Tytöt 18 TV Areena yle.fi
Kommentit (1165)
Tuli paha olo kun luin sen yhden sulhosta Seiskasta. Murhannut julmasti ihmisen. Kamalaa.
Anteeksi voi antaa. Jollakin tavalla ymmärtääkin, ei se silti tee teoista oikeutettuja.
"Uusi mahdollisuus" tilanteiden mukaan toki, mutta jos ihminen on umpi hullu ja millään tavoin kykenemätön turvallisesti elämään yhteiskunnassa, on syytäkin niin omansa kuin muidenkin puolesta, elää telkien takana.
Siinä mitkään kauniit ajatukset anteeksi annoista vaikuta. Äijän teki on niin sairas ettei millään tavoin terve ihminen näin toimisi.
Tästä aliisasta vois tulla hyvä kappari, sellasta johtaja tyyppiä kun annetaan vaan mahdollisuus, komenteli jo niitä nuoria jätkiäki kotibileissä
Miten se Malle itse vaati tuomiota niille jotka olivat häntä vastaan rikoksen tehneitä, mutta sitten samaan aikaan seurustelee murh.miehen kanssa?
En ymmärrä. Eli haittaa vain jos häntä satutetaan, mutta muut saa vaikka kuolla kidutetusti?
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Rikos/Tytot-18-sarjan-Mallan-poikaystavalla-murha…
Tytöt 18 -sarjan kaltoinkohdeltu Malla rakastui raakaan murhaajaan: mies sahasi 48-vuotiaan äidin käden irti ja meni uhrin lapsen luo yöksi
Kidutti koiran kuoliaaksiMallan poikaystävä oli myös julmasti kiduttamalla tappanut uhrin koiran. Muun muassa koiran kirsu oli halkaistu. Murhaaja oli videoinut tekonsa ja lähettänyt videon silloiselle tyttöystävälleen.
Itse arvostan sitä, että Mallalla riittää anteeksiantoa ja arvostusta koviinkin rikoksiin syyllistyneitä kohtaan. Hänellä on paremmat arvot kuin 99% ihmisistä. Myös murh ja raisk on ihmisiä ja kaikkien pitäisi muistaa se, kaikki tekee virheitä eikä kukaan ole toista parempi, olemme kaikki tasa-arvoisia. Malla ymmärtää tämän. Maailma olisi parempi paikka, jos muillakin riittäisi empatiaa näin.
En voi uskoa, Malla oli niin symppis siinä sarjassa. Hän kertoi, että tykkäsi huum. käyttää ja nauttia elämästä. Kovia aineita kuten Subua.
Malla tajuaa, että kaikki tekee virheitä ja meidän tehtävä on antaa anteeksi. Rakkaudella se toinen parannetaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Rikos/Tytot-18-sarjan-Mallan-poikaystavalla-murha…
Tytöt 18 -sarjan kaltoinkohdeltu Malla rakastui raakaan murhaajaan: mies sahasi 48-vuotiaan äidin käden irti ja meni uhrin lapsen luo yöksi
Kidutti koiran kuoliaaksiMallan poikaystävä oli myös julmasti kiduttamalla tappanut uhrin koiran. Muun muassa koiran kirsu oli halkaistu. Murhaaja oli videoinut tekonsa ja lähettänyt videon silloiselle tyttöystävälleen.
Itse arvostan sitä, että Mallalla riittää anteeksiantoa ja arvostusta koviinkin rikoksiin syyllistyneitä kohtaan. Hänellä on paremmat arvot kuin 99% ihmisistä. Myös murh ja raisk on ihmisiä ja kaikkien pitäisi muistaa se, kaikki tekee virheitä eikä kukaan ole toista parempi, olemme kaikki tasa-arvoisia. Malla ymmärtää tämän. Maailma olisi parempi paikka, jos muillakin riittäisi empatiaa näin.
Sairasta..
