Tiedän tasan yhden tuota wt-nimittelysanaa käyttävän ihmisen
ja miten sen nyt sanoisin... no, koska olen käsittääkseni aika mukava ihminen, jätän nyt sanomatta sen tarkemmin. Sanotaan vaikka vain sen verran, että te ette tahtoisi häntä ystäväksenne, vaikka hän saattaakin ujuttautua sellaista teeskenteleväksi, totuuden ollessa samaan aikaan toisaalla. Ihan tosi, isot ihmiset, netissäkin voisi kuitenkin muistaa kuuluvansa pitkän tien kulkeneeseen monesta selviytyneeseen ihmisrotuun, muistaa sen faktan että sen mitä toiselle teet, se tulee tavalla tai toisella takaisin, riippumatta siitä miten korkealla oksalla hillut tässä pähkähullujen statushullujen nykyihmisten ravintoketjussa. Muuten ette yksikään ole punapersepaviaania enempää, kun ette te vaan käyttäytyessänne noin tosiaankaan ole, vaikka plakkarissa olisi parhaat todistukset tai kaikki raha mitä ehditte vaan itsellenne kahmia.
Minua harmittaa kun en nää näiden palstalaisten naamoja. Sitten kun kuolen, toivon että siellä toisella puolella minulle näytetään mitä ylimyksiä näiden nettitrolliviestien takaa löytyy.