lauantai-G: mitä yllä ja lasissa?
Yllä tummansiniset pillifarkut, leopardikuvioinen tunika, mustat korkkarit ja musta ulsteri jossa helmassa tylliä ja selässä korsettinyöritys. Suomen kesä!!!!
Lasissa siideri, odotan ystävääni joka on myöhässä.
Kommentit (26)
Vetäisin juuri jalkaani pehmoiset nyppyyntyneet harmaat verrarit, paitana musta huppari. Lasissa punaviiniä.
Aamutakki ja villasukat (en ole pukeutunut koko päivänä) ja lasissa punaviiniä. Yksin kotona, ihanaa!
Yllä ruudulliset puuvillapyjamahousut ja pitkä violetti yöpaita. Kissa sylissä. Pullossa vettä. Tulin juuri töistä. Pian nukkumaan ja huomenna on sukujuhla.
-N20
Punainen mekko, lasissa pepsi maxia. Ilman alkoholia ollut 3kk ja jatkuu :)
Maksihame, nahkatakki ja harmaa toppi. Olen menossa kaveriporukalla baariin, lasissa ei mitään koska toimin kuskina.
Villasukat, collarit, trikoopaita. Mukissa kahvia. Yöksi töihin.
Tumman siniset pillifarkut ja puna-sini raidallinen toppi. Saksalaista rieslingiä.
Raidallinen hellemekko ja lasissa Pimmsiä
Kotihousut ja toppi. Lasissa siideri. Saunailta.
Mustat bokserit, t-paita ja sukat, mukissa vihreää teetä.
Löysä iso t-paita, pyjamahousut, villasukat ja pikkarit. Lasissa kivennäisvettä.
Toppi ja alkkarit. Vieressä iso lasi vettä. Kohta taidan katsoa pari jaksoa Täydellisiä naisia:)
Punaiset caprit, ylikreä t-paita ja koffin lager. M26
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:59"]
Punaiset caprit, ylikreä t-paita ja koffin lager. M26
[/quote]
En edes tiennyt että miehillekin on capreja :D No, aina oppii uutta.
Mulla musta toppi, miehen collarit ja lasissa vettä. Just tulin treeneistä.
Mulla treenitrikoot, toppi ja fleece. Lasissa vettä. Nyt mietin meenkö salille ja vesilinjalla vai otanko lasin viiniä ja jään himaan laiskottelee :/
Valkoinen kylpytakki päällä ja vettä lasissa.