Malla on symppis, ei kukaan rakkauden kohdetta valitse, sen tekee sydän <3
Ei tuossa sydän ole tehnyt valintaa rakastua. Tuo tyyppi vaikuttaa olevan vaan ainoa, mihin nuori tyttö on saanut kontaktia, joka hyväksyy hänet ja haluaa olla hänen kanssaan tekemisissä. Kuten Malla itse sanoo, minulla on vain hänet. Toivon hänelle parempaa elämää jatkoon.
Tämä on kyllä surullista katsella, ton ikästen ihmisten tarvisi nauttia elämänsä parhaasta ajasta, ei varmasti tule elämä helpottuun kun vanhemmaksi kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n14 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen asennevammaista porukkaa, ainoa, jota kohtaan tunsin kaikesta huolimatta sympatiaa, oli Malla. Liikuttavaa oli se, kun hän siellä luokkahuoneessa toivoi, että olisi edes yksi ystävä, se sattui minunkin sydämeen. Hänellä on selvästi halua saada vielä elämä raiteilleen ja toivon todella, että hän siinä onnistuisi.
Minusta kaikki oli sympaattisia, samoin vastaavassa tilanteessa olevat pojat ja miehet.
Malla oli ihana kun se välitti ihmisistä niin paljon, että meni naimisiin sen elinkautisen saaneen vanginkin kanssa. Osoittaa välitystä ja rakkautta koviakin asioita tehneitä kohtaan, kuinka moni tavallinen ihminen voi sanoa samaa?
Samaa mieltä. Malla on parempi ihminen kuin 99% suomalaisista. Ihmisen määrittelee se miten hän kohtelee muita, vangitkin ansaitsevat arvostuksemme ja hyväksyntämme.
Mainittiinko ohjelmassa, miksi mies istui vankilassa, mulla siinä tapauksessa mennyt ohi?
Malla mainihti elinkautisen. Siitä voit päätellä mikä on rikos. Mallalla on iso sydän kun noinkin vakaviin rikoksiin syyllistyneistä välittää ja jopa rakastaa mennäkseen naimisiin. Malla on harvinaisen hyvä ihminen, josta moni voisi mallia ottaa toisten kohtelussa ja arvoissa.
Juu annetaan kaikki rikokset anteeksi, ei mitään väliä mitä olet tehnyt, pikkuvirheitä, varmaan tälläset ihmiset paapoisi saddam husseiniakin
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä surullista katsella, ton ikästen ihmisten tarvisi nauttia elämänsä parhaasta ajasta, ei varmasti tule elämä helpottuun kun vanhemmaksi kasvaa.
Mallahan meni juuri naimisiin. Eikö se ole elämän parhaasta ajasta nauttimista jos mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n14 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen asennevammaista porukkaa, ainoa, jota kohtaan tunsin kaikesta huolimatta sympatiaa, oli Malla. Liikuttavaa oli se, kun hän siellä luokkahuoneessa toivoi, että olisi edes yksi ystävä, se sattui minunkin sydämeen. Hänellä on selvästi halua saada vielä elämä raiteilleen ja toivon todella, että hän siinä onnistuisi.
Minusta kaikki oli sympaattisia, samoin vastaavassa tilanteessa olevat pojat ja miehet.
Malla oli ihana kun se välitti ihmisistä niin paljon, että meni naimisiin sen elinkautisen saaneen vanginkin kanssa. Osoittaa välitystä ja rakkautta koviakin asioita tehneitä kohtaan, kuinka moni tavallinen ihminen voi sanoa samaa?
Samaa mieltä. Malla on parempi ihminen kuin 99% suomalaisista. Ihmisen määrittelee se miten hän kohtelee muita, vangitkin ansaitsevat arvostuksemme ja hyväksyntämme.
Mainittiinko ohjelmassa, miksi mies istui vankilassa, mulla siinä tapauksessa mennyt ohi?
Malla mainihti elinkautisen. Siitä voit päätellä mikä on rikos. Mallalla on iso sydän kun noinkin vakaviin rikoksiin syyllistyneistä välittää ja jopa rakastaa mennäkseen naimisiin. Malla on harvinaisen hyvä ihminen, josta moni voisi mallia ottaa toisten kohtelussa ja arvoissa.
