Oletko uskovainen ja kuolemanrangaistuksen fanittaja?
Kommentit (9)
Mä oon kristitty, eikä kuolemanrangaistus mielestäni sovi kristinuskoon. Sen sijaan fanittaisin sitä, ettää kristinusko pitäisi yllä omaa moraaliaan. Siis ei homosuhteille, ei heterojen uudelleenavioitumisille, ei aborteille, ei naispappeudelle.
Olen uskovainen (kristitty), mutta katson kuolemanrangaistusten täytäntöönpanon kuuluvaksi viimeiselle tuomiolle.
Mielestäni maallisen esivallan tehtävänä on langettaa kovia vankeusrangaistuksia. Jeesus päättäköön, ketkä joutuvat kadotukseen.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:13"]
Mä oon kristitty, eikä kuolemanrangaistus mielestäni sovi kristinuskoon. Sen sijaan fanittaisin sitä, ettää kristinusko pitäisi yllä omaa moraaliaan. Siis ei homosuhteille, ei heterojen uudelleenavioitumisille, ei aborteille, ei naispappeudelle.
[/quote]Mitä Raamattu mielestäsi sanoo heteroiden uudelleenavioitumisesta?
Olen uskovainen mutta en kuolemanrangaistuksen fanittaja. Mutta kohdensitko kysymyksen islaminuskoisille kun koraanin mainitsit? Olen siis uskova kristitty.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:21"]
Olen uskovainen (kristitty), mutta katson kuolemanrangaistusten täytäntöönpanon kuuluvaksi viimeiselle tuomiolle.
Mielestäni maallisen esivallan tehtävänä on langettaa kovia vankeusrangaistuksia. Jeesus päättäköön, ketkä joutuvat kadotukseen.
[/quote]Mutta kannatatko maallisen tuomioistuimen antamaa kuolemanrangaistusta vai et?
En.