(¨) (¨) HELMIPULLAT vko 39 (¨) (¨)
Kommentit (4)
Elikkäs ei ole tapahtunut mitään suuntaan eikä toiseen.
Viime viikolla kävin 2 jumpassa ja kerran kuntosalilla. Ruokavalio ei oikeen oo kunnossa... Eilen illallakin vietettiin " mässyiltaa" eli jäätelöä, suklaata, lakumixiä, sipsiä ja dippiä... :/
Ja aamupalaksi vetäsin tänään tietenkin ne eileiset suklaalevyn jämät!!!
79.4kg/77.5kg/77.5kg
Tavoite : 72kg (66kg)
ja näytti 85,9kg
Mutta on kyllä (taasen) tullu herkuteltuakin...
86.6/merkannu jostain syystä tänne (???)/85.9
lopullinen tavoite: 65, jos sinne asti jaksaa... Mut eka vaikka tonne alle 80kg
Minä tyttö tempaisin eilen torstaina vanhasta muistista punnituspäivän avauksen omaksi viestikseen. Paino on siis edelleen +- 0. Käsittämätöntä...
Olen alkanut pitää herkkupäiväkirjaa selvittääkseni, olisiko vika siellä. Kieltämättä lähes joka päivälle on tullut ei yksi vaan jopa kaksi merkintää (tyyliin jätski, karkkipussi tms).
Jatkan näitä punniskeluja itse aina torstaisin, mutta ensi kerralla etsin tämän oikean pinon jostain. ;)
Unohdin vallan viime viikon pinoutumisen -puntarilla kyllä kävin ja samoissa lukemissa näemmä pyörin. Eipä sen puoleen, eihän se paino laske kun ei kunnolla ota itseään niskasta kiinni. Mulla on tosin se vakaa uskomus, että paino lähtee laskuun vasta kun pääsen aloittamaan liikuntaharrastukseni (itsepuolustus). Lenkkeilen ripeästi kävellen tunnin päivässä, mutta herkuttelen todellakin aivan liikaa :).
64,8 kg/66 kg/65 kg/65 kg/64,8 kg/65 kg/64,2 kg/
Tavoite siis 60 kg.
KL.