Olen jo eläkeikäinen. Kun menen meikkiostoksille niin minua palvellaan jotenkin omituisesti. En ymmärrä! Kohtalotovereita?
Eivätkö eläkeläiset saa ostaa meikkejä ja meikata? Voiko johtua siitä, että olen jotenkin outo lintu kun taidan olla aika nuorekas.
Tämä tapahtunut niin että olen reagoinut tähän sekä Sokoksen tavaratalossa että Lumenen tehtaanmyymälässä.
Onko muita joita oletettavasti 'syrjitään' meikkikaupoissa ulkonäön vuoksi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle niille max 20v myyjätytölle voi olla vaikea kohdistaa myyntiä selkeästi oman viiteryhmän ulkopuolelle.
Kun ei ymmärrä erilaisuutta tai ikääntymistä.
Toki ammattilainen on aina ammattilainen, mutta nuo pirpanat mitä tuolla osastoilla pyörii on monesti tosiaan vielä niin nuoria, että se ammattilaisuus on vasta tulossa sieltä :)
Juuri näin. Ei nuo pikkupimperot tiedä vielä elämästä eikä sen puoleen meikkaamisestakaan yhtään mitään. Osaavat sutia naamansa jonkun instabimbon opastuksella samanlaiseksi elottomaksi pakkelinaamariksi ja siinä se. Elämänkokemus on paikallaan ihan joka ammatissa, myös kosmetiikkamyyjänä.
Sydämen sivistys olisi myös paikallaan eräille.
Sädekehäsi on postitettu ja noudettavissa lähimmästä pakettinoutopisteestä lähipäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Pahin kokemus oli kun yritin etsiä apuja krooniseen kynsienpureskeluongelmaani ja olin aikeissa ostaa jotain lakkoja, joilla voisi vahvistaa kynttä jne.
Myyjä totesi käsistäni "hyi" eikä osannut auttaa yhtään. Kiitos Sokos.
Sun ongelma on korvien välissä, ei siihen kempparit ja kynsilakat auta. Tuollaisiin pakko-oireisiin pitäc hakea ammattiapua. Onko kynsienpureskeluongelmasi stressi-, trauma- ja ahdistusperäistä? Sen hoito lähtee sinusta itestäsi ja sisältäpäin. Mikään ulkoinen ei auta, ennen kuin olet selvittänyt ongelman oikeat syyt.
Laitoitko asiakaspalautteen tästä myyjästä?
Osa myyjistä on omasta mielestään Ju##lasta seuraavia. Tampereen Sokoksella ja Stockmannilla on todella elämäänsä ja työhönsä kyllästyneitä myyjiä. Vanhoja, tällättyjä ja happamia naismyyjiä. Odottavat vain eläkkeelle pääsyä. Nuoria, koppavia ja ylimeikattuja naismyyjiä. Ei mitään intoa asiakaspalvelutyöhön.
Asioin Tampereella käydessäni hyvin harvoin kummassakaan tavaratalossa. Stockmannilla olen käynyt Forexissa valuuttaa vaihtamassa. Sokos ja Stockmann ovat jo mennyttä aikaa. Juuri kehnon asiakaspalvelun ja epäystävällisten ja töykeiden myyjien takia.
Vierailija kirjoitti:
Pahin kokemus oli kun yritin etsiä apuja krooniseen kynsienpureskeluongelmaani ja olin aikeissa ostaa jotain lakkoja, joilla voisi vahvistaa kynttä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma on korvien välissä, ei siihen kempparit ja kynsilakat auta. Tuollaisiin pakko-oireisiin pitäc hakea ammattiapua. Onko kynsienpureskeluongelmasi stressi-, trauma- ja ahdistusperäistä? Sen hoito lähtee sinusta itestäsi ja sisältäpäin. Mikään ulkoinen ei auta, ennen kuin olet selvittänyt ongelman oikeat syyt.
Joo, nykyisin tiedän tämän. Julkisella ei saa hoitoa ja yksityiselle ei ole varaa. Omahoitoa on myös se, että yritän välttää näitä huonoja ahdistuksenhallinta"keinoja". Tosin ei niistä lakkaamisista apuja ole, kuten sanottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelle niille max 20v myyjätytölle voi olla vaikea kohdistaa myyntiä selkeästi oman viiteryhmän ulkopuolelle.
Kun ei ymmärrä erilaisuutta tai ikääntymistä.
Toki ammattilainen on aina ammattilainen, mutta nuo pirpanat mitä tuolla osastoilla pyörii on monesti tosiaan vielä niin nuoria, että se ammattilaisuus on vasta tulossa sieltä :)
Juuri näin. Ei nuo pikkupimperot tiedä vielä elämästä eikä sen puoleen meikkaamisestakaan yhtään mitään. Osaavat sutia naamansa jonkun instabimbon opastuksella samanlaiseksi elottomaksi pakkelinaamariksi ja siinä se. Elämänkokemus on paikallaan ihan joka ammatissa, myös kosmetiikkamyyjänä.
Sädekehäsi on postitettu ja noudettavissa lähimmästä pakettinoutopisteestä lähipäivinä.
Nauroin ääneen, kiitos! 🤣
Mä olen reilu 50 vuotias ja käyn usein kosmetiikkaostoksilla Kicksissä. Nuoret myyjätytöt palvelevat erinomaisesti ja ostan sieltä välillä halpoja tuotteita ja välillä kalliimpiakin mistä tykkään milloinkin. Olen täysin tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista voit ostaa ainetta jota laitat kynsiin. Estää pureskelun pahalla maullaan
Nuoret katsovat ettei ikäihmiset mitään meikkejä enää tarvi. Eikä miestä. Mummo menisi nyt vaan kotia kutomaan sukkia..