Miten kertoa vanhemmille?
Olen 12-vuotias tyttö. Yks mun parhaista kavereista on poika, ollaan tunnettu ekasta luokasta lähtien. Miten voisin kertoa vanhemmille, että hän on mun kaveri, että tää poika vois tulla meille sillonki ku oon yksin kotona. Kotona jos mainitsen sanan "poika" niin heti alkaa "jaa oot ihastunu teille tulee 50 lasta ja 70 koiraa 30 kissaa" Kertokaas aikuiset et miten ite ottaisitte asian mahdollisimman hyvin.
Kommentit (8)
No niin leikitäänkin, mutta tuntuu että vanhemmat ei hyväksyis sitä, että mun on kaverina poika. Vain kavereina.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 01:12"]
No niin leikitäänkin, mutta tuntuu että vanhemmat ei hyväksyis sitä, että mun on kaverina poika. Vain kavereina.
[/quote]
Ikävä juttu, mutta vanhempasi taitaa olla vähän pällejä. Omat isovanhemmat oli samanlaisia, eikä siinä mikään auttanut. Heille ja mahdollisesti sinun vanhemmille ei vain uponnut tieto että tytöt ja pojat voi olla kavereita ilman mitään romanttisia ajatuksia. Onko mahdollista mennä pojan luokse hengailemaan?
12 vee tähän aikaan palstalla. Äkkiä pois ennen kun pedot huomaa sut. Kauniita unia!
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 01:12"]
[/quote]
no sanot sitten vaan että se tulee ajelemaan pikkuautoilla
Yksikään 12-vuotias ei kirjoita noin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 01:26"]
Yksikään 12-vuotias ei kirjoita noin.
[/quote]
no ei, eikä valvo tähän aikaan tai jos sattuisiki vaövomaan ei saisi hengailla netissä, ei taatusti. provo mikä provo
On, käydään välillä esim. koulun pihalla juttelemassa niitä näitä.
Asiasta kolmanteen, kyllä mä oon 12-vuotta. Ja void kyl tosiaan mennä nukkumaan. Öitä!
Tuossa iässä leikitään vielä nukeilla ja pikkuautoilla joten pois tollaset höpöhöpöjutut