Juu annetaan kaikki rikokset anteeksi, ei mitään väliä mitä olet tehnyt, pikkuvirheitä, varmaan tälläset ihmiset paapoisi saddam husseiniakin
Miksi ei kunhan on tuomionsa suorittanut?
Jos taas ei ole tuomiota niin ei saa paheksua muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Malle itse vaati tuomiota niille jotka olivat häntä vastaan rikoksen tehneitä, mutta sitten samaan aikaan seurustelee murh.miehen kanssa?
En ymmärrä. Eli haittaa vain jos häntä satutetaan, mutta muut saa vaikka kuolla kidutetusti?
Samaa mietin. Hyvä että tuotiin julkisuuteen Mallan miehen teot niin Mallankin arvomaailma selkeni, sarjasta sai vähän väärän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Hyvä että tuotiin julkisuuteen Mallan miehen teot niin Mallankin arvomaailma selkeni, sarjasta sai vähän väärän kuvan.
Mallankin arvomaailmaa on kunnioitettava, jokainen ihminen on yhtä arvokas arvoistaan ja valinnoistaan huolimatta. En myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka tuomihtee Mallan subun käytön. Jokainen saa tehdä kehollaan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Malla saa rakastaa ketä tahtoo? Moni ei tykkää että itseään satutetaan, mutta katsoo sivusta muiden satutuksen. Malla tekee sen vähän isommin vaan kun muut.
Silti Mallalla on sydän paikallaan kun rakastaa kovinkiin tekohin syyllistyneitä! <3
N16
Vierailija kirjoitti:
Kyyneleet ihan tuli tuosta miten sydämmellinen ihminen Malla on.
Ai? Olisiko läheisriippuvainen ja pelkää yksinäisyyttä, siksi kuka tahansa joka hänet huolii kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää niin paljon tuo töissä raatava sitkeä thaikkuäiti, jonka tyttö tulee kerjäämään synttärilahjaa. Tyttö saa suuren rahamäärän ja tuhlaa kaiken samana päivänä😥 En tiedä mikä muhun meni, itkin ääneen siinä kohtaa. Äiti tehnyt varmasti monta kuukautta töitä tuon rahan eteen ja ajatellut tukevansa aikuistuvan tyttären elämää parempaan suuntaan. Mitä vielä...
Minua harmitti tämä kohtaus myös kaikista eniten. Tietää, miten järkyttävän paljon äiti on joutunut tekemään fyysistä työtä saadakseen kerättyä tuon rahasumman lapselleen. Kuukausien sijasta on saattanut rehkiä jopa vuosia tuon summan säästääkseen.
Tuskin itsekään olin paras mahdollinen rahankäyttäjä tuossa iässä, mutta se nyt on päivän selvää, että en olisi millään ilveellä saanut tuota summaa tuhlattua noin nopeasti. Pelkästään jo siksi, että mulla olisi tullut todella paha mieli, jos olisin käyttänyt holtittomasti jonkun läheisen ja tärkeän ihmisen antamia rahoja. Tuo summa vastasi silloisen elämän yli puolen vuoden palkka- ja tukituloja.
Eiköhän se ole laittanut lapsilisät tilille säästöön siitä hetkestä alkaen kun tyttö on otettu huostaan. Niin monet vanhemmat tekee, jos huostaanotetut lapset eivät asu enää kotona.
Eihän se äiti mitään lapsilisiä saa jos lapset on otettu huostaan!
Huostaanotetun lapsen varat ( lapsilisät, elatusmaksut, vammaistuet tms) menevät sosiaalitoimelle, niistä tietty osa kerryttää lapsen tulevaa itsenäistymisvararahastoa. Ei biologisille vanhemmille.
Malla on nouseva tähti, sanokaa minun sanoneen
Onkohan näistä jo joku paksuna, yleensä kuuluu tohon genreen hankkia lapsena lapsi ja sit jättää se samaan laitos kierteeseen