fi/aatos/paatos/2014-02/naurukauhu.html) ja tein iltapalaa. Jutellaan vaan :) Olen hyvin introvertti nainen 28vee. Vapaa-ajalla liikun paljon luonnossa, harrastan piirtämistä, luen paljon historiasta. Yleensä minut löytää kirjastosta.. Lempi jälkiruokani on creme brulee :)

Toivottavasti et ole vielä ennättänyt nukkumaan.

Vierailija
17/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:43"]

[/quote]

Naiset ymmärtävät naisen iskemisestä yhtä paljon kuin potilas leikkauksesta.

[/quote]Kyllä minä naisena ymmärrän mikä minuun vetoaa ja mikä ei. samoin moni kaunis viehättävä fiksu ystävättäreni.

Vierailija
18/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 02:34"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]Ehkä ap haluaa muuta kuin kännipanoa?

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

No, onnea yritykseen. Itse olin myös pitkään samanlainen ikineitsyt kuin sinäkin, mutta sitten opin kupletin juonen. Viina ja tilastomatematiikka. Mikään muu ei pelasta introverttiä spedeilijää.

[/quote]

Vierailija
19/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhi hii! Mainio nimi Linnea Lindholmin teoksella ko. kirjoituksessa :D

T: 3, 17

Vierailija
20/37 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaan paikkaan pomppas mun kommentti. Tarkoitin sen "ehk ap haluaa muutakin kuin kännipanoa" sille joka toivotti onnea yritykseen.

T:19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi