Hei! Olen juonut nyt viikon
Haluaisin eroon juomisesta. Määrät on noin 25 keskiolutta per päivä. Mutta en uskalla lopettaa koska pelkään psykoosia. Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on nyt fiilikset?
Pelokkaat. Kai se korkki pitää laittaa kiinni ja sitten yrittää syödä jotakin.
Hyi hitto. Ymmärrän ahmattejakin paljon paremmin kuin juoppoja. Katso peiliin ja tiedosta ja myönnä rappiosi. Siitä sitten hanat kiinni ja terveellisempi elämä haltuun. Hanki jotain järkevämpää tekemistä, ettei tarvitse istua pullo kourassa koko ajan.
Jos olet nukkunut myös niin eipä tuossa mitään kun lopettaa ja kärsiä krapula.
Jos delikka pelottaa, mene katkolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Ymmärrän ahmattejakin paljon paremmin kuin juoppoja. Katso peiliin ja tiedosta ja myönnä rappiosi. Siitä sitten hanat kiinni ja terveellisempi elämä haltuun. Hanki jotain järkevämpää tekemistä, ettei tarvitse istua pullo kourassa koko ajan.
Niin meillä kaikilla ei vain ole yhtä suoraa selkärankaan kuin sinulla.
Vähennä määriä. Juo päivittäin 12-15 olutta. Sitten taas vähennät lisää. Lopulta voit lopettaa kokonaan. Tai mene suosiolla lääkäriin/katkaisuhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nukkunut myös niin eipä tuossa mitään kun lopettaa ja kärsiä krapula.
Ei minulle tule krapulaa.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin meillä kaikilla ei vain ole yhtä suoraa selkärankaan kuin sinulla.
Riippuu asiasta. Viina ei maistu, mutta on niitä muitakin pahoja tapoja. Kukaan ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä ymmärrän juoppoja ja ahmatteja paremmin kuin sinun kaltaistasi pikkusieluista moraalinvartijaa.
Kiinnostaa että miksi? Haetko joka päivä 25 olutta kaupasta? Vai onko sulla iso varasto kotona? Juotko yksin? Onko perhettä? Töitä?
Viikko on jo hyvä alku. Ei muuta kun tsemppiä kehiin ja juot vähintään puoli vuotta.
A-klinikalla on hyvä nettisivusto, jonka nimi on Päihdelinkki. Kannattaa tutustua siihen!
Juoda