Perheenisän näköinen insinööri poisti minut deittisovelluksessa
Kaikki meni muuten hyvin, kasvoni olivat ilmeisesti nätit, mutta vartaloni ei kelvannut!
Olen erittäin hoikka ja käyn salilla PT:n ohjauksessa monta kertaa viikossa.
Mitä nämä miehet oikein kuvittelee?? :D
Pari edellistä deittiäni olivat erittäin hyvännäköisiä ja 10v nuorempia kuin tämä mies.
Kommentit (27)
Ehkä se tykkää vähän muhkummista. Jos näytät joltain kisakissalta, niin ehkä se pelkäsi että alat raahaamaan sitäkin kohta salille, vaikka se istuisi mieluiten rouvan vieressä sohvalla katsomassa Temppareita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako koville?
Ihmettelen vaan :D
Kun oli selkeästi kuvasta kiinni. En itse ole niin pinnallinen - hänenkään kuvan suhteen.
Tai sitten hän on varattu ja puuhastelee deittipalstalla vain perhearjen piristykseksi? Sai screenshotin käsityömatskuksi, niin ehkä se riitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa hän sinua ulkonäkösi takia poisti. Muuten ei vain mieltynyt sinuun.
Teillä ei miehen mielestä natsannut.
Hän ihastui johonkin toiseen.
Ei se ulkonäkö ole aina kaikille se ykkösjuttu, kuten sulle itsellesi tuntuu olevan.
Kirjoittamalla saa ihmisestä melko hyvän käsityksen, ilman että pitää heti toinen nähdä.Edellyttäen, että molemmat ovat hyviä keskuselemaan kirjallisesti.
Hän halusi heti nähdä kuvat ja sitten poisti haha! Ei ehditty jutella
Olet niin ruma, etten viitsi jatkaa.
Tännekö tulit vinkumaan. Olipa minulla hyvä ihmistuntemus pelkkien kuvien perusteella, moukaksi sinut luokittelin ja oikeassa olin.
😂
Älä sure,oo onnellinen kukaan haluu yh.Eukkoo eikä ulkoo ne on rasittavia...parempiakin löytyy.
Jos se oli oikeastikin perheenisä ja tuli katuma päälle.
Et osaa yhdyssanasääntöjä. Kouluttamattomuutesi ja kovat luulosi itsestäsi paistavat läpi.
Et yltänyt insinöörin tasolle.
Sen pituinen se.
Get over it.